هنر و سینما

چرا فیلم جوخه‌ی انتحار در گیشه موفق عمل نکرد؟


تیم خودکشی با وجود بازخورد مثبت منتقدان و بینندگان با ناامیدی در گیشه ظاهر شد. ظهور نوع کرونا دلتا مطمئناً به بازار فیلم لطمه زده است ، اما عوامل دیگری نیز در موفقیت فیلم نقش داشته اند. به عنوان مثال ، حضور فیلم در HBO Max و فروش های بی برنامه آن ، یک فضای تبلیغاتی ضعیف برای فیلم ایجاد کرد.

جالب اینجاست که رابطه بین فروش گیشه و نظر منتقدان برعکس فیلم های قبلی است. اولین فیلم Suicide Squad در دی سی که شامل این قهرمانان شیطانی بود در آگوست 2016 اکران شد و فروش خوبی داشت و پول زیادی به دست آورد.

این فیلم در هفته ای که در ایالات متحده اکران شد 137.7 میلیون دلار فروش داشت و در سراسر جهان بدون نمایش در چین به 746.8 میلیون دلار رسید. منتقدان اما از این فیلم ناراضی هستند ، از طرح آن ، رفتار ضعیف شخصیت های اصلی و دخالت در استودیو با آثار دیوید ایر انتقاد کردند.

در عوض ، نسخه جدید Suicide Squad یک فیلم هماهنگ تر است ، با شخصیت ها و برخوردهای منحصر به فردی که جیمز گان در بینش خود ایجاد کرده و مورد استقبال منتقدان قرار گرفته است. در واقع ، فیلمساز در ماه آگوست با نگهبانان کهکشان برای مارول بهترین کارگردان فروش شده بود ، تا اینکه گروه خودکشی دیوید ایر این عنوان را به دست آورد. علی رغم نظرات مثبت منتقدان ، Suicide Squad نسبت به دو فیلم بالا موفقیت مالی چندانی کسب نکرده است و تاکنون تنها 26.5 میلیون دلار فروش داشته است.

فروش پایین فیلم نتیجه اثر کرونا است

تیم خودکشی

واضح ترین و بدون شک مهمترین عامل شکست تیم انتحاری در بوکس ، حمله قلبی است که تماشاگران را از بازگشت به سینما بی میل می کند. با افزایش عرضه واکسن در اوایل تابستان در ایالات متحده و افتتاح سینما ، فروش فیلم تا حدودی افزایش یافته است. فیلم هایی مانند “مکان خاموش 2” و “سریع و خشمگین 9” بزرگترین اولین فروش را در زمان کرونا تجربه کردند و به نظر می رسد بینندگان می توانند فیلم های مورد علاقه خود را در تابستان امسال در سینماها ببینند. تابستان امسال ، با آرامش و ایمن.

تا زمانی که کرونا دلتا افزایش نیافت و این نوع تهدید و بیماریهای واگیردار با کاهش واکسن افزایش یافت ، موج کرونا دیگری ایجاد کرد که باعث می شد افراد کمتر به مکان های شلوغ مانند سینما بروند. تیم خودکشی قرار بود تعداد موارد حمله قلبی را در زمان کنترل نشده منتشر کند ، اما متأسفانه این پرونده برخلاف انتظار بود. در آغاز تابستان ، فروش جعبه شروع به کاهش کرد. فروش بیوه سیاه پس از هفته ای که افتتاح شد ، افت شدیدی داشت و بقیه فیلم ها از زمان اکران بیش از 40 میلیون دلار فروش نداشته بودند. در نتیجه ، گروه انتحاری قربانی این شرایط غم انگیز در سینما شدند.

چگونه آیا HBO Max تاثیری در فروش Suicide Squad در گیشه داشت؟

تیم خودکشی

اما ، فقط کرونا نبود که بر فروش فیلم تأثیر داشت. این فیلم بخشی از یک پروژه بی سابقه توسط برادران وارنر است. برای پخش فیلم با HBO Max و در سینماها. این بدان معناست که کسانی که به هر دلیلی نمی خواهند به سینما بروند ، می توانند تیم خودکشی را بدون هیچ هزینه اضافی و با امنیت در خانه تماشا کنند (برخلاف حساب شخصی دیزنی پلاس ، که علاوه بر قیمت معمولی 29.99 دلار هزینه دارد. برای این). این استراتژی انتشار بالاتر از آن چیزی است که در گیشه دیده می شد ، زیرا 2.8 میلیون خانوار فیلم Suicide Squad را در HBO Max تماشا کردند و این دومین فیلم پربیننده این سرویس بود. از Mortal Kombat تبدیل می شود.

این ارقام نشان می دهد که تیم انتحاری هنوز شکست نخورده است ، اما موفقیت چندانی ندارد. در The Heights ، یکی دیگر از اکران های HBO Max ، با وجود انتقادات شدید گیشه و سیستم توزیع ، با مشکلات مالی روبرو شده است ، اما فیلم هایی مانند Suicide Squad و Mortal Kombat راه دیگری برای فروش کمتر هستند. در سینما دیده شده است. یکی از دلایل مهم توجه به این نکته نیز توجه به سن Suicide Squad به عنوان مانعی برای تماشای فیلم بینندگان جوان است ، اما تماشای آنها در خانه از طریق HBO Max رایگان است. نکته کلیدی در نمایش این فیلم در سرویس پخش تعداد مشتریان جدیدی است که به شما کمک می کند. البته هنوز اطلاعات جدیدی در اختیار عموم قرار نگرفته است.

آیا Suicide Squad فروش بد فیلم و رابطه آن با نسخه 2016 را شکست داد؟

یکی دیگر از دلایل شکست Suicide Squad ریشه های فیلم است. اشاره کوچک به فیلم اصلی در فروش و تبلیغات باعث شد مخاطب در مورد مشخصات فیلم جدید گیج شود. از سوی دیگر بازیگرانی مانند هارلی کوئین ، آماندا والر و ریک فلگ دوباره در فیلم ظاهر می شوند که درک فیلم را برای بینندگان دشوار می کند. ترافیک و پوسترها نشان می داد که Suicide Squad دنباله فیلم قبلی نیست ، اما در آن زمان ، حضور چهره های آشنا نشان می داد که این فیلم اثری مستقل و تمام عیار نیست. طرفداران استودیوی تولید و طرفداران جیمز گان جزئیات تولید و داستان فیلم را می دانستند ، اما توجه بیننده معمولی را از دست دادند. تبلیغات تلویزیونی و ویدئوهای YouTube با شعار “شما این تیم را نمی شناسید” بی حوصله و ناشایست عمل کرد.

آیا فیلم دلیلی برای فروش خوب ندارد؟

تیم خودکشی

با نگاهی به مسائل قبلی ، ژنرال ها و تماشاگران معمولی چیز خاصی را در تیم خودکشی نیافتند. جوکر جارد لتو موضوع بحث های زیادی در اینترنت و یکی از دلایل خاص فروش فیلم در گذشته بود. وجود ویل اسمیت و رابطه داستان با فیلم Batman vs. سوپرمن نقطه فروش خوب دیگری برای Suicide Squad 2016 است. از طرف دیگر ، هارلی کوین ، مهمترین عنصر Suadie Squad در حال حاضر است ، اما این شخصیت به عنوان یک بازیکن انتخاب خوبی نیست. اساساً ، زیرا او حتی از موفقیت فیلمش ، پرندگان شکاری مطمئن است. این به این دلیل است که بیننده او را یک شخصیت طبیعی می داند یا نمی تواند او را از جوکر جدا کند و این شخصیت در هوا آویزان است. نامهای بزرگی مانند ادریس آلبا و جان سینا نیز کمکی نکردند ، زیرا با وجود نقاط قوت ، آنها بازیکنان جدیدی هستند. نام فیلم ، که شامل یک متن خاص (با عنوان انگلیسی) شده است ، نیز گیج کننده به نظر می رسد.

شکست تیم خودکشی در بوکس برای دنیای توسعه یافته DC چه معنایی دارد؟

انتشار فیلم بر روی پخش دیجیتالی و خدمات سینمایی اعداد روی جعبه را به گونه ای مختل می کند که بازار هرگز تجربه نکرده است. بنابراین ، شکست مالی Suadà Suicide ممکن است به اندازه این خطرناک نباشد. این فیلم هنوز یک فیلم محبوب است و ما این شانس را داریم که از طریق سرویس پخش دهان به دهان دید آن را افزایش دهیم. گروه خودکشی در بالای گیشه قرار دارد ، و نه کمتر در نگاه مار یا در تپه ها ، دو فیلم گران قیمت که حتی در هفته ای که افتتاح شدند به گیشه نزدیک نشدند. Pessemaker به مجموعه تلویزیونی Suicide Squad و HBO Max Exclusive تبدیل شده است و DC قبلاً تأیید کرده است که همکاری بیشتری با جیمز گان وجود دارد. همه اینها نشان می دهد که اعداد روی جعبه نشان دهنده سطح کلی فروش فیلم است و Suicide Squad یک پروژه واحد نیست و مهمتر از آن ، به معنای پایان DC نیست.

منبع: screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا