هنر و سینما

جان ویک به اکشنی تبدیل شده است که بی‌مصرف‌ها در تولیدش شکست خورد


با کمال تعجب ، مجموعه جان ویک به مرور زمان دارای عناصری بود که در مجموعه بلااستفاده با سیلوستر استالونه به نمایش گذاشته می شود.

Unspent و دو دنباله آن ، به کارگردانی راکی ​​(سیلوستر استالونه) ، به عنوان فیلم هایی با ستارگان کارهای مورد علاقه طرفداران منتشر شده است. شخصیت های اصلی این سه فیلم استالونه در نقش بارنی راس است که فرمانده گروهی از سربازان نخبه است.

علاوه بر استالونه ، طی یک دهه گذشته تعدادی از ظاهر کلاسیک در فیلم های محبوب دیده شده است. این شخصیت ها هنرمندان نظامی مانند جت لی ، جیسون استاتهام ، رندی کوتور ، تری کراس و دولف لندگرن (شریک استالونه در راکی ​​4) هستند. اما ، این مجموعه از نظر ظاهر چندان جالب نبود. در هر قسمت از سه گانه ناگفته ، بازیگران قدرتمند دیگری مانند ژان کلود ون دام ، آرنولد شوارتزنگر ، وسلی اسنیپ ، چاک نوریس ، بروس ویلیس ، میکی رورک ، مل گیبسون ، آنتونیو باندراس و هریسون فورد جابجا می شوند.

تعداد کمی از سه گانه های سینمایی می توانند بازیگران معروف و مهمی مانند شخصیت های ذکر شده در بالا را برای ساخت فیلم گرد هم آورند. با وجود این واقعیت که بسیاری از بازیگران رتبه اول را در اختیار داشتند ، فیلم انتظارات تماشاگران را برآورده نکرد و آنها را ناامید کرد. دو قسمت اول موفقیت خوبی بود ، اما قسمت سوم در گیشه ناموفق بود. فیلم چهارم در حال تولید است ، اما روند آن کند است. جان ویک یکی دیگر از مجموعه رویدادهایی است که بسیار متفاوت از هیچ شروع شده و در راه تبدیل شدن به یک سریال برتر است.

یک فیلم ناامید کننده ناامید کننده بود

جان ویک

این فیلم ها کوتاه مدت هستند و اغلب جالب نیستند. صدای فیلم کمی متضاد است ، زیرا سعی می کند در عین حال طنزآمیز و تاریک باشد. این رویکرد ویژگی های سرگرم کننده زیادی دارد ، اما به طور کلی کار نمی کند. ماموریت بارنی و تیمش نیز به دلیل نداشتن یک داستان جالب ، هیجانی ندارد. سکانس های اکشن جذاب و با کیفیت بالا سرگرم کننده هستند ، اما نمی توانند سنگینی فیلم را تحمل کنند. علاوه بر این ، شدت دعواهای فیلم کمتر از آثاری مانند First Blood ، Destroyer و Looter است که توسط افراد بی فایده خلق شده است. استالونه سعی کرد این نمایش را برای افراد بالای 13 سال مناسب کند ، اما بعداً اعتراف کرد که اشتباه می کند زیرا ظاهر محدود و بدون خشونت او را از جذابیت باز می دارد.

جان ویک یکی از بهترین مجموعه های رویداد مدرن است

جان ویک

قبل از هر چیز ، داستان این فیلم ها توسط یک قهرمان برجسته روایت می شود که در ذهن امروز به یک نام رایج تبدیل شده است. شخصیت ویک با بازی کیانو ریوز دارای ویژگی های یک قهرمان در عمل است و با این او می تواند فردی منحصر به فرد و ظریف به نظر برسد. اطرافیانش افرادی کامل و به یاد ماندنی هستند ، مانند وینستون (ایان مک شین) ، سوفیا (هیلی بری) ، شارون (لنس ردیک) ، مارکوس (ویلم دافو) و کاسیان (کامن).

صحبت درباره داستان فیلم های جان ویک اشتباه نیست. فیلم اول درباره انتقام جان ویک است و این داستان را به روشی منحصر به فرد و شخصی روایت می کند. در این ویدئو ، قاتل بازنشسته ده ها نفر را در انتقام از سگ خود می کشد. این استراتژی قابل پیش بینی اما جذاب است. صحنه جنگ وحشیانه در فیلم به عنصری خاص و منحصر به فرد تبدیل شده است و این بسیار عالی است که فیلم های دیگر از سبک او تقلید کرده اند. این روش مبارزه در دو سکانس دیگر استفاده شد ، اما قدیمی و تکراری نشد. رویکرد قسمت سوم به اندازه قسمت اول ابتکاری و جالب است و کیفیت به هر قسمت از فیلم افزوده می شود. این سریال با یک مفهوم جذاب و منحصر به فرد مشخص می شود و دنیای آن آنقدر محبوب است که اکنون یک مجموعه تلویزیونی جداگانه در دست ساخت است.

چرا جان ویک بر بی فایده برتری دارد

جان ویک

جان ویک به عنوان یک سریال اکشن از نظر تم ، دنباله فیلمبرداری و داستان از هیچ چیز بهتر است. در حالی که بیهوده ستاره های زیادی دارد. چیزی که واقعاً ناشناخته ها را به خود جلب می کند به دلیل بازیگران معروف و شوخی های بین آنها است ، مانند دعوای بین شرکت کنندگان سابق ، آرنولد شوارتزنگر و سیلوستر استالونه ، و همچنین شوخی های چاک نوریس در قسمت دوم. مشکل این است که این مجموعه ستاره های کمی دارد. حضور استالونه ، شوارتزنگر ، نوریس و ون دام ایده جالبی است که او مشکلات خود را دارد. وقتی تعداد زیادی بازیگر مشهور در یک فیلم حضور دارند ، برخورد با شخصیت یکدیگر دشوار است. در نتیجه ، بسیاری از بازیگران زن زیبا به نظر نمی رسند. شخصیت های لوندگرن ، لی و بسیاری دیگر از بازیگران پتانسیل ناگفته خود را داشتند.

جان ویک ، از طرف دیگر ، ستاره های کمتری دارد ، اما داستان خوب است. فیلم سوم با بازی مارک داکاسک (بازیگر 1997 در فیلم رانندگی) و بازیگر کمتر شناخته شده در دهه 1990. حضور طولانی مدت داکاسک در این فیلم او را برای بازیگران شگفت انگیز و موفقیتش به عنوان اثری ماندگار بر مخاطبان قرار داد. دوست جان ویک و یک قاتل خونین. بازیگر جان ویک 4 همچنین فاش می کند که این فیلم قصد دارد موفقیت های فیلم قبلی خود را تکرار کند. در حقیقت ، اگر این روند ادامه یابد ، جان ویک اولین مجموعه ای خواهد بود که محققان به دنبال آن بودند.

منبع: screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا