هنر و سینما

منتقدان اکشن جنایی پل شریدر را پسندیدند (جشنواره ونیز ۲۰۲۱)


بیش از سه سال است که پل شریدر ، اسطوره سینمای مشهور جهان ، اولین بازسازی فیلم را منتشر کرده است و بسیاری از کسانی که آن را دیدند هنوز عصبانیت خود را از دست نداده اند.

او یک حرفه طولانی و افتخارآمیز به عنوان نویسنده کتاب راننده تاکسی و گاو عصبانی دارد و رهبری رنج و تمرکز خودکار را بر عهده داشته است. قطعات دیگر شامل مرگ نور ، قانون جنگل ، استان: معرفی جنگل و دره عمیق است. اولین اثر تجدید شده نادر ، شجاعانه ، هوس انگیز ، از نظر اخلاقی گیج کننده و بسیار طاقت فرسا بود.

او در این فیلم موفقیت بزرگی داشت و بسیاری از منتقدان وقتی فیلم را با خیال راحت بازگشت ، از فیلم استقبال کردند. از آن زمان ، بسیاری از مردم به دانش فنی شریدر علاقه مند هستند و مایلند او را بیشتر ببینند. این فیلم ضد کارت هم اکنون در مرحله اکران عمومی است.

تنها نام شریدر برای جلب توجه همه فیلمبرداران با فیلمهای ضد کارت کافی است. خبر خوب این است که این فیلم فیلم ها را تا پایان امسال اکران می کند. Card Counter یکی از فیلم هایی بود که تولید آن در سال 2020 به دلیل همه گیری کرونا به تعویق افتاد. در حقیقت ، تولید پیشخوان فقط پنج روز قبل از پایان کار متوقف شد ، زیرا آزمایش کرونا یکی از بازیگران نقش مکمل فیلم مثبت بود.

خوشبختانه شریدر و استودیو مجبور نشدند مدت زیادی تعطیل شوند و در ماه ژوئن به پروژه بازگشتند و تولید را بیش از یک ماه بعد (به موقع) به پایان رساندند. پیشخوان کارت چند روز پیش در جشنواره بین المللی فیلم ونیز رونمایی شد و قرار است در 10 سپتامبر 2021 اکران شود.

اگر نام پل شریدر برای تمرکز توجه شما روی پیشخوان کافی نیست ، فهرست را بررسی کنید. معروف ترین آنها اسکار ایزاک است که در ده سال گذشته در نقش های برجسته ای ظاهر شده است. پیشخوان اولین کار ایزاک با شرادر است.

علاوه بر ایزاک ، دو بازیگر دیگر به نام های تای شریدان و تیفانی هادیش در فیلم و کارگردانانی حضور دارند که قبلا با شریدر همکاری نکرده اند. شریدان در نقش جو ، مردان ایکس: آخرالزمان فعالیت می کند و اولین بازیگر آماده در کارنامه خود است. هادیش که معمولاً طنزآمیزترین نقش را بر عهده دارد ، این بار در یکی از نقش های هیجان انگیز کمیاب خود ظاهر می شود و منتظر می مانیم و می بینیم که شریدر به عنوان او در نظر دارد. ویلم دافو بازیگر اصلی فیلم است که با سبک شریدر بسیار آشنا است ، زیرا او در دوران حرفه ای خود چندین بار با مدیر اصلی کار کرده است.

پل شریدر در مورد رفتار نهایی چه بازی می کند؟ به نظر می رسد شرادر یک روایت اخلاقی دشوار دیگر را برای مخاطبان سینمایی ایجاد کرده است. بر اساس گزارشات ، در این ویدئو ما اسحاق را در نقش ویلیام تل ، سرباز سابق و قمارباز حرفه ای خواهیم داشت که یک ملوان سابق را با مشکل روانی می بیند (شریدان) و سعی می کند این مرد جوان را متقاعد کند که دشمن مشترک آنها (دفو ) تلافی نخواهد کرد ، اما وضعیت یکسان نخواهد بود و خود تال نیز در این مورد دخیل خواهد بود.

یک سرمایه گذار مخفی (هادیش) سپس از طرح انتقام آنها پشتیبانی می کند و گروه را به لاس وگاس می فرستد تا در مسابقات جهانی پوکر ، هر زمان که مشکلات سلامتی شریدان در حال انجام ماموریت است ، با دفو روبرو شوند. به نظر می رسد شمارنده های کارت مخالفان تاریک قدیمی نیاز به نجات دارند و می توانند در طول فیلم حمله ای خشونت آمیز باشند ، و اینها عناصر مورد انتظار کارهای شرادر هستند.

منتقداني كه فيلم را در جشنواره ونيز ديدند نسبت به آخرين فيلم پل شرادر چه احساسي داشتند؟ نگاه مختصر به نظرات آنها اشتباه نیست.

Kaontera

استفانل زاکارک از مجله تایم:

“حتی فیلمهای کمتر شناخته شده شریدر هنوز هم بسیار جالبتر از بسیاری از فیلمهای ساخته شده توسط کارگردانان جوان سخنرانی امروزی هستند.” شمارنده کارت ، حرکت دهنده و بسیار مفید ، بسیار رضایت بخش و عالی است. “

کارلوس آگیلار از رپ:

“این فیلم ادامه ارتباط جذاب شرادر با موضوعات و موضوعات مختلف است که بر افراد تأثیر می گذارد و آگاهی آنها را تغییر می دهد.” این شخصیت ها از واقعیت جدا شده و وارد قلمرو ماوراء طبیعی می شوند. “

السون ویلمور ولچر:

“چیزی که واقعاً برای مخالفان کارت جذاب است این است که با پیشرفت فیلم ، بیشتر و بیشتر آشکار می شود که ظاهر و ویژگی های دیگر ویلیام آشکار است.”

تاد مک کارتی از آخرین دوره:

شرادر در این فیلم از ذهنیت معمول خود پیروی می کند و از الگوی خاصی پیروی نمی کند و اثری حساب شده و دقیق را به مخاطب ارائه می دهد. “

دیوید آلریچ از ایندی وایر:

“حرکت و موسیقی متن اصلی رابرت لون بین باعث می شود بفهمید که چگونه کسی می تواند در چنین مکانی گیر کند.”

اوون گلیبرمن از ورایتی:

“Card Counter” یک فیلم پوکر عالی است که به شما این احساس را می دهد که در وسط یک داستان هستید. “

ژان بروکس از گاردین:

“نقش های ویلیام تل را می توان با ستارگان سینما مانند هامفری بوگارت یا آلن دلون مقایسه کرد.” البته ، این افراد از ادوار مختلف و روایت های مختلف آمده اند. “

رابی کالین از دیلی تلگراف:

“کمدیان هادیش یک انتخاب غیر معمول برای چنین پروژه ای دشوار است ، اما او و ایزاک در این فیلم واقعا خوب هستند.”

دیوید رونی ، روزنامه نگار هالیوودی:

پل شریدر بیشتر کارهای خود را در گودالهای تاریک روح فقرا گذرانده است و بارها و بارها آن موضوع را در پیشخوان های کارت تکرار کرده است. »

بیل گودیکوتز جمهوری خواه آریزونا:

شرادر وارد مرز بین واقعی و سورئال می شود. “میز کارت فیلم عجیب اما رضایت بخشی است.”

در نهایت ، می توانید جدول نتایج منتقدان را که در جشنواره فیلم هایی که تا کنون به نمایش گذاشته شده است ، مشاهده کنید.

Kaontera

منبع: rottentomatoes

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا