هنر و سینما

هر آنچه از فیلم علمی-تخیلی منطقه ۱۰ می‌دانیم


ما تمام جزئیات دنباله فیلم طولانی مدت ، منطقه 10 را پوشش خواهیم داد.

چند فیلم اخیر به اندازه Blomkamp 9 موفق بوده اند. فیلمی که در بوکس سال 2009 موفقیت بزرگی به دست آورد. با الهام از سیستم آپارتاید آفریقای جنوبی ، که بر اساس نژادپرستی و نابرابری است ، منطقه 9 در اردوگاه ژوهانسبورگ برای اقامت ایجاد شد. خارجیانی که در دهه 1980 وارد شدند. ابتدا در دنیایی دیگر ، و بسیاری از مردم در حال حاضر بازدیدکنندگان از جهان را به عنوان مصرف کننده منابع ناخوشایند می بینند.

داستان با ویکوس ، با بازی شارلوت کوپلی ، ادامه می یابد ، که مجبور می شود پس از تبدیل شدن به یکی از آنها ، تعصبات خود را درباره “میگو” دوباره ارزیابی کند. او با بیگانه ای به نام کریستوفر کار می کند که به دنبال فرار از زمین است تا با همنوعان خود ارتباط برقرار کند. کریستوفر سرزمین را با موفقیت ترک کرد و قول داد که با دارو برای درمان دوست جدیدش بازگردد.

موفقیت منطقه 9 نه تنها تداوم آن را تضمین کرد ، بلکه پایان آن ساخت دنباله ای را نامشخص کرد. دوازده سال بعد ، منطقه 10 هنوز ناتمام است ، اما علاقه طرفداران این فصل به محبوبیت اصلی فیلم اشاره می کند. نیل بلومکامپ به سختی می تواند از خانه خارج شود بدون اینکه کسی از او در مورد ساخت منطقه 10 س askingال کند ، اما ما واقعاً تا به حال از منطقه 10 چه می دانیم؟

آیا نیل بلوم کمپ به منطقه 10 خواهد رسید؟

منطقه 10

در یک کلام بله. عدم اشتیاق برای کارگردانان و نویسندگان منطقه 9 یکی از مواردی نبود که تولید منطقه 10 را به تأخیر انداخت و حتی قبل از انتشار اولین فیلم مورد توجه قرار گرفت. مردم بلومکامپ در مورد پیشرفت فیلم اول گفتگوی خوبی داشتند فیلم علمی تخیلی این روند در دوازده سال گذشته بدون تغییر باقی مانده است و مانع اصلی دیگر پروژه های بلومکپ مانند Chappie ، Alien 5 و Elysium است. در فوریه 2021 ، BloomCamp سرانجام تأیید کرد که 10 منطقه در حال ساخت رسمی هستند ، مگر اینکه مشکلی جدی ایجاد شود.

تاریخ بازرسی منطقه 10

منطقه 10

متأسفانه اظهارنظر واضح درباره اکران این فیلم دشوار است. BloomCamp اوایل امسال در توییتی نوشت که منطقه 10 در مراحل اولیه توسعه است و در آخرین اخبار خود در ماه جولای اعلام کرد که این روند همچنان ادامه دارد. به این ترتیب ، 10 منطقه هنوز فاصله زیادی با برنامه ها ، بازیگران ، فیلم ها و کارهای پس از تولید دارند. برای سایر فیلم ها ، انتظار می رود اکران 2024 انجام شود ، اما در حالی که منطقه 10 زمان زیادی طول کشید تا به این مرحله اولیه برسد ، واقعاً مهلت مشخصی برای آن وجود ندارد. طرفداران فقط می توانند امیدوار باشند که منطقه 10 در حال حاضر اولویت BloomCup باشد.

بازیکنان منطقه 10: آیا بازیکنان منطقه 9 باز می گردند؟

منطقه 10

نیل بلومکامپ در اطلاعیه ای در ماه فوریه اعلام کرد که بازی فیلم برای این منطقه با همکاری تری تاخل 10 بار دوباره ضبط می شود. اما این بار شارلوت کوپلی نویسندگی فیلمنامه را بر عهده خواهد داشت. در واقع ، ستاره منطقه 9 با بازگشت بلوم کمپ به نقش موفقی مثبت بوده است ، بنابراین ممکن است ویکوس به منطقه 10 برود. با نگاهی به پایان منطقه 9 ، منطقی است که انتظار بازگشت جیسون کوپ (کریستوفر) و ونسا هیوود (تانیا ، همسر ویکوس) را داشته باشیم ، هرچند هنوز هیچ چیزی تأیید نشده است. با این حال ، BloomCamp یک طرح جدید در منطقه 10 در نظر دارد که دنباله ای استاندارد نیست و این ممکن است اندازه چهره استاندارد را محدود کند.

جزئیات داستان منطقه 10: منطقه 9 چگونه ادامه می یابد؟

منطقه 10

دو س majorال عمده در منطقه 9 باقی مانده است که نمی توان منطقه 10 را بی پاسخ گذاشت. اول اینکه بعد از فرار کریستوفر چه اتفاقی برای زمین افتاد؟ آیا میگو اکنون گونه غالب روی زمین است؟ آیا تلاشی برای حمله انجام شده است؟ یا فقط افرادی بودند که کریستوفر را کتک زدند؟ دوم ، آیا مهمان برای درمان ویکوس به قول خود عمل کرد یا شارلوت کوپلی شد؟

با این حال ، همانطور که در بالا ذکر شد ، منطقه 10 لزوماً ادامه مستقیم منطقه 9 نیست. بلوم کمپ گفت که تاریخ منطقه 10 از زمان نامعلومی در تاریخ آمده است. بنابراین درگیری بین یک غریبه و یک انسان می تواند کاملاً متفاوت از بازگو کردن داستان مردی باشد که در اطراف یک بیگانه حکمرانی می کند. هیچ چیز زمان مورد انتظار Blomkamp برای منطقه 10 را بیان نمی کند ، اما به راحتی می توان تصور کرد که رفتار آمریکایی ها بین قرن 17 و قرون وسطا چگونه اقتباس شده است. 19 در روایت موجود.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا