هنر و سینما

چرا احضار ۳ دنیای جدیدی در سری فیلم‌های ترسناک کانجورینگ می‌سازد؟


مایکل چاوز ، کارگردان فیلم The Conjuring: The Devil Made Me do It ، توضیح داد که چرا فیلم سوم باید با دو فیلم قبلی متفاوت باشد.

از سال 2013 ، جهان تماس در قلب انواع وحشت بوده است. بسیاری از فیلم ها از سری آنابل گرفته تا راهبه ها و Spin Offs of Summoning متمرکز شده اند و بر محققان ماوراءالطبیعه اد و لورن وارن (پاتریک ویلسون و ورا فارمیگا) تمرکز کرده اند. در حالی که ویلسون و فارمیگا در سال 2019 بازی Annabelle Comes Home را بازی می کردند ، Summon 3 اولین نقش شایسته او پس از Summon 2 ، محصول سال 2016 بود.

دو فیلم سینمایی اول بیشتر روی داستان خانه خالی تمرکز کردند ، اما شیطان مرا به سمت دیگری سوق داد. این فیلم دوباره بر اساس یکی از داستانهای زندگی وارنز ، محاکمه قتل آرن چین جانسون (روری اوکانر) است. جانسون به قتل محکوم شد ، اما محکوم شد زیرا شیطان او را نگه داشته بود. تماس 3 وارنز را دنبال می کند زیرا آنها وظیفه دارند صحت ادعای جانسون را بررسی کنند.

طی یک کنفرانس مطبوعاتی با عنوان: شیطان مرا ساخت ، فیلم سوم باید از سومین فیلم قبلی وارن بهتر عمل کند.

تماس بگیرید 3

در مورد کارگردانی Summoner 3 ، چاوز نقش جیمز وان را بر عهده دارد که دو فیلم اول را کارگردانی کرده است. اما این فقط تغییر جهت نیست که منحصر به فیلم نیست و چاوز توضیح داد که چرا تصمیم گرفتند از فرم تماس محبوب دور شوند. وی گفت: “برای به روزرسانی این مجموعه به روزرسانی هایی نیاز است و ما می خواستیم فراخوان آن را به گونه ای بیان کنیم که قبلاً ندیده بودیم.” از جهات مختلف ، این یک فیلم فوق العاده است. این فیلم تاریک ترین فیلم این مجموعه خواهد بود و به دلایل زیادی فکر می کنم این درست است. وقتی به ماجرا دقت می کنید ، می بینید که این فیلم یکی از جنجالی ترین قسمت ها است و به نظرم همه چیز واقعاً برای تماشاگران جالب و جالب است. »

چاوز به درستی می گوید همه مجموعه ها باید به روز شوند. بله ، درست است که بینندگان بیشتر به چیزهای آشنا جذب می شوند ، اما این بدان معنا نیست که این پروژه باید برای همیشه دوام داشته باشد. خشونتی که می چرخد ​​و چیزهای جدید را امتحان می کند ، پایدارتر و جذاب تر از مواردی است که تغییر نمی کند. چاوز قبلاً توضیح داد که چرا تماس از خانه حذف شد.

وی گفت: “فیلم چرخشی قدیمی قبلاً خلاء داشت.” در حال حاضر ، شیطان می تواند مرا مجبور کند که زندگی جدیدی را در این دنیای ترسناک فوق العاده به ارمغان بیاورم.

وارنز تعداد زیادی فیلم ترسناک در برنامه دارد و ما منتظر خواهیم بود تا ببینیم چه تعداد از آنها علاوه بر فراخوان 3 نمایش داده می شود. اگر احضار 3 مورد آخر است ، ارزش دارد که این سریال با این فیلم به پایان برسد ، که توضیح داده شد به عنوان تاریک ترین منطقه سریال داستان قاتل مشکوک مردی که می گفت این دیو است که او را نگه داشته و باعث کار او شده است ، داستانی بحث برانگیز است و قطعاً وارن را به اوج خواهد رساند. تماس: شیطان به من قول یک نقش جدید در این جهان و همچنین یک فیلم بسیار هیجان انگیز را داده است.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا