هنر و سینما

اطلاعات جدیدی از فیلم برزخ الخاندرو گونزالس اینیاریتو منتشر شد


اخبار جدیدی درباره تاریخچه فیلم “Limbo” به کارگردانی Alejandro Gonzalez I یتو رشدو منتشر شده است.

تقریباً 6 سال از اکران فیلم محبوب “بازگشت” می گذرد و سرانجام ایناریتو قصد دارد با یک فیلم جدید به سینما بازگردد. گزارش های اخیر نشان می دهد که هفت فیلم کارگردان برنده اسکار جنبه های خلاق اجتماعی و سیاسی مکزیک مدرن را به نمایش می گذارد. بر اساس گزارش رسانه های مکزیکی به نام El Universal ، داستان برزخ در طول جنگ ایالات متحده و مکزیک بین سالهای 1846 تا 1848 رخ داد. ظاهراً تیم سازنده قصد داشت یک نسخه معتبر از بنترا تهیه کند. Chapoltpak برای به تصویر کشیدن وقایع نبرد در چوپولتپاک در 1847. بسیاری از کودکان در دفاع از قلعه در نبرد چاپوتلپک جان خود را از دست دادند و به همین دلیل با افتخار بر پشت بام دروازه اصلی ورودی آنجا ایستادند. تصویر در قصر است.

اخیراً تصاویری از لباس و صحنه نظافت منتشر شده است که نشان می دهد بازیگران این فیلم از مکزیکی های قرن نوزدهم مدرن تر هستند ، بنابراین ما فکر می کنیم داستان شاهکار در دو داستان متفاوت روایت می شود. ‘i I یتو رشدu.

برزخ دومین فیلم اینیاریتو است که در مکزیکو سیتی ساخته شده است. تا کنون ، او تنها فیلم “عشق سگ” (Amores Perros) را در پایتخت مکزیک فیلمبرداری کرده است. برزخ همچنین اولین فیلم غیر انگلیسی من به زبان انگلیسی یاری رشدu بعد از “Biutiful” در سال 2010 است. بازیگر اصلی این فیلم Daniel Jimenez Kacho است که ما او را از فیلم “آموزش بد” به رهبری پدرو آلمود وار وار به یاد می آوریم. جیمنز کاچو همچنین در فیلم های دیگری مانند “احساس مالکیت” ، “هیچ کس نامه ای به سرهنگ” و “بیگانه را نگیرید” بازی کرده است.

اینیاریتو به جای همکاری با امانوئل لوبزکی از مکزیک ، به عنوان مدیر فیلمبرداری فیلم هفتم به داریوش خانجی ، فیلمبردار ایرانی-فرانسوی مراجعه کرد. لوبزکی در سالهای 2013 ، 2014 و 2015 برنده جایزه اسکار بهترین فیلمبرداری شد ، که هر دو برای فیلم “مرد پرنده” و بازگشت وی به رهبری اینیاراریتو بود. از آن زمان ، خونجی با کارگردانانی مانند رومن پولانسکی ، وودی آلن ، وونگ کار وای ، مایکل هانکه ، دیوید فینچر و برادران سفدی همکاری کرده است. “عشق” و “الماس های بریده نشده”.

منبع: صحنه فیلم

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا