هنر و سینما

۵ دلیل که پالپ فیکشن بهترین فیلم تارانتینو است


کوئنتین تارانتینو ممکن است سبک فیلمسازی خاص خود را داشته باشد ، اما فیلمهای متنوعی را در کارنامه خود دارد. از انواع سینما و زیرگونه. به همین دلیل ، اگر از فیلمسازان بخواهید فیلم های مورد علاقه تارانتینو را روایت کنند ، پاسخ های متفاوتی خواهید یافت. این به این دلیل است که سابقه Taranitno بسیار منحصر به فرد است. همه چیز در آنجا یافت می شود ؛ از فرقه های سنتی مانند “سگ های انبار” جشن فیلم های اسکار مانند “روزی روزگاری در هالیوود”.

اما ربطی به فیلمی که ما انتخاب کردیم ندارد ، اگر بخواهیم در مورد بهترین فیلم تارانتینو صحبت کنیم ، انتخابی است که بسیاری از منتقدان و فیلمسازان بر آن توافق کرده اند. “داستان پالپ” یا “داستان محبوب”. مانند تارانتینو ، Pulp Fiction یک فیلم جذاب و جذاب است. فیلمی که از زمان اکران مورد ستایش قرار گرفته است. در همان سال او برنده نخل طلا و اسکار بهترین فیلم ساخته نشده شد. در لیست بهترین فیلم های تاریخ سینما ، این دومین فیلم حرفه ای تارانتینو جای ثابتی دارد. در این پست ، ما می خواهیم به پنج دلیل اشاره کنیم تا ثابت کنیم داستان عامه پسند نه تنها بهترین فیلم تارانتینو نیست ، بلکه ممکن است در آینده بهترین فیلم برای او باقی بماند.

5. Pulp Fiction قوی ترین فیلم در دوران حرفه ای خود است

داستان پالپ 1

یک داستان محبوب مخاطرات زیادی را به همراه دارد. باید بگویید فیلم هایی مانند “بیل را بکش” دو قسمت دارد و هر قسمت صدای خاص خود را دارد. یا “ضد مرگ” ، مانند یک فیلم در قلب فیلم های دیگر. آیا می تواند جسورانه تر از این باشد؟ اما اگر بخواهیم آن مسیر را طی کنیم ، باید بگوییم که بخشی که تارانتینو در “چهار اتاق” رهبری کرد ، بزرگترین آنها بود. اما اعتراف کنید که اینطور نیست.

بحث ما در مورد محتوا ، طرح و منحصر به فرد بودن است ، داستان معروف جسورانه ترین فیلم کل آثار تارانتینو است. این نگاه جسورانه را می توان از ابتدا تا انتهای فیلم مشاهده کرد. از استفاده از زوایای مختلف تا طنز و تعلیق زیاد ؛ نیازی به گفتن نیست ، نمایش بیش از حد بالای میا ، پس از تماشای هزاران نفر ، هنوز تعجب آور نبود. داستان محبوب دومین فیلم تارانتینو است ، بنابراین می توان آن را یکی از غیرمعمول ترین و غیرحرفه ای ترین فیلم های تاریخ سینما دانست. کارگردان اولین اجرای او در دنیای سینما چه کسی بود؟ داستانهای مشهور ، فیلم هایی هستند که ریسک زیادی می کنند و هرگز از آنها عذرخواهی نمی کنند.

به داستان عامهپسند شامل بهترین و به یاد ماندنی ترین بازی های همه فیلم های تارانتینو است

داستان پالپ 2

ساموئل جکسون در اکثر فیلم های تارانتینو ظاهر شده است ، اما چه نقشی از او به خاطر دارید؟ مطمئنا ژول وینفیلد. جان تراولتا چطور؟ مبالغه نیست اگر بگوییم که با داستان عامه پسند تغییر شکل تراولتا بسیار تغییر کرده است.

اما این فقط مربوط به این دو بازیکن نیست. هر شخصیت فیلم دارای این ویژگی است. اگر احساس می کنیم که اوما تورمن نقش بهتری در کشتن بیل دارد ، به این دلیل است که او نقش اول را در آن فیلم بر عهده گرفت. اما نمی توان داستان معروف اوما تورمن را در آن کلاه سیاه و کبریت روشن فراموش کرد. نقطه اوج صعود این است که بیننده ویدئو فقط بازیگران را به خاطر می آورد و حتی به خاطر نمی آورد که بازیگران آن نقش را بازی کرده اند. به جرات می توان گفت که حتی خود تارانتینو یکی از بهترین بازی هایی را که تا به حال در فیلم ساخته است ارائه می دهد. همه بازیگران اینطور هستند. هر کدام یکی از بهترین بازی های ساخته شده را ارائه می دهند و فیلم را به چنین مکانی می رسانند.

3. داستان پالپ توصیف کامل برای ده سال است

داستان پالپ 3

از یک طرف ، می توان گفت که “جنگ ستارگان” در دهه 1990 محبوب ترین داستان بود. “Citizen Kane” در دهمین سال خود می گذرد. این فیلم بهترین توصیف این دهه است. آیا می دانید کدام فیلم جنگ ستارگان در سال 1978 برنده شد و برنده اسکار بهترین فیلم شد؟ انهال مطمئناً فیلم خوبی است ، اما قبول کنید که هیچ جلوه ای از جنگ ستارگان وجود ندارد. آیا می دانید کدام فیلم در سال 1942 برنده اسکار شهروند کین شد؟ دره من واقعاً سرسبز است. » فیلم فوق العاده ای است ، اما آیا واقعاً وضعیت شهروندی دارد؟ آیا می دانید کدام فیلم در اسکار 1995 برنده داستان افسانه ای شد؟ فارست گامپ. س Myال من از شما این است که وقتی به دهه 1990 فکر می کنید ، فکر می کنید کدام فیلم بیشترین و طولانی ترین تأثیر را در آن دهه داشته است؟ ممکن است پاسخ شما فارست گامپ نباشد.

از آنجا که این یک داستان محبوب است که توصیف کاملی از دهه 1990 است. بسیاری حتی معتقدند که داستان عامه پسند بهترین فیلم این دهه است ، حتی اگر در 50 فیلم اول بهترین فیلم نباشد. داستان محبوب شاهکاری در زمان بیل کلینتون و گروه نیروانا است.

2. فیلمنامه داستانی یکسان نیست

داستان پالپ 4

همه صفحه های تارانتینو مخصوص تارانتینو هستند ، اما داستان معروف (و به هر حال “سگ های بونگو”) در سطحی کاملاً متفاوت است. معلوم نیست پس از ترک شغل خود چه خواهد کرد.

ساختار و خطوط خنثی فیلمنامه واقعاً زمان را هدر داد. نمی توان گفت که تارانتینو اولین کسی بود که این ایده را داشت. اما او یکی از اولین کسانی بود که از این ایده در کنار هنرمندان استفاده کرد. روایت مجاور بسیاری از شخصیت های مختلف که در یک جهان مشترک زندگی می کنند به بهترین شکل در دنیای داستان های عامه پسند پاسخ داد.

1. داستان تارانتینو پالپ محبوب ترین فیلم تارانتینو است

داستان پالپ 5

داستان محبوب همچنان بزرگترین فیلم تارانتینو در تارانتینو باقی خواهد ماند. موسیقی ، رقص ، فضای شاد ، وقف به سایر آثار باستانی ، همه عناصر تارانتینو در فیلم دیده می شود. در سطحی بالاتر از هر فیلم دیگری. در این ویدئو ما تمام اجراهایی را که از فیلم تارانتینو می شناسیم به بهترین شکل ممکن گنجانده ایم. شاید دلیل آن این باشد که این عناصر در داستان عامه پسند وجود دارد که دارای نوعی بکارت است و هیچ تجربه ای در آن ندارد. بعداً در دیگر شاهکارهای او ما آنها را دوباره دیدیم و سینمای تارانتینو را شناختیم ، اما در داستان معروف او جسورانه و با دقت آنها را آزمایش کرد.

حدود 25 سال از ساخت فیلم درام محبوب می گذرد و در این مدت بازیگران مختلف موقعیت های غیرقابل دسترسی خود را حفظ کرده اند. به غیر از این پنج دلیل ، آیا دلایل دیگری نیز وجود دارد که این فیلم منحصر به فرد نیست؟ آیا واقعاً Taranitno محبوب ترین فیلم است و آیا همچنان بهترین خواهد بود؟ باید دید.

منبع: Cinemablend

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا