هنر و سینما

برادران وارنر علاقه‌ای به لیگ عدالت ۲ با کارگردانی زک اسنایدر ندارد


زک اسنایدر فاش کرد که برادران وارنر علاقه ای به همکاری با او ندارد. در ایجاد Justice League 2 ، اگرچه اسنایدر کات به پایان رسید و منتشر شد.

زک اسنایدر فاش کرد که برادران وارنر به فیلم Justice League 2 علاقه ای ندارند. که ادامه لیگ عدالت اوست. تقریباً چهار سال پس از خروج زک اسنایدر از لیگ عدالت به دلیل مرگ دخترش و مشکلات مداوم در استودیو ، هشتگ #Release_TheSnyderCut (#ReleaseTheSnyderCut) بالاخره نتیجه داد. HBO MAX پخش خود را در ماه مارس ، زمانی که Zack Justice League روی آنتن می رود ، میزبانی می کند. فیلم بسیار متفاوت از فیلم هایی است که در سال 2017 با رتبه R در سینماها اکران شد ، نسخه اصلی حدود 4 ساعت بود.

از زمانی که اعلام شد اسنایدر کات آماده اکران است ، بسیاری از مردم می خواهند بدانند فیلم بعدی چیست. پیش از این ، گمانه زنی می شد که اسنایدر کات سومین فیلم از سری Justice League 5 خواهد بود ، که انتظار می رفت شامل Justice League 2 و 3 باشد. اما اسنایدر هرگز پیشرفت زیادی در سری فیلم های لیگ عدالت نداشته است و به نظر می رسد نمی تواند آن را در آینده تغییر دهید

اسنایدر می گوید: “تا آنجا که من می دانم ، واقعیت این است که برادران وارنر هیچ تمایلی به ساخت فیلم های بیشتر ، حداقل نه با من” ندارد. هرگز فکر نمی کردم ساخت و به اشتراک گذاری این ویدیو بدون هیچ مشکلی انجام شود. “اما من بهترین کاری را که می توانستم انجام دادم ، بنابراین همه بازیگران لیگ عدالت دور هم جمع شدند و این ایده موضوع فیلم بود.”

شایان ذکر است که اسنایدر موفق به ارسال نسخه اصلی به لیگ عدالت شد. اما انجام این کار بسیار فراتر از مسیر او است. والتر حمادا ، رئیس دنیای فیلم DC ، لیگ عدالت را مجموعه ای از فیلم های راکد نامید.

جهان در حال توسعه Dysi شروع به ایجاد امکان ایجاد دنیایی در کنار آن به تنهایی کرده است و شروع گسترده و استقبال خوب طرفداران فیلم جدید اسنایدر ممکن است به او زمان بیشتری بدهد تا کارهای بیشتری انجام دهد. شکی نیست که این هدف هنوز در این مرحله فاصله زیادی دارد ، اما اخیراً کاربران اینترنتی گفته اند که اسنایدر کات هرگز منتشر نخواهد شد.

در حال حاضر ، هر لیگ در حال تماشای لیگ عدالت زک اسنایدر است ، و اکران او در چند هفته مطمئنا بحث را در مورد فیلم بعدی چه بسا شعله ور می کند. اسنایدر پیش از این تاریخچه Justice League 2 را آماده کرده است و بارها اعلام کرده است که نمی توان پایان لیگ عدالت (Justice League) را مشخص کرد.

در حالی که هیچ برنامه ای برای Justice League 2 وجود ندارد ، هنوز این احتمال وجود دارد که اسنایدر کات جالب و جذاب باشد تا بینندگان ببینند در آینده چه اتفاقی می افتد.

باید دید آیا Justice League 2 در تلویزیون یا سایر رسانه ها نمایش داده می شود یا خیر. اما واضح است که اسنایدر انتظار چنین اتفاقی را در حال حاضر ندارد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا