هنر و سینما

تونی استارک مرگ خود را در «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» پیش‌بینی کرده بود


رابرت داونی جونیور بازیگر مرد آهنی در سال 2008 ، فیلمی که دنیای سینمای مارول را آغاز کرد ، در نهایت سزاوار هیجان انگیزترین لحظه است. در این صحنه ، تونی استارک از تانوس سنگ ابدی را می گیرد و ارتش این تایتان دیوانه با ضربه ای محکم با انگشت خود آن را از بین می برد. متأسفانه ، این لحظه منجر به مرگ تونی شد ، که در طول فیلم ذکر شده است.

در انتقام جویان: جنگ ابدیت ، تانوس تمام گوهرهای جاودانه را جمع آوری می کند و با ضربه ای محکم با انگشت ، نیمی از جهان را می کشد. در فیلم بعدی ، پایان بازی ، قوی ترین قهرمانان روی زمین سعی می کنند این آسیب را جبران کنند. با کمک تونی ، انتقامجویان طرحی را برای سرقت زمان طراحی می کنند و به عقب برمی گردند تا قبل از اینکه تانوس سنگ ها را بدست آورد ، آنها را بدزدند. انتقام جویان موفق به انجام این کار شدند ، اما مردگان با هم بودند.

دکتر. استرنج ، با بازی بندیکت کامبربچ در The Eternal War ، توضیح می دهد که تنها یک راه برای شکست Tanus وجود دارد. در طول فیلم نهایی بازی ، مرد آهنی متوجه می شود که این منجر به مرگ او می شود. با این حال ، تونی قبلاً گفته است که این اتفاق خواهد افتاد. پس از اینکه Avengers با موفقیت Tanus را مسدود کرد ، این تایتان دیوانه در زمان سفر کرد و به قهرمانان حمله کرد. پس از آن ، کاپیتان آمریکا با بازی کریس ایوانز روی زمین افتاد و از خود پرسید که چه اتفاقی افتاده است. مرد آهنی پاسخ داد ؛ شما زمان و زمان تمایل به بازگشت را از دست داده اید و واقعاً این اتفاق می افتد. به نظر می رسید صدای خود تونی نشان می دهد که مرد آهنی از جهاتی می داند که شکست دادن تانوس می تواند کشنده باشد.

مردان آهنین

مرد آهنی از ابتدا می دانست که تغییر در عملکرد تانوس می تواند همه چیز را از دست بدهد. او هنگامی که ایده سفر در زمان برای اولین بار توسط انتقام جویان برای به دست آوردن سنگ ابدی مطرح شد ، گفت: “من معتقدم که محتمل ترین نتیجه آن مرگ جمعی ما است.” حتی پس از آشفتگی ، تونی با پپر ، با بازی گوئینت پالترو ، که ظاهراً مرد آهنی از آینده بد خود می دانست ، گفتگو کرد. تونی و پپر صاحب یک دختر شدند و اگر اتفاق بدی بیفتد (که آنها انجام دادند) ، آنها به طرز وحشتناکی رنج می برند. اگرچه تونی به او می گوید نمی تواند به همه کمک کند ، اما می خواهد با انتقام جویان باشد و پپر به او می گوید: “آیا استراحت نمی کنی؟” پس از آن گفتگو ، تونی خود را برای پیاده روی آماده کرد. اظهارات وی در مورد روند بازگشت زمان به نظر می رسد که یادآوری می شود که او مایل است تا پایان عمر خود را فدا کند.

با نگاهی به فیلم انتقام جویان: پایان بازی ، موارد زیادی وجود دارد که مرگ مرد آهنی را پیش بینی می کند. در یکی از اولین صحنه های فیلم حتی نیمی از کلاه مرد آهنی وجود داشت که به نوعی شخصیت تونی استارک را پس از استفاده از سنگهای ابدی برای خواندن Tanus نشان می داد. گفتگوی او با پپر تقریباً خداحافظی بود و هر مکالمه نشان دهنده تمایل فداکاری تونی بود. از یک طرف ، حتی عبارت معروف کاپیتان آمریکایی قبل از اولین سفر گروه ، که می گفت هر چه باد باشد ، آینده تونی را تعیین می کند.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا