هنر و سینما

معرفی فیلم چه زندگی شگفت‌انگیزی است؛ اگر نبودیم… (فیلم‌های نوروزی قسمت ۱۰)


لیست بهترین فیلم های کریسمس که دیده اید “زندگی فوق العاده سرگرم کننده” ساخته فرانک کاپرا ، بازیگر 1946 با بازی جیمز استوارت و دانا رید است. فیلم محبوب ، که به عنوان بهترین فیلم منتقدان معرفی شد ، نامزد دریافت پنج جایزه مهم برای اسکار ، از جمله بهترین بازیگر مرد و بهترین کارگردانی بود ، اما برنده نشد. در عوض ، بیش از صد سال یکی از محبوب ترین فیلم های کلاسیک بوده است.

فیلم داستانی از ته دل است. عبارت معروف شبیه به این است که مردم دل خود را بخورند. جورج بیلی در شهر کوچک آنها مردی صالح بود ، اما در 38 سالگی در حرفه خود شکست خورد و تصمیم به خودکشی گرفت. در بهشت ​​، خبر خودکشی بیلی پخش شد و خدا به فرشته ای به نام کلارنس دستور داد که به زمین برود و بیلی را از این فکر خارج کند و بالهای خود را به عقب برگرداند.

کلارنس روی زمین آمد و گذشته بیلی را به او نشان داد. اگر جورج بیلی نبود ، چه اتفاقی برای بسیاری از مردم شهر و عزیزانشان می افتاد. این واقعیتی است که هریک از ما بر زندگی بسیاری دیگر تأثیر می گذاریم. گاهی اوقات کافی است در مورد آنچه در این دنیا از دست داده ایم فکر کنیم ، و باور کنید ، این موضوع کوچکی نیست.

یکی از آن فیلمهای کلاسیک که مانند “کازابلانکا” از تأثیر آن در طول زمان کاسته نشده است. فیلمی که زیبایی و رازهای خود را دارد که هر چند بار آن را تماشا کنید ، خراب نمی شوید. این فیلم در آن زمان جذاب بود و داستان جورج بیلی هنوز می تواند احساساتی را برای بینندگان برانگیزد و آنها را به معجزه و بهشت ​​باور داشته باشد.

“زندگی فوق العاده سرگرم کننده” به شما زمان می دهد تا به زندگی خود در بیرون نگاه کنید ، اما فقط گم نشوید و هدر نروید.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا