هنر و سینما

بازیگران سرشناس بیشتری به برد پیت و اما استون در فیلم جدید دیمین شزل پیوستند


“بابل” یا “بابل” به کارگردانی دامین شسل و بازی مارگو رابی ، برد پیت و اما استون در سال 2023 اکران می شود و حالا هالیوود ریپورتر اعلام کرده است که چند بازیگر زن معروف دیگر نیز به فیلم پیوسته اند.

دامین شزل ، فیلمساز سی و شش ساله فرانسوی-آمریکایی ، فیلمساز ، کارگردان خلاق ، یکی از موفق ترین فیلمسازان هزاره جدید است. فیلمسازی که در بین منتقدان و دوستداران فیلم محبوبیت زیادی کسب کرده است تنها چهار فیلم دارد ، به همین دلیل است که شاهکار جدید او به نام بابل نام دارد که یکی از مورد انتظارترین فیلم ها است. این بازیگر علاوه بر اینکه مدیر قفسه ها است ، نمایشنامه نویس نیز هست. مارگو رابی ، برد پیت و اما استون محبوب ترین ستاره های بابل هستند.

فیلم های بابلی

داستان بابل در اواخر دهه 1920 رخ داد. وقتی سینما حرکت می کند ، از یک فیلم صامت شروع می شود و به صدا در می آید. ظاهراً پنجمین فیلم دیمون شسل زندگی شخصی و حرفه ای بسیاری از فیلمسازان را مورد بحث قرار می دهد و فراز و نشیب آنها را شرح می دهد. هالیوود ریپورتر فیلم بابلی را شبیه به کتاب معروف گتسبی بزرگ توصیف کرد. اسکات فیتزجرالد ، چنین داستانهایی همیشه یادآور فیلم هایی مانند “بلوار غروب” و “هنرمند” است.

در این ویدئو بازیگران واقعی و افراد خیالی داستان را خواهیم دید. بر اساس گمانه زنی ها ، مکس مینگلا قرار است نقش ایروینگ تالبرگ ، یکی از بزرگترین تهیه کنندگان هالیوود در دهه 1920 و 1930 را بازی کند.

امروزه دامین شزل همیشه به عنوان یکی از شناخته شده ترین کارگردانان موسیقی زنده در هالیوود شناخته می شود. در نوجوانی وی درامر گروه های مختلف موسیقی بود ، به همین دلیل دید واقعی او از موسیقی ، به ویژه جاز ، در همه کارهای او مشهود است. فیلم «لا لا لند» به کارگردانی شسل ، نویسنده شزل ، در هشتادمین دوره جوایز اسکار در 16 رشته نامزد شد و شش جایزه برای کارگردانی اسکار برای بهترین کارگردان ، بهترین بازیگر ، بهترین فیلمبرداری ، بهترین موسیقی متن ، بهترین طراحی صحنه به اوج خود رسید. و بهترین آهنگ به با بودجه 30 میلیون دلار ، قیمت خرید جهانی بیش از 44.4 میلیون دلار است.

عکاسی بابل به زودی در لس آنجلس آغاز می شود و Parmont Pictures قصد دارد آن را در 6 ژانویه 1401 (6 ژانویه 2023) منتشر کند.

منبع: Hollywoodreporter

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا