نحوه کار با دستگاه حضور و غیاب دنیای پردازش

  1. تخلیه اطلاعات دستگاه با استفاده از فلش مموری( پورت USB دستگاه)

پس از مراحل فوق، در منوی دستگاه –>بخش مدیریت USB –> گزینه فراخوانی –> گزینه داده های تردد –> انتخاب گزینه همه –> انتخاب گزینه OK روی دستگاه.  به این ترتیب اطلاعات بر روی فلش منتقل می شود. ( در برخی از مدل های نانو تایم برای انتقال اطلاعات باید به بخش اطلاعات رفته و گزینه فرخوانی رکورد را زده و در نهایت کلید OK را بزنید)

همچنین امکان استفاده از کابل USB برای اتصال مستقیم دستگاه به سیستم کامپیوتری برای انتقال اطلاعات وجود دارد. در این روش علاوه بر نیاز به جابجایی دستگاه( به دلیل عدم ساپورت بیش از سه متر کابل USB) نیاز به نصب DLL و DRiver دستگاه ساعت زنی بر روی سیستم کامپیوتری است. برای انتقال اطلاعات بعد از نصب درایور دستگاه، یک سر کابل usb به دستگاه و سر دیگر به کامپیوتر متصل می شود و انتقال اطلاعات انجام می شود.

آموزش اختصاصی تخلیه اطلاعات چند مدل دستگاه ساعت زنی نانوتایم

بعد از اتصال کابلی باید از ایجاد اتصال بین دستگاه و سیستم مطمئن شوید که به این منظور شما باید از دستور Ping استفاده کنید. در صورت عدم آشنایی با این دستور به مطلب چگونه از دستور Ping استفاده کنیم؟ مراجعه نمائید. توجه نمائید کلیه دستگاه های حضور و غیاب دارای رنج آی پی 192.168.2.201 می باشند. در صورتی که دستگاه شما Ping نمی دهید می توانید به مطلب آموزش تنظیم ارتباط با دستگاه را مطالعه نمائید. در صورت برقراری ارتباط دستگاه و رایانه می توانید به کار خود ادامه دهید.

چند اصطلاحی که برای استفاده از روش خروجی با کابل شبکه به آن نیاز دارید:

  • IP آدرس: این عبارت به مجموعه قوانین حاکم بر قالب داده های ارسال شده ازطریق اینترنت یا شبکه محلی گفته شده که به منظور شناسایی دستگاه ها در شبکه کاربرد دارد و اجازه ارسال اطلاعات بین دستگاه های موجود در شبکه را می دهند.آی پی یک آدرس دارای چهار بخش عددی است که با یک نقطه از هم جدا می شود.
  • Subnet Mask : یک عبارت عددی چهار بخشی که هر بخش با نقطه جدا شده و به منظور  نمایش تعداد بیت های آدرس شبکه و میزبان است.
  • Gateway  : آدرس سرور (کامپیوتر میزبان، مودم، روتر) شبکه است.
  • شماره پورت: منظور پورت نرم افزاری که برای برقراری ارتباط شبکه بین دو سیستم استفاه می شود.

برای ادامه کار باید وارد نرم افزار حضور و غیاب شده و از منوی دستگاه، گزینه فراخوانی تردد ها از دستگاه را انتخاب کرده در پنجره باز شده شما بر روی آیکن کلیک کرده و به این ترتیب با برقراری ارتباط بین دستگاه و نرم افزار اطلاعات منتقل می شود و در نهایت شما می توانید با مراجعه به منوی گزارشات و گزینه گزارش کارکرد پرسنل براحتی به اطلاعات مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. ( توجه داشته باشید که کلیه مراحل ذکر شده برای، اثر انگشتی و کارتی یکسان می باشد)

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سامانه های حضور و غیاب به مراجعه کنید.

برای مشاهده لطفا کلیک کنید.

اگر قصد خرید دستگاه حضور و غیاب غدیر را دارید، برای آگاهی از قیمت دستگاه حضور و غیاب PW 1700 با شماره 84288 تماس حاصل فرمایید.

 نام مدل PW 1700 PW 1600 PW 1880 PW 1850 PW 1850 L uFace202  VF780  Mface 302  US10-C
 تشخیص چهره (تعداد) ×   ×  100/000  50/000  3/000 3/000  3/000 200 ×
کارت خوان              
 اثر انگشت (تعداد)  9000

(Option) 25000

9000

(Option) 25000

× × ×  4000 × 500 3000
 نمایشگر لمسی   × ×
 اندازه نمایشگر 5 اینچ   7 اینچ  8 اینچ  5 اینچ  5 اینچ 4/3 اینچ  3 اینچ 2/8 اینچ 3 اینچ
 Ethernet(RJ45)                
 RS232/485    RS232 RS232 × × × RS232
 Wi-Fi  Option Option      Option Option × Option
 USB    
 GPRS  Option Option × ×  ×  Option  × × ×
 حسگر حرارتی  × ×  Option  Option ×  ×  × ×  ×
 صفحه کلید  Touch  Touch + کلید Touch Touch Touch  Touch Touch  
 رله        
 خروجی آژیر    × ×  ×    × ×
 PoE Option  × ×  × × × × × ×
 باتری داخلی (UPS)   Option Option Option   Option Option Option
 بازیابی اطلاعات   × × ×   ×
 کارت عملیاتی    × ×  ×   با صفحه کلید
 زبان  فارسی/ En  فارسی/ En  فارسی/ En  فارسی/ En فارسی/ En  فارسی/ En  فارسی/ En  فارسی/ En فارسی/ En
 گارانتیدستگاه حضور و غیاب دنیای پردازش

–   –   –   –  –   –   –   –   –   –   –   –   –   –   –   –   –

دستگاه حضور و غیاب دنیای پردازش PW

دستگاه حضور و غیاب دنیای پردازش

کاربر گرامی برای اطلاع از قیمت و موجودی دستگاه حضور و غیاب دنیای پردازش با ما بگیرید.

در این صفحه خلاصه ای از ویژگی های هر دستگاه (برند دنیای پردازش) را می توانید مطالعه نمایید.

  — دستگاه حضور و غیاب دنیای پردازش مدل PW 1520

  • دستگاه حضور غیاب دنیای پردازش سری PW1500 به اعتراف مشتریان در حال حاضر یکی از بهترین دستگاههای حضور و غیاب تولید داخل کشور است.
  • قابلیت¬های این دستگاه از قبیل حافظه بالا برای ذخیره ترددها –
  • امنیت بالا در حفظ ترددها حتی در نبود برق– کارت شبکه – UPS داخلی – مقاوم در برابر شرایط محیطی، امکان بازیابی اطلاعات،
  • گارانتی دو ساله و خدمات پشتیبانی حداقل ده ساله و… این دستگاه را به گزینه اول خریداران در انتخاب سیستم حضور و غیاب مبدل کرده است.
  • دستگاه PW1520 نسل جدیدی از سری PW1500 است که در آن با بهره گیری از پردازنده دو هسته ای، سرعت پردازش بیشتر همراه با نمایشگر رنگی لمسی و نیز قابلیت استفاده از برق شبکه (POE) از مهمترین اصلاحات اعمال شده در آن می باشد.
  • تعداد اثرانگشت قابل تعریف: 9000 اثرانگشت
  • ساعت حضور غیاب دنیای پردازش با قابلیت تشخیص اثر انگشت تقلبی
  • قابلیت استفاده از برق شبکه به عنوان منبع تغذیه (POE) (انتخابی)
  • کارتخوان بدون تماس (معمولی proximity، Mifare یا HID)
  • پخش صدا به منظور اعلام شماره کارت و….
  • کاملاً فارسی، دارای صفحه نمایش رنگی لمسی 4.3”
  • ظرفیت ثبت 82000 تردد (قابل افزایش در صورت نیاز)
  • امکان بازیابی اطلاعات
 دو سال دو سال یک سال یک سال یک سال  یک سال  یک سال یک سال یک سال

روش های خروجی گرفتن از دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد پرسنل

نحوه خروجی گرفتن از اطلاعات دستگاه حضور و غیاب با توجه به انتخاب سازمان ها و شرکت های مختلف به دو دسته کلی تقسیم می شود. همان طور که می دانید امروزه روش های مختلفی برای درج کردن اطلاعات پرسنل و زمان ورود و خروج آن ها وجود دارد. به صورتی که هر سازمان می تواند با توجه به نیاز خود و بررسی تعداد کارکنان، حجم و سختی کار کارکنان، ساعات کاری منعطف و به ویژه متناسب با میزان بودجه خود بهترین مدل را خریداری کند. بنابراین می توان گفت روش های خروجی گرفتن از دستگاه های حضور و غیاب و کنترل تردد پرسنل به طور کلی شامل دو روش زیر است:

  • خروجی گرفتن و تخلیه دستگاه حضور و غیاب با کامپیوتر: برای انجام این روش باید یک ارتباط بین سیستم کامپیوتر و دستگاه حضور و غیاب برقرار شود. پس از آن، با نصب نرم افزار حضور غیاب حرفه ای می توان در مدت زمان بسیار کوتاهی اطلاعات زمان ورودی و خروجی پرسنل را از روی دستگاه حضور و غیاب تخلیه کرد. در این روش برای تخلیه اطلاعات دستگاه حضور و غیاب می توان از پورت های سریالی مانند RST32 یا RS485  استفاده کرد. هر کدام از این پورت ها دارای مزایا و محدودیت های خاص و منحصر به فرد خود هستند.
  • خروجی گرفتن و تخلیه اطلاعات دستگاه حضور و غیاب با فلش مموری: در این روش دیگر نیازی به متصل کردن کامیپوتر و دستگاه حضور و غیاب به یک دیگر و کابل کشی کردن نیست. بلکه می توانید فلش مموری با فرمت FAT32 تهیه و سپس از آن استفاده نمایید. برای این که چک کنید فرمت فلش مموری چیست؟ آن را به سیستم متصل کرده و روی فلش مموری کلیک راست کنید. سپس روی گزینه Properties کلیک نمایید تا نوع فرمت فلش مموری را به شما نمایش دهد.

پس از بررسی اتصال بین دستگاه و کامپیوتر، وارد نرم افزار ثبت حضور و غیاب دستگاه شوید و از منوی اصلی و گزینه گزارشات، اقدام به تخلیه اطلاعات دستگاه حضور و غیاب مربوط به کارکرد پرسنل کنید. روش انتقال اطلاعات از طریق شبکه روشی ایمن است که احتمال حذف شدن یا از بین رفتن دادهها در آن بسیار پایین است.

معرفی اپلیکیشن های حضور و غیاب ، نرم افزار کارسو یکی از بهترین نرم افزارهای حضور و غیاب ایرانی است که با خیال آسوده می توانید مدیریت کسب و کار خود را به این اپلیکیشن بسپارید.

دکمه بازگشت به بالا