۵ شخصیت مارول که آنیا تیلور جوی می‌تواند آن‌ها را عالی بازی کند

[ad_1]

برخی از بازیگران زن با بازی در فیلم های ترسناک یا بازی در کمیک ها مشهور شده اند ، اما گلدن گلوب و آنیا تیلور جوی یکی از معدود ستاره های نسل او هستند که دو نوع بازی می کنند. آنها در دنباله برنامه مشابهی دارند و ندارند.

با این حال ، فیلم های ترسناک 25 ساله (جادوگر یا دیشب در سوهو) معمولاً موفق تر از فیلم های قهرمان هستند ، به استثنای Glass و Split. تیلور جوی استعداد شایسته ای برای حضور در دنیای فیلم های مارول است.

وحشتناک ترین و قهرمانانه ترین فیلم ، جهش یافته های جدید ، به ندرت دیده می شود. به همین دلیل ، شاید بهتر باشد او را در آینده به عنوان یکی از بازیکنان مارول ببینیم ، و در این فیلم ها او می تواند مانند نقش خود در سریال Gombi بدرخشد. وزیر.

1. یک کتاب مصور

آنیا تیلور جوی

در سریال Gambier نامزد امی ، آنیا تیلور جوی در نقش یک بازیگر جوان با استعداد بازی می کند و با مسائل احساسی پشت سر او دست و پنجه نرم می کند. اکنون همان طبیعت انگیزشی رقابتی را تصور کنید که دارای ماهیت پیچیده تر و قدرتمندتری نسبت به انسان ها است و مانند خدا دارای قدرت غیبی است.

توضیحات بالا توصیفی واقعی از Binder است ، که نمایشی بسیار واضح از جهان چندگانه مارول است و از توانایی های خود در سراسر جهان برای به دام انداختن طیف وسیعی از افراد و استفاده از آنها به عنوان برده در سرگرمی های وحشیانه و کشنده استفاده می کند. شکل انسانی این مارول اغلب در جوانی در کمیک ها به تصویر کشیده می شود ، اما شاید بد نباشد که آنیا تیلور جوی سختی بث هارمون را به عنوان یک شخصیت مرد و زن به تصویر می کشد. گای در دنیای فیلم های مارول بعد از تانوس.

2. نامورا

آنیا تیلور جوی

آتلانتیس یکی دیگر از مجموعه های تلویزیونی محبوب با آنیا تیلور جوی است. سریال بی بی سی بر اساس اساطیر یونان تهیه شده است. در حالی که قصد داشت جایزه بهترین بازیگر زن را در ایالات متحده دریافت کند ، پنج قسمت از سری 2 این سریال پخش شد که در آن آنا به عنوان پیامبری به نام کاساندرا ظاهر شد که هدف آن معرفی اراده خدایان آتلانتیس بود. اگر بازیگر هنوز می خواهد بازی در چنین فضایی را تجربه کند ، می تواند گزینه های دیگری در اختیار داشته باشد.

مدتهاست که شایعه شده است که نیمور قهرمان ضد آتلانتیس در Black Panther: Wakanda Forever (دنباله ای برای اولین پلنگ سیاه برنده جایزه اسکار) بازی می کند. به جای حضور در مارول معادل Aquaman Dysi ، او باید با پسر عموی بیولوژیکی خود (معروف به نامورا) همراه باشد ، که به خاطر استفاده از توانایی های نیمه سلولی خود برای صلح شناخته شده است. البته حضور آنیا تیلور جوی در قالب این شخصیت ، بهتر است در یک فیلم خاص اتفاق بیفتد.

3. زن گم شده

آنیا تیلور جوی

شخصیت دیگری که رابطه نزدیکی با نیمور (رابطه عاشقانه) دارد سو استورم است که برای خوانندگان مارول به عنوان یک زن نامرئی شناخته می شود. این بازیگر چندین بار در فیلم ها (با بازی جسیکا آلبا در یک فیلم متحرک یا با طنز کم ، و کیا مارا در چهار شگفت انگیز در سال 2015) بازی کرده است. اکنون که بازسازی Marvel Four در حال انجام است ، انتظار می رود بازیگران با کیفیتی در نقش سو و بازیگرانش بازی کنند. اما س bigال بزرگ این است که چه کسی نقش زن گمشده را بر عهده می گیرد؟

در حال حاضر ، امیلی بلانت طرفدار مشتاق این نقش است ، اما ممکن است علاقه خاصی به بازی در این فیلم نداشته باشد. بنابراین شاید آنیا تیلور جوی به احتمال زیاد نقش زن گمشده را بازی کند. او دارای تمام ویژگی های لازم است. با بازی در نقش اما و نه بازیگر بزرگ ، آنیا نشان داده است که توانایی بازی در نقش یک شخص قوی و رهبر را دارد و همچنین در چند سال گذشته ، توانایی خود را برای ستاره بودن نشان داده است.

به گاندپول

شاید بد نباشد تیلور جویی را در قالب شخصیتی ببینید که نشان دهنده نگرش مثبت او در زندگی واقعی است. البته ، او توانایی بالایی در بازی شخصیت های بدی دارد که بیشتر نقش او را در حرفه خود تشکیل می دهند.

قبل از انتقال جادو به سیاره مارول ، گوئنپول یک نوجوان ساده بود که تصمیم گرفت از دانش گسترده خود در مورد مارول برای قهرمان شدن استفاده کند. او یکی از شخصیت های اصلی داستان مارول است و گنجاندن او در دنیای سینمایی مارول می تواند شخصیت فیلم را تغییر دهد ، به ویژه اینکه او دیدگاهی متافیزیکی و بین بعدی دارد. شاید او شریک خوبی برای شخصیت ددپول با بازی رایان رینولدز باشد. گوئنپول طرز فکر مشابهی دارد و می تواند در Deadpool 3 حضور داشته باشد.

5. ody

مجیک یکی از بازیگرانی است که در فیلم جادوگر شباهت چندانی به تیلور جوی ندارد. او جایگزین مناسبی برای جادوگر جهش یافته ، ایلیانا راسپوتین است که تیلورجو قبلاً در فیلم جهش یافته جدید بازی کرده است.

بر هیچ کس پوشیده نیست که فیلم جهش یافته جدید (X-Men Spin-off) در زمان اکران در سال 2020 با استقبال خوبی روبرو نشد (فیلم مدتها به تاخیر افتاده بود). با این حال ، ظهور آنیا تیلور جوی (و حتی بقیه بازیگران) یکی از بزرگترین نقاط قوت او در فیلم است. اکنون که مردان ایکس پس از ادغام دیزنی و فاکس به بخشی از دنیای فیلم های مارول تبدیل شده اند ، چندان دور نیست که تیلور جوی و بقیه بازیکنان جهش یافته جدید زمان دوباره ظاهر شدن را داشته باشند. شخصیت آنها در فیلم های دیگر

اگرچه هیچ یک از این شخصیت های مارول به آنیا تیلور جوی اختصاص داده نشده است ، اما همچنان می توان او را به دنیای در حال توسعه Dys اضافه کرد. علاوه بر همه اینها ، او در نقش مکس دیوانه: جاده خشم به عنوان نسخه جوانتری از فیوریوسا (با بازی شارلیز ترون در فیلم قبلی) بازی می کند. بنابراین ، می توان گفت که تیلور جویی بیشتر مناسب بازی با یک بازیکن قوی ، جدی و تا حدودی پرخاشگر است.

منبع: cinemablend

[ad_2]

دکمه بازگشت به بالا