هنر و سینما

کوئنتین تارانتینو دوست دارد یک فیلم رمبو با بازی آدام درایور بسازد


کوئنتین تارانتینو ، مدیر اقناع اسکار ، در مصاحبه ای خبری گفت که آدام درایور می خواهد فیلم “رمبو” را بازی کند.

تارانتینو از طرفداران “اولین خون” ، اولین قسمت از مجموعه رمبو است. اولین خون بر اساس کتابی به همین نام از دیوید مورل ساخته شده و داستان شورش جان رمبو علیه جنایت را روایت می کند. رمبو یک سرباز حرفه ای است که برای زندگی در یک شهر کوچک می رود ، اما پلیس شهر به او توهین و اذیت می کند ، بنابراین رامبو ، خسته از جنگ ویتنام ، به طور اتفاقی او را مجبور می کند تا از خود دفاع کند و با ارتش درگیر شود. و افسر پلیس شد.

اولین خون ، اگرچه یک فیلم متحرک تمام عیار و متحرک بود ، اما به مفهوم اصلی بشریت نیز می پرداخت و این اولین فیلمی در نوع خود بود که رنج سربازان آمریکایی که از جنگ بازگشتند را نشان می داد. در نتیجه با استقبال خوب تماشاگران فیلم روبرو شد و در سال های 1985 ، 1988 و 2008 ، دنباله هایی ساخته شد که هیچ کدام موفقیت چندانی نداشت. در سال 2019 ، فیلمی به نام “رمبو: آخرین خون” قرار بود این مجموعه را احیا کند ، به کارگردانی آدریان گرونبرگ و نویسندگی سیلوستر استالونه و مت سیرولنیک ، اما این کار چندان موفق نبود. ظاهراً برخلاف اکثر طرفداران رمبو ، کوئنتین تارانتینو معتقد است که این سریال هنوز تمام نشده است و قصد دارد آن را با آدام درایور بازگرداند.

کوئنتین تارانتینو

تارانتینو در مورد تبلیغ داستان یک روز در هالیوود در پادکست The Big Picture گفت: “اگر من فقط می خواهم یک فیلم خوب بسازم ، مطمئن هستم که به داستان دیوید مورل خواهم رفت.” من سعی نمی کنم اولین فیلم درباره Blood را بازسازی کنم ، بلکه داستان را به پرده سینما می آورم. من کورت راسل را به عنوان کلانتر انتخاب کردم و نقش رمبو را به آدام درایور واگذار کردم. آنقدر گفتگوی خوبی در داستان مورل وجود دارد که باعث می شود خوانندگان آن را با صدای بلند بخوانند. “اگر این فیلم را می ساختم ، واقعاً خوب بود.”

تارانتینو همیشه اعلام کرده که قصد دارد پس از ساخت یک فیلم دیگر از سینما خداحافظی کند. آخرین فیلم او ، روزی روزگاری در هالیوود ، در جشنواره فیلم کن 2019 به نمایش درآمد و 389 میلیون دلار با بودجه 90 تا 96 میلیون دلار فروش داشت و نامزد دریافت جایزه 10 در اسکار 92 شد. او سرانجام برنده اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای پیت و اسکار بهترین طراحی صحنه شد. به همین دلیل است که چنین فیلمی را می توان پایان شایسته ای برای یک فیلمساز موفق دانست. تارانتینو اغلب آخرین فیلم های این کارگردان را “وحشتناک” نامیده است و می گوید: به عنوان مثال ، آرتور پن ، کارگردان فیلم “بانی و کلاید” ، آخرین فیلم خود را با نام “پن و تلر. کشته می شوند” دارد. “اجازه دهید بگویم که نتیجه گیری خوب برای یک پرونده قابل قبول بسیار نادر است.”

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا