هنر و سینما

آنیا تیلور-جوی از فصل دوم سریال گامبی وزیر می‌گوید


گمانه زنی های زیادی در مورد ساخت فصل دوم “Gambi Wazir” و آنیا تیلور جوی ، که پس از دریافت جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اصلی زن در این سریال بازی کرد ، ابراز علاقه کرد که او را از سر بگیرد. بازی در نقش بث هارمن

وزیر گامبی یکی از غیر منتظره ترین ها در جهان سینما و تلویزیون در سال 2020 خواهد بود. با 62 میلیون بیننده در 28 روز (4 هفته) ، این وزیر به وزیر بزرگی تبدیل شده است. با راه اندازی این مجموعه ، به دنبال عبارت “چگونه شطرنج بازی کنم؟” در گوگل ، به بالاترین سطح خود در 9 سال گذشته رسید و eBay از افزایش 273 درصدی شطرنج و جستجوی شطرنج در این زمینه خبر داد.

نتفلیکس گامبی را در قالب یک سریال کوتاه بر اساس داستانی که توسط والتر تویس نوشته شده ، وزیر کرده است ، اما موفقیت چشمگیر آن این سال را ایجاد کرده است که آیا دنباله ای برای وزیر گامبی وجود خواهد داشت یا خیر. آنیا تیلور-جوی ، ستاره جوان سریال ، در گفتگو با Tonight Entertainment در مورد امکانات قسمت دوم سریال Gambi Wazir گفت:

شاید فصل دوم تمام شود ، من نمی خواهم کسی را ناامید کنم ، اما ما هنوز به آن فکر نکرده ایم. واقعیت این سریال این است که مانند نهالی که تبدیل به درخت می شود ، آن را در مرحله رشد مناسب رها می کنید و به همین دلیل بینندگان می گویند “فصل دوم کجاست؟” تعجب کردیم. در همه این موارد ، من تمام تیم تولید را دوست دارم و دوباره وقت می گذارم تا با آنها کار کنم.

مجموعه گامبی وزیر زندگی یک شطرنج باز یتیم به نام بث هارمن را روایت می کند که از تکنیک های گامبی وزیر در دهه های 1950 و 1960 برای اثبات جایگاه خود در دنیای شطرنج استفاده می کند ، اما ناامیدی از دوران کودکی و اعتیاد به مواد مخدر به وجود می آید. سخت است. وزیر گامبی یکی از قدیمی ترین افتتاحیه های شطرنج است و هنوز در بین قهرمانان کشتی امروز محبوب است.

مینی سریال هفت قسمتی به کارگردانی اسکات فرانک در حال حاضر در نتفلیکس در دسترس است و بیل کمپ ، هری میلینگ ، ماریل هلر و توماس سنگستر در آن بازی می کنند. وزیر گامبی یکشنبه شب گذشته دو جایزه بزرگ برای سریال کوتاه و بهترین بازیگر مرد در یک سریال کوتاه در Glo21 Golden 2021 دریافت کرد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا