هنر و سینما

دی‌کاپریو در بازسازی هالیوودی فیلم اسکاری دور دیگر بازی می‌کند


“دور دیگری” به کارگردانی توماس وینتربرگ دوشنبه شب برنده جایزه اسکار بین المللی بهترین فیلم شد و اکنون اعلام شده است که آپیا وی و لئوناردو دی کاپریو قصد دارند نسخه انگلیسی فیلم دانمارکی بسازند.

هالیوود اغلب نسخه های انگلیسی زبان فیلم های موفق آسیایی و اروپایی را منتشر کرده است ، اما متأسفانه اکثر این آثار بسیار پایین تر از فیلم های اصلی هستند. به عنوان مثال ، اسپایک لی کارگردان برنده اسکار فیلم کره ای قدیمی “Oldboy” را در سال 2013 از پارک چان چان ووک بازسازی کرد ، اما در گیشه یک شکست کامل بود. با تمام این ترجمه ها ، فیلمسازان آمریکایی همچنان علاقه مند به اکران مجدد این فیلم غیر انگلیسی هستند و زمان چرخش دیگری فرا رسیده است.

به گزارش ددلاین ، آپیا وی و لئوناردو دی کاپریو به همراه جنیفر دیویسون کیلوران حق بازسازی فیلم را در مرحله دیگری به دست آورده اند. در این نسخه ، انتظار می رود دی کاپریو جایگزین میکلسون مس شود و نقش یک جوان معمولی را بازی کند که با بحران احساسی و خانواده های زیادی روبرو است. اجراهای میکلسون در The Other Round چشمگیر بوده است و او می تواند نقطه جوش احساسات را در درگیری تحت سلطه مردان بگیرد ، به همین دلیل است که کار دی کاپریو در انجام این مسئولیت بسیار دشوار است.

معلوم نیست پس از ترک شغل خود چه خواهد کرد. وینتربرگ با “شکار” در سال 2012 ، تقریباً یک دهه پس از ظهور Dogma 95 ، و فیلمهای محبوب مانند “شکستن امواج” و “رقصنده در تاریکی” به کارگردانی لارنس فون تریر و فیلم بلند او “جشن” بازگشت. جلب توجه دوستداران سینما به سینمای دانمارک.

دور دیگری داستان چهار معلم را روایت می کند که می خواهند زندگی جدیدی را آغاز کنند. آنها تصمیم می گیرند هر روز الکل مصرف کنند. زیرا آنها معتقدند که الکلهای خاصی می توانند رنگ و بوی خوبی به زندگی روزمره آنها بدهند ، اما این تصمیم کل زندگی حرفه ای آنها را تغییر خواهد داد.

منبع: term

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا