هنر و سینما

فیلم‌های دنباله‌دار سیلوستر استالونه از بدترین تا بهترین


سیلوستر استالونه یکی از محبوب ترین ستاره های اکشن تاریخ است و موفقیت های دیگری در تاریخ و کمدی دیده است ، اما کدام فرنچایز بهترین است؟ استالونه در چند دهه گذشته در فیلم های خیالی محبوب بازی کرده است ، از اعتصابات راکی ​​گرفته تا کارهای خیره کننده ای که توسط غیر ضروری اجرا می شود. البته مانند دیگر ستارگان ، برخی از کارهای سینمایی او موفق تر از دیگران بود.

اگرچه او در حق رای دادن شناخته شده است ، بسیاری از محبوب ترین فیلم های استالونه هنوز دنباله ای ندارند. کلاسهای اکشن مانند Tango و Cash ، Cobra ، Rock Climber ، Specialist و Saboteur دیگر ترمیم نشدند و استالونه دیگر بازیکنان برجسته ای مانند Marion Cuberty بازی نکرد. استالونه به دلیل فیلم ها و شخصیت های متفاوت طرفداران زیادی دارد ، اما می توان گفت بسیاری از مردم بیشتر از فیلم های بعدی او را به خاطر می آورند و در نهایت حق رای دادن ایجاد می کنند.

ستارگان هالیوود اغلب بر اساس شایستگی های این سریال که در آن نقش عمده ایفا می کنند شناخته می شوند. این روندی است که هنوز در عصر مدرن دیده می شود ، مانند وین دیزل در فیلم های سریع و عصبانی ریدیک یا روبرت داونی جونیور. در شرلوک هلمز و دنیای فیلم مارول. مهم نیست که استالونه در تعدادی فیلم انفرادی ظاهر شده است. او هنوز به خاطر مشهورترین شخصیتش مشهور است. با در نظر گرفتن همه این موارد ، بیایید نگاهی به همه حق رای دادن سیلوستر استالونه بیندازیم.

4. نقشه فرار (نقشه فرار)

سیلوستر استالونه

فیلم برنامه فرار با یک فیلم خوب 2013 آغاز شد ، که در آن استالونه به همراه دوست قدیمی خود و شرکت کننده فیلم آرنولد شوارتزنگر به سینما رفت. داستان درباره یک کارشناس امنیتی استالونه است که تقریباً بدون ورود مجبور می شود از زندان فرار کند. اولین فیلم Escape Map چیز جدیدی برای ارائه در این ژانر نداشت ، اما سرگرم کننده بود اما موفقیت بزرگی در صحنه بوکس در فضای باز بود. Escape Plan در حال حاضر دارای 50 امتیاز در وب سایت راتون تومیتوز است که ثابت کننده خلوص فیلم است ، اما به طور کلی می توان گفت یک فیلم هیجان انگیز و جذاب است.

متأسفانه ، دو فیلم بعدی به جای اینکه بر اساس فیلم اصلی ساخته شوند ، به کیفیت کلی رسیدند. طرح فرار 2: هادس ، هزینه ای بالغ بر 20 میلیون دلار (کمتر از نیمی از بودجه فیلم قبلی) ، تنها در سینماها و بازارهای بین المللی به نمایش درآمد و سپس به صورت زنده در ایالات متحده پخش شد. تصمیم خوب. این به این دلیل است که منتقدان از فیلم بی رحمانه انتقاد کردند و Escape Plan 2 در فضای راتون تومیتوز 8 امتیاز گرفت و خود استالونه آن را وحشتناک ترین فیلمی دانست که تا به حال دیده است. کورتیس جکسون ، ملقب به 50 سنت و دیو باتیستا ، که هر دو سابقه همکاری با استالونه را داشتند ، برای انتقام از آثار منفی Escape Plan 2 و فیلم سوم ، Escape Plan 3: Naughty Station با 3. دلار هر کاری که می توانستند انجام دادند. 6 میلیون تولید شد ، آنها این نقش را ایفا کردند ، اما تلاش آنها بی نتیجه ماند. این آثار بیهوده نیستند و اگر بخواهیم عادلانه باشند ، سرگرم کننده هستند ، اما به طور کلی ، حق رای دادن طرح فرار سایه ای از فیلم هایی نیست که استالونه را به شهرت رساندند.

به رمرمبو)

سیلوستر استالونه

با توجه به موفقیت اولین فیلم Blood و میانگین فیلم بعدی این مجموعه ، باید استدلال کرد که Rambo سزاوار جایگاه بالاتری در این لیست است. به هر حال ، شخصیت جان رمبو یکی از مشهورترین قهرمانان تمام دوران است و این سه گانه مهم تأثیر زیادی بر ژانر فیلم ها ، برنامه های تلویزیونی ، بازی های ویدئویی و سایر رسانه ها داشته است. تاج ، نحوه شلیک ، کمربند و چهره غم انگیز شخصیت او بسیار جذاب است. شکی نیست که The First Blood یک فیلم پر جنب و جوش است و داستانی تند و تکان دهنده درباره تنهایی ، تراژدی و سوء استفاده از قدرت دارد.

Rambo به عنوان یک کل حق رای کمی ناامید کننده است. بعد از اولین فیلم قطعاً کارهای خوبی انجام شد. یکی از مهمترین آنها Rambo 3 است که ساده ترین و ساده ترین نسخه این حق رای دادن است. رمبو 2008 همچنین به دلیل اجراهای خشن و ظاهر تلخش مورد تمجید قرار گرفت. با این حال ، حتی این دو فیلم مشکلات زیادی دارند. رمبو 2008 منتقدان زیادی مانند طرفداران خود دارد که بسیاری از آنها پس از اکران فیلم را به دلیل بازسازی نوع خشونت خشونت آمیزی که به طرز هوشمندانه ای خون اصلی را به تصویر کشیده است ، مورد انتقاد قرار دادند. رمبو 3 ، در حالی که سرگرم کننده است ، بیشتر مکانی برای رفتن استالونه به تانک و هلیکوپتر است و نتایج قانع کننده نیست.

آثاری مانند Rambo: First Blood 2 و Last Blood پس از انتشار به دلیل ناتوانی در نوشتن ، بازی ضعیف ، روایت فرهنگی نامناسب و عدم تمایل عمومی مورد انتقاد شدید قرار گرفتند. جان رمبو یک شخصیت منحصر به فرد است و گاهی اوقات در وسط یک داستان و اکشن سرگرم کننده می درخشد. با این حال ، علی رغم تأثیر آن ، پتانسیل حق امتیاز Rambo کاهش یافته است و بقیه فیلم به جای بازیابی لحظات سرگرم کننده فیلم اصلی ، آن را خدشه دار کرده است.

به استفاده نشده (موارد مصرفی)

سیلوستر استالونه

حق رای Unspent هیچ چیز جدیدی به انواع رویدادها مانند Escape Plan اضافه نمی کند. اما برخلاف تصور عموم ، از حق رای دادن پشتیبانی می کند. وقتی این فیلم غیر داستانی در سال 2010 اکران شد ، بسیاری آن را یادآور دوران فیلم های اکشن دهه 1980 و 1990 می دانستند. استالونه بازیگر اصلی فیلم بود ، اما به طور کلی ، گروه شورشی شامل ستارگان دیگری مانند شوارتزنگر ، بروس ویلیس ، جیسون استاتهام ، جت لی ، دولف لاندگرن ، ژان کلود ون دام ، هریسون فورد ، چاک نوریس ، وسلی اسنیپ ، آنتونیو باندراس و میکی راندوراک. آنها با او بودند.

Unspent یک شاهکار است و در بودجه خود کار می کند. ارائه رویدادها ، فعالیتهای سرگرم کننده و هنری با بازیگران و ستارگان مشهور و نمایش فیلم هایی که خاطرات زمانی را برمی انگیزد که فیلم های اکشن بوکس را قطع می کردند. Unspent یک فیلم خوب و جالب از این ژانر است و Unspent 2 با ستاره های بیشتر ، انفجارهای بزرگتر و اکشن خلاقانه به فیلم اصلی باز می گردد. استفاده نشده 3 مانند شاهکارهای قبلی جذاب نیست ، اما همچنان یک پروژه سرگرم کننده است. به نظر می رسد بیکار 4 می تواند این حق رای دادن را با استعدادهای جدید و چرخش های قدرت دیگر احیا کند.

آیا فیلمی در فرانچایز خیرخواه وجود دارد که به خوبی اولین فیلم Blood باشد؟ خیر با این حال ، به طور کلی ، این مجموعه م thanثرتر از مجموعه Rambo است. سه فیلم غیر داستانی جذاب و جالب هستند و در آنها ما استعدادهای اکشن را جمع آوری می کنیم تا بتوانیم شاهکاری دیدنی خلق کنیم. ممکن است عجیب به نظر برسد که یک ستاره بزرگ مانند استالونه سال گذشته یکی از برترین فرنچایزها را راه اندازی کرد ، اما ، با این وجود ، Unspent اثبات جذابیت ماندگار او برای بینندگان است.

به راکی (سنگ های زیاد)

سیلوستر استالونه

نباید درباره حق رای دادن بزرگ استالونه بحث کرد. در زمینه سینمای مدرن ، مجموعه راکی ​​یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین فیلم ها است. فیلم اول از نظر قصه گویی و رشد شخصیتی بی صدا ، یک شاهکار (برنده اسکار) است. اگرچه راکی ​​2 ، 3 و 4 به اندازه نسخه اصلی سخت نیستند ، اما همه آنها داستانی جذاب از پشتکار و غلبه بر سختی ها ارائه می دهند. راکی بالبوآ دلخراش است. این شخصیت محبوب در این مجموعه با چالش های جدید و مهیج روبرو است و البته باید گفت که این سریال ایدئولوژیک موفقیت آمیز بوده و کل فرنچایز را برای نسل جدید احیا و بازسازی کرده است.

تنها مشکل تاریخ سینمای شگفت انگیز راکی ​​راکی ​​5 است ، اما باید پذیرفت که فیلم پور هشت یک رکورد عالی است. از موسیقی و دعوا گرفته تا اجرای دوباره مونتاژ و سرگرم کننده توسط استالونه ، تالیا شیر ، مایکل بی جردن و بقیه بازیگران ، این سریال ذهن همه شرکت کنندگان را به وجد آورده است. راکی یک نام بزرگ در تاریخ سینما است و بدون شک ، حق امتیاز بزرگ سیلوستر استالونه تا به امروز.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا