هنر و سینما

تاریخ اکران فیلم‌های جدید DC از سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۳


پس از یک سال وقفه ، ادامه تأخیرها و اولین انتشار آنلاین “Wonder Woman 1984” و اکنون ، پس از مدتها انتظار برای انتشار Justice League ؛ لیگ عدالت زک اسنایدر از دنیای کمیک های DC. DCEU همچنین چندین فیلم آماده کرده است برای آینده ، که هر روز بیشتر اضافه می شود. برخی هنوز کار می کنند ، برخی از تولیدات در حال اتمام هستند و تریلرهای بیشتری در حال آماده شدن برای انتشار هستند. برخی هنوز در کتابها هستند و تاریخ انتشار خاصی ندارند.

دفعه بعد که مارول 18 فیلم دیگر را در تقویم انتشار MCU قرار می دهد ، انتظار داشته باشید که لیست DC دو برابر شود. شروع کار در سال 2022 ، برادران وارنر قصد دارد هر سال چهار فیلم مبتنی بر DC در سینماها و یک سری جدید در سینماها داشته باشد. همانطور که والتر حمادا کارگردان فیلم DC به نیویورک تایمز گفت ؛ هر زمان که ما در حال تماشای یک فیلم هستیم ، به تعداد قسمت هایی که ممکن است اتفاق بیفتد فکر می کنیم. “

با در نظر داشتن این ایده های مهم ، در اینجا جدیدترین اخبار فیلم ها و سریال های جدید DC Comics آمده است.

1. خودکشی جوخی (تیم خودکشی)

یک عامل انتحاری

  • تاریخ انتشار: 6 آگوست 2021

پس از یافتن مدیر سخنرانی ، جیمز گان برای نوشتن و کارگردانی دومین فیلم جوخه خودکشی استخدام شد. منابع نزدیک به او گفتند که فیلم روی شخصیت کاملاً جدیدی تمرکز خواهد کرد و مارگو رابی ، ویولا دیویس ، جوئل کینمن و جی کورتنی بار دیگر نقش های هارلی کوین ، آماندا والر ، سرهنگ ریک فلگ و کاپیتان بومرنگ را خواهند دید.

گروه خودکشی در سینماها و در HBO Max همراه با تمام فیلم های برادران وارنر 2021 نمایش داده می شود.

2. بتمن (بتمن)

فیلم بتمن

  • تاریخ انتشار: 4 مارس 2022

اولین فیلم جایگزین بتمن برای فصل جدید DC در اکتبر 2014 اعلام شد. بن افلک قرار بود کارگردانی و نویسندگی فیلم را با جف جان انجام دهد ، اما طبق گزارش ها در ژانویه 2017 برای تمرکز بیشتر بر رفتار کنار رفت.

مت ریوز در فوریه 2017 به عنوان کارگردان مت 2017 نامزد شد و این پروژه رسما “بتمن” نام گرفت. در ژوئیه 2017 ، او تأیید کرد که فیلم اصلی افلک را که جو مانگنیلو در نقش دث سکته نشان می داد کنار گذاشته و کار را از ابتدا آغاز کرده است. ریوز در مورد اینکه آیا مانگنیلو هنوز عضو فیلم بود ، فاش نکرد.

بن افلک به طور رسمی از نقش بتمن کنار گذاشته شد و رابرت پتینسون در ماه مه 2019 انتخاب شد. فیلم جدید داستان بتمن جوانی را روایت می کند که از گاتهام در برابر شورش Riddler و Katuman (با بازی Zoe Kravitz) دفاع می کند. تولید فیلم به دلیل شیوع کرونا کوتاه شد ، اما اکنون قرار است در سال 2022 اکران شود.

3. DC Super Pets

یک فیلم بی نظیر حیوانات

  • تاریخ انتشار: 22 مه 2022

در حالی که Corona تولید را به تعویق نینداخته است ، انتظار می رود سری متحرک سری DC “Legion of Super-Pets” در تابستان 2022 منتشر شود. انتظار می رود Crypto قهرمان سگ های متحرک جارد استرن و سام لوین به عنوان رزمندگان Crypto ، سگ قهرمان ، سگ بتمن ، S ، گربه Supergirl ، Stricky و کانگورو پرنده شگفت انگیز ماده ، Jampa باشد. بزرگ شوید و آماده فیلمهای قوی تر و داستانهای سرگرم کننده دیگر باشید.

4. آدم سیاه

فیلم بلک آدام

  • تاریخ انتشار: 29 جولای 2022

راک معروف به دواین جانسون از سال 2008 در لیست فیلم بلک آدام قرار دارد و طرفداران مشتاقانه منتظر دیدن او در نقش او هستند. فیلم مستقل Black Adam در ژانویه 2017 اکران شد. بلک آدام یکی از محبوب ترین شخصیت های شزم است ، اما در تحولات اخیر کمیک بوک ، این بازیکن به یک مبارز قهرمان تر تبدیل شده است.

در سال 2020 ، برادران وارنر اعلام کرد. اما بلک آدام همچنین در خط مقدم بسیاری از اعضای لیگ عدالت و افرادی که قبلاً وارد شده بودند ، از جمله هاوکمن ، اتم اسمشر ، سایکلون و Dr. مناسب است ، اما هیچ کس جز پیرس برازنان بازی نمی کند. رد کردن

5. فلش

فیلم فلش

  • تاریخ انتشار: 4 نوامبر 2022

فیلمهای انفرادی به سرعت تبدیل به کارگردان ، تهیه کننده و فیلمنامه نویس شده اند. اما در حال حاضر ، عزرا میلر آماده بازی در فیلمی است که شامل برخی از عناصر داستانی برگرفته از “Flashpoint DC Comics” است. در این فیلم بتمن نیز بازی خواهد کرد و بن افلک و مایکل کیتون قرار است به نقش های خود بازگردند.

به وامن (Aquaman 2)

فیلم آکوامن

  • تاریخ انتشار: 16 دسامبر 2022

با توجه به موفقیت قسمت اول Aquaman ، ساخت دنباله ای برای آن منطقی به نظر می رسید. فیلم اول ، اگرچه کمی کلیشه ای بود ، اما واقعاً سرگرم کننده بود و تصاویر بصری خیره کننده ای داشت.

کارگردان جیمز وان چیزهای زیادی را برای تماشای صحنه آکوامن باقی گذاشته است. Black Manta (معروف به دیوید کین) حتی پس از سقوط از صخره نیز به طرز شگفت آوری خوب است. دکتر. استفان شین پیشنهاد Black Manta برای بازی در Randall Park را تضمین کرد. این دو با هم توافق می کنند که اگر کین او را به آتلانتیس ببرد ، شین به او کمک کند تا از آکوامن انتقام بگیرد. در حالی که مشخص نیست آیا پارک به Aquaman 2 باز می گردد ، وان در دسامبر 2018 به Playgan گفت که امیدوار است این بازیکن بازگردد.

7. شزم؛ خشم خدایان (Shazam ؛ Wrath of Gods)

شز

  • تاریخ انتشار: 2 ژوئن 2023

هنری گایدن برای نگارش فیلمنامه این پروژه باز خواهد گشت و انتظار می رود کارگردان دیوید اف سندبرگ و تهیه کننده پیتر سافران برای موفقیت فیلم اول بازگردند. زکری لوی و اشر آنجل ، بازیگر نقش شزم و بیلی باستین ، بیشتر بازیگران این فیلم حضور دارند! و البته هلن میرن به عنوان یک شخصیت شرور در آنجا حضور دارد و گفته می شود که نقش هسپرا را بر عهده دارد.

اطلاعات کمی در مورد طرح این فیلم در دست است ، اما گفته می شود که پس از حذف دکتر. تادئوس سیلوا از قدرت خارج شد و حبس حشره ای مرگبار به او نزدیک شد! شخصیت منحصر به فرد Comic Master. سندبرگ به Polygon گفت امیدوار است جادویی به کمیک ها اضافه کند.

فیلمی در حال ساخت بدون سابقه DC

8. زن شگفت انگیز 3

فیلم زن شگفت انگیز

Wonder Woman در قسمت قبل موفق بود. اولین فیلم انفرادی DCEU ، Wonder Woman ، در طول جنگ جهانی دوم اتفاق افتاد و قسمت دوم ، Wonder Woman 1984 ، در سال 1980 ساخته شد. پتی جنکینز ، نویسنده و نویسنده زن شگفت انگیز ، گفت که سومین فیلم در این مجموعه قهرمان را تا به امروز حمل می کند.

جنکینز در ژانویه در Vanity Fair (مجله فرهنگی) گفت: “من سه برنامه مشخص برای Wonder Woman دارم.” چه من آن را هدایت کنم یا نکنم ، می بینم که چگونه باید او را به تصویر زن شگفت انگیز تبدیل کنم. “من واقعاً به آن علاقه دارم.”

به صلح طلب

فیلم نوسازی

جان سینا در حال بازی در سریال HBO Max ویژه ای است که از مجموعه جیمز گان Suicide Squad است. سینا به نقش بدبین خود باز می گردد ، نوعی “کاپیتان آمریکا” که یکی از الهامات “Watchmen’s The Comedian” است.

10. سوسک آبی

فیلم سوسک آبی

اولین اقتباس DC از Beetle Blue دارای جایزه سومین شخصیت اصلی ، جیم ریس است ، و این اولین ویژگی کتاب کمیک با حروف لاتین است (که شاید اولین قهرمان لاتین باشد که به سینما آمد). Blue Beetle ، ساخته کیت گیفن ، جان راجرز و کالی هامر ، خالق مینی سریال بحران بی نهایت ، داستان یک جوان مکزیکی آمریکایی تبار با حال و هوای قدرتمند با پیچشی است که یک خارجی است. این توانایی های فوق بشری را به هم متصل کرده و می یابد که با استفاده از آن قدرت چندان مناسب نیست. انتظار می رود اقتباس فیلم این بازیگر توسط فرشته مانوئل سوتو فیلمساز پورتوریکویی کارگردانی شود.

به زاتانا

فیلم زاتانا

پس از موفقیت “زن جوان امیدوار” ، WB و تهیه کننده جیجی آبرامز Emerald Phenol را برای نوشتن Zatana استخدام کردند. زاتانا ، یک جادوگر فعال با قدرت طلسم واقعی ، اغلب با بتمن و تیم Dark Justice League در ارتباط است.

به Justice League Dark

فیلم لیگ عدالت

در آوریل 2020 ، Warner Media ، HBO Max و Gigi Abrams برنامه ای را برای آوردن تیم قهرمان ماوراء طبیعی به صحنه HBO اعلام کردند. در این نمایش جدید شخصیت های DC بر دنیای لیگ عدالت تاریک متمرکز می شوند ، گروهی متشکل از جان کنستانتین ، Swamp Ting ، Dedeman ، Zatana و Trigan ، یک دیو که در بدن یک اسب قرون وسطایی به دام افتاده است. همه از داگ لیمان گرفته تا گیلرمو دل تورو سالها روی این اقتباس فیلم کار کرده اند ، اما اکنون این کمیک زیر نظر آبرامز سریال شده است. فیلم ها و سریال های مرتبط نیز انتظار می رود.

منبع: چند ضلعی

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا