لوازم خانگی

پرفروش ترین محصولات ای بی سی مگ چیست؟


آیا فکر می کنید ای بی سی مگبیشتر تلفن همراه می فروشد یا سوپر مارکت ، غذا و نوشیدنی؟

برگرفته از آی تی رسان: کدام دسته از کالاها بیشترین فروش را دارند؟ آیا دستگاه های الکترونیکی و دیجیتال بیشتر محصولات الکترونیکی و دیجیتال می فروشند؟ نقش لوازم آرایشی ، لوازم برقی و خودرو در بازار برای فروش کالاهای دیجیتال چیست؟ پرفروش ترین محصول ای بی سی مگدر سال 1998 چه بود و مردم بیشتر از ای بی سی مگچه می خواستند؟

تجزیه و تحلیل رفتار کاربر و واکنش آنها به عرضه و تقاضای دسته های مختلف کالا در زمان های مختلف ، همراه با تجزیه و تحلیل داده ها در مورد بازدیدها ، جستجوها ، سفارشات و چرخ دستی های خرید کاربران می تواند به آمار و نمودارهای جالبی منجر شود که مطمئناً مفید خواهد بود. برای کاربران و مشاغل و خرده فروشان. و تدریس می کنند.

کاربران ای بی سی مگچه محصولاتی می خواهند؟

آمار جستجوی کاربران می تواند نشان دهد که کدام دسته از محصولات در فروشگاه ای بی سی مگبیشتر مورد توجه هستند یا کاربران در این زمینه به دنبال چه چیزی هستند.

به طور تصادفی ، ای بی سی مگبه یک ابزار جستجوی محصول برای کاربران ایرانی تبدیل شده است و هنگامی که آنها به قیمت ، مشخصات و مدل یک محصول نیاز دارند ؛ آنها به سرعت وب سایت یا برنامه تلفن همراه Abcmagرا باز می کنند و نام محصول را جستجو می کنند. به همین دلیل ، آمار جستجوی محصولات دیجیتال یک نمونه آماری کامل و قابل اعتماد است و گستردگی آن می تواند نشان دهنده علاقه مخاطبان باشد.

اکثر محصولات توسط ای بی سی مگمورد توجه کاربران قرار می گیرد

در سال 1998 ، کاربران ای بی سی مگبیش از 25 میلیون بار تلفن های همراه را در این پلتفرم جستجو کردند. تلفن های همراه بیشتر از سایر محصولات مورد توجه هستند و محصولات ثانویه هدفون ، هدست و هندزفری هستند. 6 میلیون بار از راه دور جستجو شده است.

کنسول بازی و لوازم جانبی آن کمتر از 5 میلیون دلار درآمد داشتند و سومین محصول محبوب ای بی سی مگبودند.

کفش ، اسباب بازی ، دستگاه تنفس ، ساعت ، لپ تاپ ، دستکش ، مودم ، تبلت و هارد اکسترنال بیشترین مورد را دارند. واضح است که کالاهای دیجیتال بیشترین جستجو را برای این خرده فروش دارند. اگر می خواهیم به انتهای این لیست نگاه کنیم ؛ از ابتدا تا انتها دمبل ، کتاب ، الکل و داروهای ضد التهابی ، شامپو ، فندک و چراغ قوه را مشاهده خواهیم کرد.

کدام یک از موارد زیر بیشترین درخواست را دارد؟

روش دیگر برای بررسی دسته بندی محصولات محبوب ای بی سی مگ، بررسی رفتار مصرف کنندگان و کاربران در عرضه و تقاضای کالا است. تجزیه و تحلیل داده ها در مورد عرضه و تقاضای دسته های مختلف کالا ، علاوه بر جذابیت رسانه ها و نکات کلیدی ؛ بهترین راهنما برای ده ها هزار تولید کننده ، صنعتگر ، هنرمند ، توزیع کننده و خرده فروش که از قبل برنامه ریزی کرده و موقعیت بهتری در این بازار کسب کنند.

برای به دست آوردن ایده از میزان عرضه و تقاضای دسته های مختلف محصول ، تنوع رفتارهای مختلف از جمله تعداد بازدیدها (جلسات) به صفحه جزئیات محصول و صفحه لیست محصولات ، میانگین زمان بازدید ، تعداد خریدها ، تغییرات به تعداد ، تعداد کاربران ، تعداد بازدیدهای مکرر (Impressions) از صفحات جزئیات و لیست محصولات در نتایج جستجوی Google و نرخ کلیک.

سرانجام ، به نمودار جالبی می رسیم که نشان می دهد لوازم برقی بیشترین عرضه و تقاضا را دارند. لوازم الکترونیکی ، لوازم جانبی خودرو ، لوازم اداری و حمل و نقل ، کتاب و هنر نیز تقاضای زیادی دارند. کمبود کامپیوتر ، تلفن همراه و رایانه لوحی ، محصولات تمیز کننده خانه ، غذای تازه و خشک وجود دارد اما تقاضای زیادی وجود دارد.

اکثر موارد مورد نیاز کاربران دیجی کالا

پوشاک ، لوازم جانبی مد و لباس با وسایل ورزشی و مسافرتی در دسته بندی پیشنهادات بالا و پایین ، و پوشاک بچه گانه ، کفش ، لباس ورزشی ، لوازم منزل ، کارت ، هدیه ، لوازم ویژه ، لوازم پزشکی ، غذای مغذی و مراقبت از نوزاد قرار می گیرد. همچنین در عرضه و تقاضای پایین سهیم است.

بر اساس این داده ها ، جدول دسته بندی محصولات بر اساس تقاضا و رضایت می تواند برای کالاهای دیجیتال تهیه شود که در زیر قابل مشاهده است:

بالاترین رضایت و تقاضا برای محصولات دیجی کالا

غذاهای خشک و تازه ، تلفن همراه و قرص ، لوازم بهداشتی شخصی و شخصی ، تجهیزات و کتابهای رایانه ای ، تجهیزات حمل و نقل و هنر ، بیشترین تقاضا و رضایت بخش ترین کالاها هستند. در مقابل ، لوازم جانبی ماشین و دفتر ، لوازم خانگی غیرقابل استفاده و وسایل الکترونیکی با تقاضای زیادی نگهداری می شوند اما راضی نیستند.

اعتراض پلیس بازار به خرده فروشی

با نگاهی به سهم هر دسته کالا در بازار ای بی سی مگو خرده فروشی ، هنوز می توان موقعیت دسته کالایی در بازار ریال و مقدار آن را برآورد کرد.

در مدل پلیس بازار ، بیش از 60،000 خرده فروش برای عرضه کالا به ای بی سی مگرقابت می کنند ، اما در مدل خرده فروشی ، خود پلت فرم فروش ای بی سی مگکالا را مستقیماً از طریق کالاهای داخلی و بین المللی به مشتریان عرضه می کند.

جدول زیر به وضوح نشان می دهد که اکثر فروش کالاهای دیجیتال بر اساس بازار انجام می شود و اندازه دسته محصولات در این بازار چقدر است.

بازار پلیس در مقابل خرده فروشی

پوشاک ، لوازم دیجیتال ، لوازم خودرو و اداری ، ورزش و مسافرت و لوازم آرایشی از مهمترین دسته های ای بی سی مگ، چه از نظر تجارت ریالی و چه از نظر تجارت هستند.

در خرده فروشی ، بیشتر مقوله های غذا و نوشیدنی ، خانه و آشپزخانه ، مادر و نوزاد و لوازم دیجیتال یافت می شود.

کدام دسته بیشترین فروش را دارد؟

پیش بینی می شود که دستگاه هایی مانند لپ تاپ ، تلفن همراه و دستگاه های شخصی دیجیتالی نقش مهمی در فروش دیجیتال کالاهای دیجیتال ایفا کنند ، اما از نظر فروش تعداد کمتری خواهند داشت. در عوض ، ما انتظار داریم عمده فروشی ، لوازم خانگی و آشپزخانه یا لوازم آرایشی نقش بیشتری در فروش داشته باشند اما فروش کمتری داشته باشند.

نمودارهای بخش تجاری ریال و بخش تجاری ای بی سی مگدر سال 1998 منطق مشابهی دارند. 53.7 درصد از کل فروش این بازار ریالی را کالاهای دیجیتال به خود اختصاص داده اند و پس از آن لوازم خانگی و آشپزخانه با 20.8 درصد و لوازم آرایش ، سلامتی و سلامتی با 7.4 درصد سهم دارند.

اسباب بازی های نوزاد و نوزادان با 1.3 درصد کمترین فروش ریالی را در رده خرده فروشی ای بی سی مگدارند. لوازم جانبی ماشین و دفتر ، کتاب ، ابزار و لوازم هنری نیز از جمله اقلام کم فروش هستند.

توزیع بر اساس دسته بندی محصولات در بازار و بازار پلیس دیجی کالا

اما از نظر آمار فروش ، لوازم خانگی و آشپزخانه 21.9 درصد ، بیشترین فروش ، و پس از آن مواد غذایی و نوشیدنی ها با 19.4 درصد را به خود اختصاص داده اند. کالاهای دیجیتال با 18.2 درصد ، آرایش ، سلامتی با 17 درصد و مد و پوشاک 8.1 درصد از نظر میزان فروش در رتبه بعدی قرار دارند. در این فهرست دوباره ، گروه اسباب بازی نوزاد و کودک نوپا کمترین فروش را در بین برخی از آنها دارد.

پخش کننده

در پایان این مقاله ، می خواهیم گزارشی جالب از پرفروش ترین محصولات ای بی سی مگدر طول سال 1998 ارائه دهیم.

گران ترین محصول ای بی سی مگدر سال 1998

“لامپ LED Litomex 7 وات” پرفروش ترین محصول در تعداد نامیده شده است. “تلفن مدل نوکیا 106 ساخته شده در سال 2019 با دو سیم کارت” ، دومین محصول پرفروش با 98 محصول ای بی سی مگاست. چراغ قوه ، چراغ USB USB ، کمربند مردانه چرم MKM6 ، حافظه فلش Cruzer Blade CZ50 و مبدل RA-OTG Remix OTG از نظر تعداد از پرفروش ترین مدل های ای بی سی مگهستند.

پرفروش ترین گوشی های دیجی کالا

اما در فروش ریالی ، سیم کارت سامسونگ گلکسی A50 با 128 گیگابایت اولین است. 9 مورد بعدی برای فروش در ریال ای بی سی مگنیز موبایل است که این امر تأییدی بر آمار فوق الذکر در مورد بیشترین و بیشترین فروش در این بخش است.

می توانید ویدیوی خود ما را در این مورد مشاهده کنید:

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا