هنر و سینما

معرفی فیلم در جست‌وجوی خوشبختی؛ بهای موفقیت (فیلم‌های نوروزی قسمت ۱۱)


“در جستجوی خوشبختی” یک کتاب کمیک بیوگرافی در سال 2006 است که توسط گابریل موچینو از خاطرات کریس گاردنر به همین نام نوشته شده است. ویل اسمیت در کنار ویلی اسمیت به همراه پسرش در فیلم بازی خواهد کرد و شاید شیمی واقعی و احساس بین پدر و پسر باشد که باعث گرم و صمیمی شدن فیلم شد.

کریس گاردنر (1981) فروشنده ای است که تمام عمر خود را صرف اسکنر استخوان قابل حمل می کند. او دستگاه را نزد پزشکان مختلف برد و به آنها نشان داد ، و اگرچه آنها توانستند مقدار زیادی بفروشند ، فاصله بین فروش و دوره وام باعث می شود دستان او همیشه خالی از روز باشد. مشکلات مالی ازدواج آنها را تهدید می کند. یک روز در محل کار ، گاردنر با جی توئیستل ، مدیر تجاری ملاقات کرد و او را با حل مکعب روبیک تحت تأثیر قرار داد. با بدتر شدن وضعیت مالی کریس ، او با Twistel به عنوان سرمایه دار سهام و بازار شروع به کار می کند.

شاید فکر کنید این یکی از آن افسانه های آمریکایی است که حتی اگر بر اساس واقعیت باشد ، شانس بیشتری دارد. اما باید تا انتهای فیلم را تماشا کنید. کریس چندین بار شکست خورده است. مواقعی وجود دارد که با او اشک می ریزید اما او تسلیم نمی شود و به تلاش خود ادامه می دهد.

ویل اسمیت برای بازی در نقش کریس گاردنر نامزد دریافت جایزه شد. همچنین منتقدان به این فیلم با امتیاز 64 از 100 در وب سایت متاکریتیک ، امتیاز نسبتاً خوبی دادند. منتقدان می گویند آنچه در فیلم شگفت انگیز بود این بود که معجزه کار نکرد ، اما در عوض تصویری بسیار دقیق از تلاش های ناموفق یک مرد را نشان داد. فیلمی که نشان می دهد چاره ای نداریم جز تحمل روزهای سخت برای رسیدن به روزهای خوش.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا