هنر و سینما

آیا دکتر استرنج فرمانده‌ی جدید انتقام جویان خواهد بود؟


بندیکت کامبربچ ، بازیگر نقش دکتر عجیب ، اما من از رهبری انتقام جویان در دنیای سینمایی مارول مطمئن نیستم. شخصیت دکتر استرنج ، که در سال 2016 با فیلمی به همین نام به کارگردانی اسکات دریکسون به نمایش درآمد ، در 5 سال گذشته تأثیر زیادی بر دنیای مارول داشته است.

او جادو و عرفان بیشتری را به فیلم وارد کرد و همچنین نقش مهمی در کمک به انتقام جویان و شکست تانوس در دو فیلم Epic War و End of the Game داشت. او به دیگر قهرمانان کمک کرد تا نیمی از موجودات جهان را که توسط مهاجم معروف تانوس نابود شده بودند بازسازی کنند.

استرنج آماده ساخت داستان بزرگتر در مرحله چهارم است. بسیاری تصور می کردند که در اولین سری Marvel از سرویس دیزنی پلاس ، Vandavision ظاهر می شود ، اما بازگشت بزرگترین کامبربچ بزرگترین مشکل مارول پس از آخرین فیلمی بود که منتظرش بودیم. در دسامبر سال جاری ، دکتر تونی استارک جایگزین تونی استارک می شود. عجیب. تونی راهنمای پیشین پیتر برای مرد عنکبوتی: راهی به خانه نبود. اولین تریلر فیلم می گوید که او راه را برای بسیاری از جهان باز کرد یا قبل از ارتباط با وقایع نیمه دوم فیلم به نام Dr. عجیب. مشخص نیست که آیا این جنبش ها او را به رهبر تبدیل می کند یا خیر.

او در مصاحبه ای با ورایتی کامبربچ در پاسخ به سوالی در مورد غیبت تونی استارک و توانایی او در هدایت یک قهرمان با لبخند ناآشنا گفت: “من باید در مورد آن فکر کنم.” وی هیچگونه اطلاعات شخصی ارائه نکرد. »

دکتر. عجیب

با رفتن تونی استارک ، استیو راجرز ، ناتاشا رومانوف و احتمالاً کلینت بارتون در سریال هاکی ، کامبربچ یکی از اعضای برتر مارول است ، با وجود این واقعیت که تنها پنج سال از ارائه آن می گذرد. با توجه به میزان قدرت و مهارت بروس بنر ، دکتر بنر به نظر می رسد یک نامزد احتمالی برای رهبری انتقام جویان است. عجیب. با این حال ، او با چالش های زیادی روبرو است.

علاوه بر موضوع جهانی ، از ابتدا مشخص بود که وجود Dr. غریب در یک تریلر فیلم راهی به خانه نیست ، بسیار غیر معمول به نظر می رسد. با وجود هشدارهای وونگ ، او از جادو استفاده می کند و ممکن است در مقطعی از فیلم با پیتر پارکر مبارزه کند. برخی نظریه ها می گویند که دکتر واقعی. عجیب در انتظار آزادی او از چندین زندان است. حقیقت در مورد پرونده هنوز روشن نیست ، اما واضح است که او باید مایل به ریسک بیشتر از تانوس برای هدایت انتقام جویان باشد. به نظر می رسد او آماده است ، اما قبل از اینکه بتواند تیم جدید را جمع آوری کند ، باید پیتر و اسکارلت ویچ را مرتب کند.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا