معرفی محصولات شرکت رز ایران

 

گالری شرکت رز طلوازم آرایشی بهداشتی Erkul

یکی از مهمترین شرکتهای مطرح لوازم آرایشی بهداشتی با اصول تولید با کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد که در سال 1983 میلادی تاسیس شده است. گلدن رز با سی و هشت سال تجربه یکی از شرکت های پیشرو در تولید محصولات آرایشی بهداشتی شناخته می شود.

محصولات آرایشی بهداشتی متنوع رنگی را به عنوان کرم پایه، رژگونه، کرم پودر، سایه چشم، ریمل مژه و ریمل ابرو، رژ لب، بالم لب و لاک ناخن با مارک های گلدن رز، کلاسیک، خانم سلین و امیلی که صفر تا صدش به طور کامل در کشور ترکیه تولید می شود.

لوازم آرایشی و بهداشتی گلدن رز یکی از پنج تولید کننده برتر لاک ناخن در جهان است که با صادرات، به بیش از نود کشور در پنج قاره از جمله آمریکا، آفریقای شمالی، خاورمیانه، بالکان، کشورهای CIS و اروپا موفقیت خود را فراتر از مرزها برده است.

محصولات آرایشی بهداشتی گلدن رز با تبدیل شدن به صنعتی پیشرو در صادرات لوازم آرایشی بهداشتی در ترکیه به موفقیت بزرگی دست یافته و از اقتصاد ترکیه نیز با این موفقیت حمایت می کند.

لوازم آرایشی بهداشتی گلدن رز دارای یک شبکه فروش بسیار گسترده در ترکیه است که در بیش از 7500 فروشگاه، در عطاری ها، داروخانه ها و فروشگاه های بزرگ سوپر مارکت به فروش می رسد.

گلدن رز لوازم آرایشی بهداشتی و عطر را با تجهیزات حرفه ای بسته بندی می کند. تولید محصولات آرایشی بهداشتی مطابق با سیستم های مدیریت کیفیت و با استفاده از جدیدترین فن آوری پیشرفته با رویکردی مدرن در فرآیند تولید، در یک منطقه داخلی در استانبول انجام می شود که دارای سیستم های مدیریت بهداشت و ایمنی شغلی، سیستم های مدیریت محیط زیست و همچنین گواهینامه تولید ایمن می باشد.

لوازم آرایشی بهداشتی گلدن رز با یک تیم متخصص و با تجربه، مطالعات تحقیق و توسعه روند تولید را پیشرفت می دهند. آزمایشات مطابق با دستورالعمل های اتحادیه اروپا در آزمایشگاه های معتبر شرکت قبل از ارائه محصولات آرایشی بهداشتی به مشتریان انجام می گیرد. هر محصولی دارای یک گزارش ارزیابی ایمنی محصول است. لوازم آرایشی بهداشتی گلدن رز با کمک 38 سال تجربه خود با هدف کیفیت و رشد مداوم، پر قدرت به سفر خود در دنیای زیبایی ادامه می دهد.

گلدن رز محصول کجاست؟

هر یک از این زیرمجموعه ها به صورت حرفه ای محصولات را به بازارهای سراسر جهان عرضه می کنند. یکی از زیر مجموعه های مهم شرکت ارکول، برند معروف گلدن رز می باشد.

تاریخچه توسعه برند

همانطور که گفته شد شرکت ارکول کوزمتیک در سال 1983 تاسیس و از آن زمان خطوط تولید لوازم آرایشی و عطر راه اندازی و همچنان پا برجاست. تمامی محصولات به 86 کشور صادر می شود و با برندهای متعددی به فروش می رسد که  یکی از آنها گلدن رز است. نام تجاری آن بر اساس اصول زیر ساخته شده است:

  • رویکرد صحیح به خریداران
  • تخفیف در محصولات
  • محدوده محصول به روز شده
  • نگرانی در مورد کیفیت محصولات

نمایندگی گلدن رز

بازار جهانی لوازم آرایشی در حال گسترش است. در این دوره از رشد، صنعت در حال تکامل و پیچیده تر شدن است، تا خواسته ها و ترجیحات مصرف کننده را برآورده کند. این موارد باعث پایداری و همچنین تنوع می شود. پذیرش فراگیری و تنوع تأثیر مثبتی بر صنعت زیبایی و بازار آن داشته است، زیرا محصولات زیبایی، مد و رسانه ها عمیقاً بر تصویر ذهنی مصرف کنندگان در ظاهر و ایده آل های زیبایی تأثیر می گذارند.

گلدن رز در تولید لوازم آرایشی و عطریات تخصص دارد. در میان مشتریان این شرکت نه تنها خریداران خصوصی، بلکه بزرگترین شرکت های عمده فروشی و خرده فروشی نیز حضور دارند.

امور نمایندگی در سطح اجتماعی، می تواند بر جامعه پذیری فرهنگی تأثیر بگذارد. نمایندگی های متعدد و تنوع برای صنعت زیبایی این برند در برهم زدن استانداردهای زیبایی اروپا محور و غیرهنجار حیاتی است. یک رویکرد فراگیر نه تنها به بازارهای گسترده تر پاسخ می دهد، بلکه فرصتی را برای توسعه محصولاتی که به طور خاص نیازهای مختلف مصرف کنندگان را هدف قرار می دهند، ارائه می دهد.

فروشگاه های لوازم آرایشی بهداشتی همچون آرانیکا وجود دارند، که نمایندگی محصولات گلدن رز و همچنین سایت رسمی گلدن رز در تهران و ایران را بر عهده دارند.

آیا تست حیوانی در تولید لوازم آرایشی گلدن رز انجام می گیرد؟

برخی از شرکت ها هنگام انتخاب برای توسعه یا استفاده از مواد جدید در محصولات آرایشی خود، آزمایشاتی را روی حیوانات انجام می دهند تا ایمنی این مواد جدید را ارزیابی کنند. این عمل هم بی رحمانه و هم غیرضروری است، زیرا شرکت ها می توانند که آن را با استفاده از هزاران ماده تشکیل دهنده که سابقه استفاده ایمن دارند و نیازی به آزمایش اضافی ندارند، محصولات نوآورانه ای ابداع کنند.

به علاوه، روش های آزمایشی مدرن (مانند آزمایش های مبتنی بر سلول های انسانی و مدل های پیچیده رایانه ای) روش های جدیدی را جایگزین آزمایش های قدیمی حیوانی کرده اند که اغلب سریع تر، ارزان تر و قابل اطمینان تر هستند.

چنین قوانینی مخالفان و موافقان خود را دارد. با این حال برای افرادی که مدافع حقوق حیوانات هستند، این موضوع بسیار دردناک است. آن ها برای خرید محصولات آرایشی بهداشتی از برندهای فاقد تست حیوانی استفاده می کنند. لوازم آرایشی گلدن رز با استفاده از مواد ارگانیک و فناوری های روز دنیا، بدون تست حیوانی لوازم آرایشی را پایش می کند. در نتیجه این برند در بین دوستان محیط زیست از جایگاه خوبی برخوردار است.

علاوه بر این، بعضی از کمپانی های تولید کننده که در حال حاضر محصولات آرایشی بهداشتی خود را با بالاترین قیمت به فروش می رسانند. حتی از چربی حیوانی ( مثل پیه) برای آبرسانی و از برخی حشرات برای ایجاد رنگ های خاص مانند رنگ قرمز در محصولاتی مانند رژلب، سایه چشم استفاده می کنند. شاید از خود بپرسید چگونه لوازم آرایشی با تست حیوانی را تشخیص دهیم؟ در ادامه همراه ما باشید.

چگونگی تشخیص لوازم آرایشی با تست حیوانی

  • Cruelty Free: در صورتی که این عبارت را روی محصولی مشاهده کردید، شما می توانید با اطمینان از این موضوع که روی هیچ حیوانی آزمایش نشده، آن را خریداری کنید. همچنین ترکیبات تشکیل دهنده آن نیز تست حیوانی نمی شوند. تولیدات Cruelty Free از گواهی Leaping Bunny برخوردار هستند که نماد مطمئنی برای حامیان حقوق حیوانات در زمان خرید محصولات آرایشی بهداشتی محسوب می شود.
  • Vegan Makeup: در صورت مشاهده این عبارت روی بسته بندی محصولات اورجینال شما می توانید با اطمینان از نداشتن فرآورده های حیوانی از این محصول استفاده نمایید. هدف این کمپانی کمک به پایمال نشدن حقوق حیوانات توسط انسان است. این موضوع برای حامیان محیط زیست حائز اهیمت است.

مزایا و معایب محصولات گلدن رز

  • مزیت اصلی محصولات گلدن رز، ترکیب کیفیت بالا با قیمت مقرون به صرفه است. همچنین، این شرکت توجه ویژه ای به بهداشت در فرآیند تولید دارد. این موضوع به شرکت اجازه می دهد تا در شرایط فعلی محصولات به خوبی تکامل و بهبود یابند.
  • لوازم آرایشی این برند ضد حساسیت است. از آنجایی که تمام وجوه برای استفاده در پوست صورت و بدن در نظر گرفته شده است، این شرکت به طور مداوم آزمایش های میکروبیولوژیکی، تحقیقات علمی و تجزیه و تحلیل انجام می دهد. تمامی مراحل در آزمایشگاه های مدرن انجام می شود و کارشناسان پیشرو از فرانسه و ایتالیا نظارت می کنند.
  • ترکیب محصولات این برند شامل مواد ارگانیک و اجزای شیمیایی کاملا بی خطر برای انسان است. علاوه بر این، تمام مواد خام مورد استفاده در تولید از ایالات متحده و اروپا تهیه می گردد.
  • معایب شامل تولید لوازم آرایشی با سرعت نسبتا سریع است. اما آنقدر قابل توجه نیست که بر کیفیت محصول تأثیر بگذارد.

گلدن رز انتخاب اول بانوان در سراسر جهان با بیش از 30000 رنگ متنوع می باشد. آن ها در ادامه موفقیت خود در بخش صادرات لوازم آرایشی و تبدیل شدن به یکی از برندهای مطرح در بازار جهانی لوازم آرایشی به عنوان یک برند ترکیه ای در زمره ی شرکت های پیشگام دنیا قرار گرفت.

دیدگاه گلدن رز

این برند به عنوان اولین انتخاب زنان در سراسر جهان برای محصولات آرایشی بهداشتی متنوع رنگی، موفقیت خود را در شرکت در بخش صادرات محصولات آرایشی بهداشتی ادامه می دهد تا به عنوان یک برند ترکی به یکی از برندهای پیشتاز در بازار رقابتی جهانی لوازم آرایشی بهداشتی تبدیل شود.

ماموریت گلدن رز

این مجموعه برای تولید محصولات با کیفیت عالی و مقرون به صرفه با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و مدرن با برآورده سازی انتظارات و رویکرد مشتری مداری و با رعایت الزامات قانونی و همچنین احترام به ارزشهای اخلاقی و بالا بردن سطح صلاحیت و دانش کارکنان توسط ساختار یاد گیرنده سازمان در بهبود رتبه اجتماعی و اقتصادی سهیم است.

محصولات آرایشی بهداشتی رنگی متفاوت و قابل اعتماد با رویکرد تحقیق و توسعه ابتکاری و با سیاست قیمت مناسب و محصولات مقرون به صرفه برای بانوان سراسر جهان تولید شده است.

ارزش های گلدن رز

این برند محصولاتی را تولید می کند که مطابق با استانداردهای بین المللی باشد. علائم تجاری گلدن رز نمادهای قابلیت اطمینان هستند.

شرکت محصولات با کیفیت بسیار عالی را تولید می کند تا انتظارات مشتری را برآورده سازد و رضایت مشتری را به دست آورد.

شرکت با رویکرد بهبود مستمر، چرخه سیستم های بهینه سازی جهانی را دنبال می کند.

گلدن رز به محیط زیست و انسان حساس است و مطابق با این حساسیت تمام اقدامات احتیاطی لازم را انجام می دهد.

بسته های پلاستیکی، لوله ها، درب ها و اپلیکاتورهای مورد استفاده در فرآیند تولید مواد آرایشی مطابق با GMP در کارخانه ساخته شده است که دارای گواهی BRC (کنسرسیوم خرده فروشی انگلیس) است. طراحی پیشرفته بسته ها، قالب ها و تولیدات با استفاده از دستگاه ها و ماشین آلات مدرن انجام می شود.

                   رویکرد کیفیت شرکت گلدن رز

به منظور برآوردن الزامات مقررات ارزیابی ایمنی محصول اتحادیه اروپا همه محصولات پس از گذراندن تست های ایمنی برای سلامت انسان در آزمایشگاه های واقع در اروپا و تهیه گزارش ارزیابی ایمنی محصول توسط متخصصین به مشتری ارائه می شود. محصولات و مواد اولیه مورد استفاده در شرکت گلدن رز هرگز روی حیوانات آزمایش نمی شوند.


سیاست کیفیت گلدن رز

از اتلاف نیروی مالی و غیرمالی که ممکن است در صورت بروز خطرات به سرعت مشخص شود و خطراتی را که ممکن است به دلیل فعایت های منابع داخلی یا خارجی در مورد فرآیندهای تعیین شده توسط سیستم های مدیریت یکپارچه که برای کیفیت محصولات ، خدمات ما اعمال و ایجاد می شوند، جلوگیری کند.

ارائه توسعه مداوم بدون به خطر انداختن استانداردهای کیفیت، محیط زیست، بهداشت و ایمنی شغلی، روش های تولید خوب و سیستم های مدیریت حلال و انطباق با همکاری احزاب مربوطه، با قوانین و مقرراتی که بدون آنها در قبال فعالیت های خود مسئول خواهد بود. محصولات شرکت های بزرگ، دارای شخصیت حقوقی فروش جهانی است.

درباره چشم انداز و ماموریت تولید، تحقیق و توسعه کیفیت برندها

تولید محصولات ایمن مطابق با استانداردهای حلال با تجزیه و تحلیل خطرات احتمالی برای اطمینان از ایمنی محصول و نظارت بر الزامات قانونی اعمال شده در کشورهایی که مشتریان شرکت در آن قرار دارند، برنامه ریزی فعالیت ها برای بهبود سیستم، درصورت ضرورت ارزیابی رضایت مشتری، ارزیابی ارائه محصولات ایمن به موقع و با کیفیت مداوم در حال افزایش تمرکز بر انتظارات آینده مشتریان و نظارت دقیق بر تحولات فناوری در تجارت و افزایش نرخ رقابت در بخش تولید است.

بنابراین سهم شرکت گلدن رز در بازار رقابتی جهانی، بهبود صلاحیت کل پرسنل با اجرای برنامه آموزش و برنامه ریزی و افزایش آگاهی به منظور اطمینان از خدمات بی عیب و نقص، همکاری و ایجاد یک کار تیمی مبتنی بر احترام و اعتماد به این تلاش، شرکت با همکاری ذینفعان داخلی و خارجی خود که شرکای اصلی و استراتژیک هستند، قدم گذاشته است.

مرور استاندارد

استانداردهای کیفیت، محیط زیست، بهداشت و ایمنی شغلی، روشهای تولید خوب و سیستم های مدیریت حلال به منظور اطمینان از تناسب آنها با هدف استقرار برند، سیاست های خود را برای بررسی عمومی در دسترس نگاه داشته اند.

سیاست زیست محیطی گلدن رز

مطابق با کلیه قوانین مربوط به سازمان محیط زیست و سایر الزامات و استاندارد ISO 14001 در رابطه با جنبه های زیست محیطی در فعالیت ها، خدمات و محصولات آرایشی بهداشتی، شناسایی ابعاد زیست محیطی و خطراتی که ممکن است در اثر تولید یا فعالیت های دیگر شرکت ایجاد شود و منجر به آلودگی محیط زیست شود و با ارزیابی اثرات آنها بر محیط زیست اقدامات پیشگیرانه علیه آنها انجام شود.

جلوگیری از آلودگی در منابع آن با در نظر گرفتن تأثیر مواد زائد جامد، مایع و گاز بر محیط زیست و بررسی فرصت های استفاده مجدد، بازیابی و بازیافت مواد زائد تولید شده در طی فعالیت های شرکت گلدن رز است.

معرفی محصولات برند گلدن رز

محصولات با کیفیت آرایشی بهداشتی شرکت معتبر گلدن رز عبارتند از:

  • انواع پاک کننده ها شامل: کرم  BB & CC،کرم پایه، کانسیلر، پنکیک، کرم پودر، پودر برنزه کننده، رژ گونه، کانتورینگ و هایلایت، روشن کننده، شیر پاک کن و اسپری رفع آرایش، پاک کننده چشم، جلوه دهنده بدن، مرطوب کننده، ضد آفتاب رنگی
  • انواع لوازم آرایش و گریم چشم شامل: سایه چشم، ریمل چشم، خط چشم، مداد چشم، ریمل ابرو، مداد ابرو
  • انواع لوازم آرایش و گریم لب شامل: رژ لب، رژ لب مایع و جامد، برق لب، مداد لب،بالم لب
  • انواع لوازم آرایش ناخن شامل: لاک ناخن، ، بیس کات، برق ناخن، ، محصولات مراقبت از ناخن و خشک کننده های سریع
  • انواع ابزار آرایش شامل: برس پاک کننده، اسفنج های آرایشی، پد پنبه، لوازم جانبی  مژه، مژه مصنوعی، چسب مژه مصنوعی، مداد تراش، برس های تمیز کننده صورت، برس های آرایشی
  • انواع عطرهای زنانه و مردانه که با رایحه های متفاوت شیرین، تلخ، ترش، شرقی، خنک، گرم ، ملایم، تند و ..  مناسب انواع فصل های سال که مورد پسند سلیقه ها و سنین متفاوت، تولید و به بازار رقابتی عطر و ادکلن عرضه شده است.

نمایندگی فروش انواع رله کنترل فاز، سه فاز، تنظیم، مدار، تک فاز، لطفا جهت استعلام خرید رله کنترل بار، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ کلیک کنید بابا ادیسون تامین کننده قطعات و تجهیزات برق صنعتی می باشد

نمایندگی رز ایران در زمینهٔ مهندسی برق و تولید تجهیزات الکتریکی، الکترونیکی، تولید، توزیع و انتقال انرژی الکتریکی فعالیت می کند. با مراجعه به سايت ما می توانيد به راحتی و با اطمینان از اصالت کالا، خرید رله کنترل فاز مورد نظر خود را انجام دهید.
مرجع مقاله: بابا ادیسون

 

دکمه بازگشت به بالا