هنر و سینما

خوک؛ چرا نقدهای فیلم‌ جدید نیکولاس کیج انقدر مثبت هستند؟


نیکلاس کیج در فیلمی با استقبال منتقدان ظاهر شده است اما آخرین فیلم او ، خوک ، نقدهای خوبی دریافت کرد.

منتقدان کیج را به عنوان بهترین سرآشپز اختصاص داده شده و شیوه ای که مایکل سارنوفسکی در اولین فیلم کار کرده است ، ستوده اند. برای بسیاری ، خوک یادآوری می کند که کیج با وجود حرفه پردرآمدش هنوز بازیگری جذاب است.

در فیلم ابتدا نیکلاس کیج در نقش راب ظاهر می شود که دارای ریش و مردی مرموز با رابطه ای آرام با یک حیوان خانگی ، خوک است. وقتی خوک به سرقت می رود ، راب با تهیه کننده غذا به نام امیر (با بازی الکس ولف) همکاری می کند تا او را به دنیای زیرزمینی غذاهای پورتلند ببرد. طرح کمی شبیه به جان ویک است ، اما خوک تمرکز کمتری بر اکشن دارد و بیشتر بر شخصیت راب تمرکز دارد.

سبک فیلم بیشتر شبیه فیلم های سینمایی است تا فیلم های اکشن یا کم درآمد که کیج اغلب در آنها ظاهر می شود. این ویدئو اطلاعات بیشتری در مورد دنیای راب ارائه می دهد و مهاجمان از سرعت فیلم تمجید کرده و بر بازیگران تمرکز کرده اند.

نیکلاس کیج

روزنامه شیکاگو سان تایمز نوشت:

“خوک” یک فیلم انتقامجویانه یا رازآلود نیست ، اگرچه ما بیش از حد به آینده این موجود فقیر اهمیت می دهیم و در نهایت می دانیم چه بر سر او آمده است. “این فیلم یک شخصیت روستایی ، شاعرانه ، گاهی طنزآمیز ، گاهی دلخراش و گاهی دلخراش را به تصویر می کشد. مردی که آنقدر درد می کشد که مجبور می شود کنار بیاید ، فردی عجیب و فراموش نشدنی است. “

رولینگ استون همچنین از تصاویر غیر معمول و تخیلی گوشت خوک در دنیای آشپزی قدردانی می کند و می نویسد:

“امیر و راب دو نفر هستند که از این وضعیت ناراضی هستند و اولی ، علیرغم تمایل خود ، سعی می کند به دومی کمک کند. زیرا در نهایت ، یک خوک گم شده باعث ایجاد هرج و مرج برای این دو پیر می شود. زیرزمین عجیب ، که یکی از مکان های جالب فیلم است.

عملکرد نیکلاس کیج یکی از انتقادات مثبت بود. “شخصیت او به دلیل بازی در مندی و لاوکرافت آسیب پذیرتر و آسیب دیده تر از عصبانی است.”

Ivy Club عملکرد فوق العاده کیج را ستود و نوشت:

“تا زمانی که کیج نقش راب را به عنوان یک مرد درمانده اما مصمم بازی می کرد هیچ نشانه ای از افتخار وجود نداشت. برخی از کارهای راب جالب هستند. به عنوان مثال ، امتناع وی از التیام بسیاری از زخم هایش و گذاشتن خون خشک و کبودی روی صورتش.” احساسات او آنقدر واقعی و قوی هستند که اجازه نمی دهد شما آنها را باور کنید. “

سایت ویدیویی می نویسد:

“این فیلم یک شاهکار پر جنب و جوش است و از توانایی کیج برای نشان دادن یک شخصیت ضعیف استفاده می کند و فقط می خواهد دوستانش برگردند. شگفت انگیز است که او چگونه در طول فیلم پیشرفت کرد. قبل از یک رویداد بزرگ ، او خاطرات خود را علنی بیان کرد و ابراز ناراحتی کرد. لحظه ای در فیلم وجود دارد که یکی از بهترین صحنه های کار کیج است و همچنین نشان می دهد که او استعداد منحصر به فردی دارد.

مایکل سارنوفسکی نویسنده و کارگردان نیز توجه فیلم را جلب کرد و توجه او به جزئیات. “منتقدان از ارائه واقعی همه چیز از صحنه مبارزه تا غذا لذت می برند و از بازی پرخاشگرانه کیج و بازیگران کمتر شناخته شده لذت می برند.”

ولچر نوشت:

“سارنوفسکی اغلب دوربین خود را بر روی جزئیات متمرکز می کند یا تصویر را در وسط یک لحظه احساسی برش می دهد. مانند این است که او سعی می کند هوشیاری رابین را که در سرقت خوک به سرقت رفته بود به رابین نشان دهد.”

آتلانتیک از دستاورد سارنوفسکی راضی بود و نوشت:

“وقتی راب غذای پورتلند را برای جستجوی خوک ها به خانه های مختلف آورد ، این فیلم به راهی برای تحویل غذا تبدیل شد.” مایکل سارنوفسکی ، نویسنده و کارگردان فیلم ، تمام غذاهای خوشمزه ای را که در اختیار دارید کاملاً به تصویر می کشد. راب و امیر. “

نیکلاس کیج به خاطر سبک منحصر به فردش معروف است ، اما بسیاری از فیلم های او مانند کمدی و اکشن سرزمین عجایب ویلی مورد انتقاد شدید قرار گرفته اند. خوک آخرین تمایل خود را با ستایش از او جبران می کند. این فیلم دارای 97 امتیاز توسط راتون تومیتوز و 82 توسط متاکریتیک است و دارای رتبه بالایی برای بینندگان است و نشان می دهد که بسیاری از بینندگان و منتقدان از تماشای کیج در این فیلم فوق العاده و بی نظیر لذت برده اند.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا