هنر و سینما

اسکاری‌ها از تماشای فیلم‌های ضعیف کلافه شدند؛ از سرزمین آواره‌ها تا ما رینی


به دلیل شیوع جهانی ویروس کرونا ، بسیاری از شرکت های فیلمسازی انتشار آثار خود را تا پایان بهار سال 2021 به تعویق انداخته اند و اسکاری در سال 2021 دستانی باقی مانده است که دیگر وجود ندارد.

هالیوود ریپورتر گزارش داد که برخی از اعضای جوایز اسکار از کیفیت فیلم در مراسم اسکار 2021 شکایت کردند و به نظر می رسید برندگان اسکار کیفیت پایین تری نسبت به فیلم موفق سال گذشته داشته باشند.

اسکات فینبرگ هفته گذشته در ایمیلی به اعضای آکادمی نوشت: “بزرگترین شرکت کننده امسال” جالب نیست “. 2020 ممکن است یکی از هیجان انگیزترین سینماهای دهه گذشته باشد ، با فیلم هایی مانند استیون اسپیلبرگ در وست واید ، و وس اندرسون در گزارش فرانسوی ، اما کرونا اجازه نداد.

همیشه یک یا چند فیلم نامزد اسکار وجود داشته است که می تواند روحیه جامعه را بهبود بخشد و تماشاگران را با دیدن آنها خوشحال کند ، اما چهره غم انگیز و غم انگیز جهان امروز مشهود است. همچنین در سینما و فیلم های امیدوار کننده مانند “زن کوچک” یا “سرزمین لالا” آثار تاریک و تلخی مانند “تکه های یک زن” ، “سیاه باتم رینی” ، “مرد نامرئی” یا “هرگز ، به ندرت ، گاهی اوقات ، همیشه” ارائه کرد. در بیشتر این فیلم ها ، “ترس و جنایت یا خیانت” موضوع اصلی داستان است و از سوی دیگر ، بسیاری از آنها بیشتر از تأثیر رویدادهایی مانند “من نیز” در فرهنگ عامه سود می برند تا قصد create آنها یک اثر سینمایی و بیان واقعی مشکلات امروز بشر هستند ، آنها قصد دارند موجی را سوار شوند و در دوران جوایز فیلم با “رفتارهای بی ربط سیاسی و اجتماعی” موفق شوند. این می تواند یکی از دلایل کم اثر شدن آنها باشد – و یکی از دلایل کم اثر بودن آنها.

حتی کارتون جدید پیکسار ، “روح” ، در مورد مرگ و برزخ و محل بقیه صحبت می کند ، و در روزی که کرونا افراد زیادی را در سراسر جهان هر ساعت می کشد ، مانند این نیست که به سینما امید و شادی بدهد. به دنیا پروم ممکن است یکی از معدود موسیقیدانانی باشد که به دلیل درخشش امید و شادی خود موفق به دریافت جایزه اسکار یا گلدن گلوب شده است.

البته در ماه های اخیر فیلم های برجسته و خوبی مانند “دور دیگری” از توماس وینتربرگ و “پدر” فلوریان زلر اکران شده اند ، اما این فیلم ها ، با وجود کیفیت بالا ، داستان چندان جالبی را نشان نمی دهد. برای مثال ، پدری داستان پیرمردی را روایت می کند که از زوال عقل رنج می برد.

شما در مورد آن چه فکر میکنید؟ آیا با این گزارش موافقید که فیلم های اکران شده در طول 2020 ضعیف یا حداقل ناامید کننده هستند؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران ای بی سی مگمگ به اشتراک بگذارید.

منبع: هالیوود ریپورتر

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا