انواع شرکت تولید کننده تشک بادی

تشکهای بادی کمجا و چند منظوره و مواج یا ساده جهت استفاده های دائمی در اتاق خواب و محل کار ، تشکبادی برای دیسک کمر و آرتروز بسیار مناسب است و پزشکان ارتوپد آنرا تایید نموده اند که اسامی آنها در توضیحات محصولات ذکر شده است ، بسیار کوچک و کم حجم میباشند و وزن بسیار سبکی دارند و براحتی میتوان آنرا با خود حمل کرد ، نرمی و راحتی فوق العاده ای دارند و استفاده از آنها خوابی آرام و لذت بخش را نوید میدهند ، تشک بادی دو نفره و یک نفره بهترین جایگزین رختخواب ها با حجم بالا هستند و مناسب برای میهمان ها جهت استراحت شبانه میباشند ، بهترین نوع و بهترین مدل محصولات و تشک بادی اینتکس . چنانچه نیاز به مشاوره دارید با ما تماس بگیرید. برای دیدن فیلم تشک بادی و ویدیو های مربوط به آن میتوانید روی آیکون ویدیو های تشک خواب بادی کلیک کنید.

همواره برای استراحت کردن و خوابیدن به خصوص خواب های شبانه که مدت زیادی را در حالت دراز کشیدن و خوابیدن می گذرانیم ، داشتن یک تشک نرم و طبی می تواند خوابی بهتر و با کیفیت تر را برای ما به همراه داشته باشد . به همین دلیل است که در طی سال ها ، تشک ها و تخت ها طراحی های مختلف و متنوعی را به خود دیاند تا در نهایت بهترین و مناسب ترین تشک ها از نظر آرگونومیک تولید شوند که سطحی نرم و طبی را داشته باشند . با توجه به اینکه بیش از یک سوم عمر ما در خواب سپری می شود ، بهتر است که در انتخاب تشک دقت داشته باشیم . تشک بادی از جدید ترین و مناسب ترین تشک ها برای استراحت کردن و خوابیدن می باشد که می توانید استفاده کنید . با خرید تشک بادی شما می توانید از آن ها به صورت موقتی و یا دائمی استفاده کنید . ویژگی های بسیار عالی و منحصر به فرد این محصولات باعث شده است تا بسیار محبوب شوند .

معرفی تشک بادی

تشک بادی همانطور که از نامش مشخص است ، یک نوع تشک طبی و انعطاف پذیر است که به صورت بادی طراحی شده و می تواند برای دراز کشیدن و خوابیدن های ما در طول شبانه روز مورد استفاده قرار بگیرد . با توجه به اینکه این محصولات به صورت بادی طراحی شده اند ، مطمعنا بدنه آن ها و سطح آن ها بسیار نرم بوده و می تواند با فرم پذیری بسیار عالی خود به یکی از بهترین تشک ها برای استراحت کردن تبدیل شود . تنوع در تشک های بادی نیز بسیار زیاد بوده و با توجه به اینکه شرکت های زیادی از جمله اینتکس ، بست وی ، ایروبد ، کلمن ، کینگ کمپ و … اقدام به تولید این محصولات بادی بی نظیر می کنند ، تنوع ظاهری و البته ابعادی در آن ها بسیار بوده و به همین جهت نیز می توانید در خرید تشک بادی ، بهترین و مناسب ترین مدل را انتخاب و از آن ها استفاده کنید . در ادامه با نحوه تولید و جنس تشک بادی آشنا خواهید شد .

تولید تشک بادی

تشک های بادی از جنسی به نام پی وی سی ساخته می شوند . یعنی اغلب محصولات و تشک بادی اورجینال از این جنس ساخته شده اند و با بررسی هایی که فروشگاه اینتکس نسبت به تولیدات تمامی برند ها و تشک های ساخته شده دارد ، به این موضوع پی برده است که بهترین تشک های بادی از این جنس ساخته شده اند و کیفیت ساخت محصولاتی که از لایه های پی وی سی ساخته شده اند بسیار بالاست . البته این پی وی سی از لایه های نسبتا نازک ولی با دوام پی وی سی می باشند که بسیار انعطاف پذیری خوبی داشته و باعث شده اند تا تشک های بادی در عین حال که با دوام و مقاوم هستند به خوبی انعطاف لازم را از خود نشان دهند ، به همین دلیل است که با خیالی راحت می توانید هر نوع  تشک بادی روی آب را انتخاب کرده و از آن استفاده کنید . تشک های بادی بیشتر به صورت چند لایه ساخته می شوند و اگر به صورت تخصصی به ساخت آن ها توجه داشته باشید متوجه خواهید شد که لایه های داخلی آن ها به صورت مشبک یا استوانه ای و … طراحی شده اند و از الیاف هایی نیز برای مقاوم کردن هر چه بیشتر تشک های بادی استفاده شده است . اکثر تشک های بادی دارای رویه ای مخملی و جیر هستند که سطح تشک را به مراتب نرم تر و لطیف تر کرده است .

انواع تشک بادی

تشک بادی به طور کلی از نظر ابعاد و ظرفیت به دو دسته تشک بادی یک نفره و تشک بادی دو نفره تقسیم می شوند . به همین دلیل شما می توانید بر اساس نیاز خود مدل های یک نفره و یا دو نفره را خریداری کنید . ابعادی که برای ساخت تشک بادی در نظر گرفته می شود کاملا استاندارد ساخته شده اند . به همین دلیل نیز تمامی افراد به خصوص بزرگسالان می توانند بدون نگرانی تشک های بادی خود را خریداری کرده و از آن ها استفاده کنند . شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی اینتکس که بزرگترین فروشگاه تشک بادی در ایران است ، انواع تشک های بادی یک نفره و دو نفره را مشاهده کنید . از نظر رنگبندی تشک های بادی بسیار متنوع هستند و شما می توانید مدل های مد نظر خود را انتخاب و آن ها را خریداری کنید . همچنین تشک های بادی ممکن است از رویه های مواج با تکنولوژی های مختلف و ظاهر های متفاوت برخوردار باشند که این طراحی به سبب انعطاف پذیری هر چه بهتر تشک بادی طراحی شده اند . برخی دیگر از تشک های بادی نیز دارای بالش بادی سرخود بوده و برخی دیگر نیز این ویژگی ها را ندارند .

ویژگی های تشک بادی

تشک های بادی ویژگی های بسیار عالی دارند که باعث شده است تا اینچنین محبوب شده و در کشور نیز از آن ها استفاده فراوانی شود . در مطالب گذشته به برخی از ویژگی های تشک بادی اشاره هایی شد که می توان به نرم بودن و طبی بودن این تشک ها اشاره کرد . ولی تشک های بادی به دلیل سبک بودن و قابلیت حمل خود به آسانی می توانند در هر جایی استفاده شوند . وزن تشک بادی بسیار سبک است و راه اندازی آسان آن به شما اجازه می دهد تا به آسانی آن را به هرجایی برده و در کمترین زمان تشک را راه اندازی و از آن استفاده کنید . تشک بادی وزن بسیار بالایی را می تواند به خوبی تحمل کند . همانطور که اشاره شد ، تشک های بادی مدل های یک نفره و دو نفره دارد .

عمدتا تشک های بادی یک نفره به خوبی می توانند تا 150 کیلوگرم و دو نفره تا 250 کیلوگرم و حتی بیشتر تا 270 کیلوگرم را تحمل کنند . دلیل این کیفیت بسیار خوب نیز استفاده از جنس بی نظیر و همچنین طراحی فوق العاده آنهاست که از سوی شرکت ها با طراحی مهندسی به بهترین شکل تولید شده اند . تشک های بادی حتی قابلیت تعمیر داشته و شما می توانید آن را در صورت آسیب دیدن تعمیر کنید . حجم بسته بندی تشک بادی بسیار کوچک است و فضایی را اشغال نمی کند . تشک های بادی ضد تعریق هستند و در هنگام استفاده بدن شما عرق نخواهد کرد . همچنین با توجه به جنسی که این محصولات بادی دارند ، بدنه آن ها ضد آب است .

تشک بادی کمپینگ و سفری : تشک های بادی با توجه به طراحی که دارند ممکن است به عنوان تشک بادی خانگی و یا تشک بادی کمپینگ مورد استفاده قرار بگیرند . برخی از تشک های بادی که مخصوص استفاده در خانه هستند ، اغلب ابعاد بزرگتری داشته و حجم بسته بندی آن ها نیز به مراتب بزرگ تر و سنگین تر خواهد بود . همچنین بعضی از مدل ها دارای پمپ باد برقی سرخود هستند که می توانید در خانه با نصب پمپ به برق به سرعت تشک بادی را راه اندازی کنید . این در حالی است که برخی دیگر از تشک های بادی مخصوص برای مسافرت ساخته شده اند و با نام تشک بادی کمپینگ شناخته می شوند .  این نوع از تشک های بادی وزن بسیار سبکی داشته و عمدتا ارتفاع آن ها کم و حجم بسته بندی کوچکی دارند تا حمل و نقل آن ها آسان تر باشد . این نوع از تشک های بادی عمدتا فاقد پمپ باد برقی بوده و ممکن است در کنار خود پمپ های باد دستی داشته باشند و در صورت نبود پمپ باد دستی نیز می توانید آن را به صورت جداگانه خریداری کنید . از سوی دیگر ممکن است برخی از تشک های بادی کمپینگ دارای پمپ باد برقی باتری خور باشند . بسته به نوعی که دارند ، همچنین برند های تولیدی خود و … متفاوت باشد که در فتشک بادی ماشین داخل صندلی عقب پمپ باد دار از بهترین جنس پی وی سی با رویه مخمل برای خودرو های سواری و شاسی بلند ایرانی و خارجی مناسب است که بر روی آنها نصب میشود.

با خرید این تشک ماشینی پشت اتومبیل شما را به مکانی تخت برای خواب و استراحت کودکان، بزرگسالان و راننده تبدیل می کند.

چگونه صندلی عقب ماشین را تختخواب کنیم؟

تشک صندلی عقب ماشین مخصوص بین پشتی صندلی جلو نصب میشود تا در مسیرهای طولانی مدت اگر کودکان و یا خود راننده بخواهند بخوابند به راحتی روی آن دراز کشیده و استراحت کنند.

مخصوصا برای افراد سالمند که مدام احساس پا درد و بدن درد میکنند و یا کسانی که عمل جراحی انجام داده یا خانم های باردار مطمئنا برای سفر با ماشین کار سختی دارند ولی با وجود این تشک بادی ماشین کلی از این دردسر ها حل شده و به راحتی همه اعضای خوانواده با هم همراه شوند.

خرید تشک بادی داخل ماشین

تشک ماشین داخل صندوق شاسی بلند و سواری ارزان فروشگاه اینترنتی اینتکس لند مرکز فروش و نمایندگی اینتکس در ایران پخش میشود.

قیمت تشک بادی داخل خودرو

تشک بادی خودرو از جنس بدنه پی وی سی، برزنتی و آکسفورد تولید شده و روی آن از جیر ضد تعریق است و همچنین دارای یک پمپ باد فندکی ماشینی دوکاره برای باد کردن و خالی کردن باد تشک بادی مخصوص خودرو تاشو شارژی کاربرد دارد و همچنین دارای 2 عدد بالش بادی از همان جنس و همان رنگ است که علاوه بر این ها تشک های بادی داخل خودرو دارای ساک حمل و نقل و چسب تعمیرات نیز هستند که در بسته بندی کارخانه تولید کننده می باشد.

تشک بادی صندلی عقب ماشین چیست؟

داخل خودرو به خودی خود برای خواباندن و استراحت کودکان و بزرگسالان مناسب نیست و اکثر افردا با خواباندن پشتی البته برای ماشین هایی که این قابلیت را دارند پشت ماشین را تخت می کنند تا افراد روی آن بخوابند.

یا برخی با پتو یا بالش بین دو صندلی عقب و جلو را پر کرده تا بچه راحت بخوابند و از افتادن آنها در ترمز های ناگهانی جلوگیری کنند.

با خرید این صندلی بادی عقب ماشین پشت خودرو را به یک تخت خواب تبدیل میشود و راحتی خیال را برای شما به ارمغان می آورد.

تشک بادی ماشین ساخت کجاست؟

تشک های بادی خودرو مسافرتی از جدیدترین محصولات و اختراعات جدید کشور چین هستند که برای انواع اتومبیل های خارجی و ایرانی چه سواری و چه شاسی بلند با کیفیت بالا ولی قیمت ارزان تولید شده اند و این مشکل خوابیدن در سفرهای طولانی مدت را برای همیشه حل کرده اند.

تشک بادی صندلی عقب ماشین ویژه اورجینال دارای تحمل وزن 150 کیلوگرم است و از محصولات پرطرفدار شرکت اینتکس لند است که در مدل های مختلفی ساخته شده و برای سفرهای طولانی و حتی نزدیک نیز کارایی دارد مخصوصا برای افرادی که بچه های کم سن و سال دارند بسیار پرکاربرد و کمک کننده است.

تشک بادی تخت شو بین صندلی شرکت اینتکس لند با رنگهای: مشکی، کرم، طوسی، سرمه ای، آبی و نارنجی به فروش می رسد که با توجه به رنگ صندلی ها یا تودوزی اتومبیل خود می توانید رنگ مورد نظر را تهیه و سفارش دهید.

انواع تشک بادی صندلی عقب ماشین

تشک بادی خودرو بادشو دارای دو نوع: بدنه مخمل یا جیر، بدنه برزنتی یا آکسفورد می باشد که بدلیل غیر قابل تعمیر بودن مدلهای برزنتی کارخانه های تولیدی این محصولات دیگر رقبتی به تولید آنها ندارد و بیشتر مدلهای بدنه مخمل در ایران موجود است.

تشک بادی صندلی عقب ماشین اصلی بدنه پی وی سی، برزنتی و مخملی دارای رنگ بندی های متفاوتی می باشد که عبارت است از: مشکی، کرم، طوسی، سبز، زرشکی، آبی، قهوه ای و سرمه ای که معمولا رنگ های پر فروش همان نقره ای، کرم و مشکی هستند که برای همه ماشین های داخل ایران به فروش می رسد.

بهترین تشک بادی ماشین

بهترین تشک بادی ماشین را می توانید از همین شعبه نمایشگاه و وب سایت اینتکس لند با اطمینان خرید کنید.

تشک های بادی صندلی عقب ماشینی این نمایندگی دارای تحمل وزن تا 150 کیلوگرم می باشند ولی وزن آنها فقط 3 کیلوگرم می باشد و به وسیله پمپ شارژی مخصوص کارخانه در مدت زمان 4 دقیقه پر می شوند.

این محصول فضای کمی را میگیرد مثلا گوشه ای کوچک از جعبه یا صندوق خودرو را می توان به آن اختصاص داد به طوری که ابعاد بسته بندی آن حدود یک وجب و نیم در یک وجب است که جای خیلی کمی را اشغال خواهد کرد.

تشک ماشین از چه برندی است؟

باید توجه داشته باشید که تشک خواب ماشین مخمل و جیر فروشگاه اینتکس لند وارداتی چینی بوده و مارک و برند خاصی مثل اینتکس ندارد و از محصولات بادی اینتکس نیست ولی دارای کیفیت و مقاومت عالی می باشد که بهترین تشک بادی داخل اتومبیل های خارجی و ایرانی از نوع سواری و شاسی بلند است که می توانید در سفر ها برای خواب و استراحت خود راننده یا دیگر سرنشینان مخصوصا در سفر های طولانی استفاده کنید که دارای قیمت ارزان و مناسب می باشد.

تشک مسافرتی ماشین قابل تعمیر می باشد؟

تشک های بادی ماشین که به تختخواب بادی صندلی عقب خودرو نیز معروف هستند دارای بدنه ضخیم و محکمی می باشند ولی نباید به اشیا تیز برخورد کند زیرا ممکن است سوراخ و پنچر شود که البته جای هیچ نگرانی نیست زیرا به وسیله چسب های تعمیرات اینتکس مخصوص این محصولات قابل پنچرگیری می باشند.

لوازم جانبی تشکهای بادی ماشین شامل چه وسایلی است؟

تخت خواب مسافرتی ماشین دارای:

  1. پمپ باد فندکی ماشینی بسیار سبک و کم جا است که دوکاره بوده یعنی مکنده و دمنده است تا باد کل تشک را در زمان 3 دقیقه پر و در همان مدت زمان نیز خالی کند، پس با این وجود نیازی به دردسر خالی کردن باد آن نیست تا خود این موتور باد به سرعت باد آنرا خالی کند.
  2. دارای دو عدد بالش بادی کوچک از جنس خود تشک یعنی پی وی سی و رویه مخمل ضد تعریق برای زیر سر که نیاز شما برای همراه داشتن بالش اضافه را برطرف می کند.
  3. یک چسب تعمیرات مایع و وصله تعمیر تا اگر به هر دلیلی تشک شما سوراخ یا پاره شود به راحتی و بدونه نیاز به دانش قبلی آنرا سرع تعمیر کنید و بعد از پنچرگیری قابل استفاده باشد.
  4. و در نهایت یک ساک حمل سبک چیزی شبیه یک کیسه برای حمل ونقل و جابجایی تشک که کاربرد اساسی دارد.

کاربد چیست؟

تبدیل صندلی عقب به تخت خواب

برای تبدیل صندلی عقب به تخت خواب همین تشک بادی کافی بوده و به هیچ لوازم جانبی دیگری نیاز ندارید.

چه تشک بادی مخصوص خودرو من است؟

اکثر تشک های بادی مسافرتی برای ماشین موجود در بازار ایران برای همه مدل های سواری و چه شاسی بلند با برند های مختلف جهانی کارایی دارند و این بخاطر این است که اگر فردی اتومبیل خود را بعد از مدتی عوض کرد نیازی به خرید تشک بادی ماشین حدید نداشته باشد و همان تشک قبلی را نصب و راه اندازی کند.

تشک بادی ماشین را چگونه نصب کنیم؟

برای نصب تشک بادی دونفره و یکنفره داخل ماشین بهتر است اول تشک شارژی را در داخل ماشین پهن کنید و با پمپ مخصوص آنرا باد کنید این به این معنی است که اول تشک را بیرون از ماشین باد نکنید بهتر است.

تشک بادی پشت ماشین را از کجا بخرم؟

نمایندگی مرکزی فروش تشک بادی ماشین در ایران همین وب سایت فروشگاه اینترنتی اینتکس لند است که با کیفیت ترین مدلها را با تنوع بالا و مختلف را وارد بازار نموده و آنها را برای راحتی بیشتر خریدار به صورت تکی و عمده پخش و در اختیار آنها قرار می دهد.

مزایای و معایب خرید تشک بادی ماشین سفری

سبک و کم وزن
کم حجم
رویه نرم و ضد تعریق
پمپ سرخود
طول عمر بالا
قابل تعمیر

معایب:

تخت خواب مسافرتی ماشین احتمال سوراخ شدن با اشیا تیز را دارد، که به راحتی قابل تعمیر است.

مرکز فروش تشک بادی ماشیناستراحت کردن و خوابیدن یکی از مهم ترین رویداد هایی است که هر انسانی در طول شبانه روز به آن نیاز مبرمی دارد ، به طور معمول هر انسان بایستی از 24 ساعت شبانه روز 8 ساعت را به خوابیدن بپردازد تا بتواند قوای خود را باز پس گیرد تا بتواند در طول روز بعدی بدون اینکه کمبود خواب داشته باشد یا کسل باشد به کار های روزمره بپردازد . پس می بینیم که خوابیدن و استراحت کردن یک نیاز بسیار مهم است . لازمه داشتن یک خواب راحت این است که یک جای گرم و نرمی را برای خود داشته باشید . از همان ابتدای آفرینش انسان های اولیه نیز سعی داشتند تا با استفاده از پشم گوسفندان بستری نرم را برای استراحت کردن خود ایجاد کنند . اما در سال های بعد و با پیشرفت تکنولوژی بستر های استراحت کردن و خواب نیز مدرن تر شد تا به امروز که می توانیم انواع تشک های صنعتی و طبی که توسط ابر و فنر تولید می شوند اشاره کرد .

اما با این حال تکنولوژی پای خود را فراتر از این گذاشت و تشک هایی تولید شدند که به صورت بادی راه اندازی می شوند . تشک های بادی از جمله جدید ترین محصولات بادی هستند که باعث شده تا تحول بسیار بزرگی در تشک ها داشته باشیم . تشک های بادی به گونه ای تولید شده اند که می توان آن ها را به عنوان یک تشک طبی نامگذاری کرد . موضوع اصلی این مقاله نیز چگونگی تولید تشک بادی می باشد که در ادامه به صورت مختصر و مفید به آن خواهیم پرداخت تا بیش از پیش یا این محصولات بادی جدید آشنا شوید ، و راهنمایی باشیم برای خرید تشک بادی شما عزیزان .

شرکت های بسیار زیادی در زمینه تولید و فروش تشک بادی فعالیت می کنند که می توان از مهم ترین آن ها به شرکت های اینتکس ، بست وی ، کلمن و … اشاره کرد ، این شرکت های نام برده از برترین و شناخته شده ترین برند های دنیا هستند که دارای سابقه کاری بسیار بالایی هستند . روند تولید تشک های بادی این شرکت ها بهتر از شرکت دیگری بوده چرا که این کمپانی ها سع کرده اند تا با به کار گیری طراحان خلاق و با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات جدید و مدرن ، تشک های بسیار عالی را تولید کنند . همچنین استفاده از بهترین اجناس برای تولید تشک بادی نیز باعث شد تا تولیدات شرکت های نام برده از بهترین تولیدات باشد . پس میبینیم که عوامل بسیار مهم در تولید یک تشک بادی ایده آل مرتبط است با نحوه طراحی و آرگونومی ساخت ( که توسط طراحان و مهندسین طراحی می شود ) ، نحوه برش و پرسینگ ( که این قسمت نیز مرتبط است با به کار گیری دستگاه های پرسینگ ، برش و ماشین آلات صنعتی مدرن ) و در نهایت جنس بدنه است . در رابطه با این سه عامل مهم در تولید تشک بادی توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد تا شما عزیزان بتوانید با روند ساخت و تولید این محصولات بی نظیر آشنا شوید .

جنس بدنه استفاده شده در

جنس بدنه از مهم ترین عوامل در تولید است که می تواند پایه و اساس تولید یک تشک بادی با کیفیت باشد . هر چه جنس بدنه تشک های بادی مرغوب تر باشد می توان انتظار بیشتری را از تشک بادی از نظر نرمی و راحتی و از نظر مقاومت و استحکام داشته باشیم . در ابتدا تولید کنندگان تشک های بادی با به کار گیری بیشتر اجناس برای تولید تشک های بادی توانستند به اجناس بسیار کاربردی و با کیفیت دست یابند تا بتوانند با کمک آن ها تشک های بادی ایده آل خود را تولید کنند . وینیل و pvc از جمله اجناس بسیار با کیفیت و کاربردی هستند که بسیاری از تولید کنندگان تشک های بادی از آن ها برای ساخت محصولات خود استفاده می کنند .

هر دو این اجناس دارای شباهت های بسیار زیادی هستند که به برخی از ویژگی ها و خصوصیات آن ها اشاره خواهیم کرد . این دو جنس یاد شده یعنی وینیل و pvc به صورت لایه لایه برش داده می شوند که ممکن است از نظر ضخامت متفاوت باشند ، شرکت های تولید کننده محصولات بادی با توجه به نیازی که دارند ممکن است در برش زنی و ضخامت لایه های مختلف محصولات خود ، برش های ضخیم یا نازکی را انجام دهند .

این دو جنس به صورت شفاف و کدر وجود دارند که حالت شفاف این اجناس را می توانید در تولید بیشتر در مدل های تشک های بادی روی آب و نیز تویوپ های بادی مشاهده کنید ، اما نوع کدر آن ها که از لایه های ضخیم تری نیز برخوردار اند بیشتر در تولید تشک بادی به کار گرفته می شوند . از آن جا که تشک های بادی بیشتر در معرض فشار و تحمل وزن افراد هستند لازم است تا لایه های بکار گرفته شده از آن ها برای تولید تشک بادی کمی ضخیم تر باشد . این اجناس همچنین دارای قدرت کشسانی و انعطاف پذیری بالایی هستند به طوری که می توانند با کش آمدن در برابر فشار ها مقاومت کنند ، این خصوصیت باعث شده است تا استفاده از آن ها برای تولید تشک بادی موجب شود تا تشک های بادی بسیار انعطاف پذیر و نرم باشند .

از دیگر ویژگی های این دو جنس می توان به عمر طولانی آن ها اشاره کرد ، بر خلاف انتظارات وینیل و پی وی سی دارای عمر بسیار طولانی هستند و می توانند سال ها در برابر فشار ها و نیز تغییرات دمایی مقاومت کنند و خاصیت خود را از دست ندهند ، همچنین این دو جنس کاملا ضد آب بوده و می توانند در برخورد با رطوبت نیز مقاوم باشند و پوسیده نشوند ( به دلیل همین خصوصیت از این دو جنس در تولیدات استخر های بادی ، تشک های بادی روی آب و قایق های بادی استفاده می شود ) .

طراحی و آرگونومی ساخت برای تولید تشک بادی

پس از انتخاب جنس بدنه و برش های لازم نوبت می رسد به طراحی و آرگونومی ساخت تشک بادی . تشک های بادی از آن جا که حس رقابت میان تولید کنندگان تشک های بادی افزایش یافته بسیار متنوع تر از سال های قبل می باشد ، به همین دلیل هر یک از آن ها سعی می کنند تا با طراحی ظاهری تشک های بسیار زیباتری را تولید کنند و از طرفی با تغییرات و تحولات در آرگونومی ساخت تشک های بادی سعی بر این دارند که تشک های بادی استاندارد تر و راحت تری را از هر نظر تولید کنند . با توجه به این رقابت تولید کنندگان سعی کردند تا با استفاده از پی وی سی ها یا وینیل های رنگی و طرحدار تشک های زیبا تری را ارائه دهند ، همچنین برخی از آنها با استفاده از لایه های دیگری مانند مخمل و یا جیر سعی کردند تا سطح تشک بادی را زیبا تر و در عین حال لطیف تر کنند . از دیگر اهداف استفاده از رویه های جیر و مخملی تشک های بادی توسط تولید کنندگان نیز خاصیت ضد تعریقی آن ها بود چرا که دیگر بدن تماس مستقیمی با لایه های لاستیکی تشک را نداشته و بدن کمتر عرق می کند . همچنین برخی از مدل های تشک های بادی دارای کناره هایی با روکش چرم تولید شده اند که می توان آن ها را از زیبا ترین تشک های بادی دانست .

آرگونومی ساخت تشک های بادی نیز بسیار متنوع است ، در جدید ترین طراحی ها شما می توانید حتی کاناپه های بادی چند کاره ای را مشاهده کنید که قابلیت تبدیل شدن به تشک بادی را دارند ، از آنجا که دست طراحان برای اعمال تغییرات و عملی کردن ایده ها باز است توانستند با اعمال تغییرات تشک های بادی دو قلو ، دو طبقه ، یک نفره ، دو نفره ، اضافه کردن بالش سرخود ، طراحی رویه آن ها به صورت مواج ، طراحی لبه های بادی برای محصول ، تشک های بادی تاشو ، تشک بادی کودک و … را تولید کنند . از بزرگ ترین آرگونومی های ساختی که طراحان برای تولید تشک های بادی جدید خود استفاده کردند می توان به رویه مواج آن ها اشاره کرد .

رویه مواج کمک می کند تا سطح تشک بادی انعطاف پذیری بیشتری از حالت مسطح داشته باشد تا پس از وارد شدن فشار توسط اندام های فرد استفاده کنند با منعطف شدن حالت بهتری را به خود گرفته و باعث راحتی هر چه بیشتر افراد شود . همچنین این رویه خاصیت ضد تعریقی تشک را بهبود بخشیده و نیز باعث می شود تا گردش خود در بدن به بهترین شکل ممکن در جریان باشد ، گردش بهتر خون در بدن باعث می شود تا افراد خواب راحتی را داشته باشند و همچنین این خصوصیت باعث می شود تا رشد افراد به خصوص کودکان به بهترین نحو در طول شب انجام شود .

همانطور که گفته شد تشک های بادی با ساختار دو طبقه نیز تولید شده اند که این خصوصیت باعث شده تا ارتفاع تشک بیشتر شود و در نتیجه انعطاف پذیری آن بالا تر برود ، همچنین بیشتر این تشک های بادی دارای لایه های درونی هستند که به صورت استوانه ای یا مشبک در کنار هم قرار گرفته اند تا محصول بتواند به خوبی وزن افراد را تحمل کند . بالش های بادی سرخود نیز در طراحی های برخی از تشک ها کمک می کند تا دیگر از داشتن یک بالش مجزا بی نیاز شوید ، این بالش ها در ابعاد استانداردی تولید شده اند و می توانند سر و گردن شما را در بهترین حالت خود قرار دهند .

بیشتر تشک های بادی که تولید می شوند جنبه سفری نیز دارند به طوری که شما می توانید با جمع آوری آن ها و بسته بندی آن ها در حجم کم محصولتان را در سفر ها به همراه داشته باشید و آن ها حتی در داخل چادر مسافرتی نیز استفاده کنید . فروشگاه اینترنتی اینتکس از بزرگ ترین مراکز فروش محصولات بادی و تشک بادی است که انواع مختلی از این محصولات بی نظیر را با بالا ترین کیفیت به فروش می رساند آگهی خود را بلافاصله در همین موقعیت و در همین صفحه به صورت vip و بالا نشین نمایش دهید.

تولید کننده تشک بادی و سایر وسایل بازی بادی با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش حرفه ای ماشین شارژی و برقی شهربازی به صورت اصولی… تولید می گردد . تجهیز صفر تا صد شهربازی برای بزرگسالان و کودکان در متنوع ترین و خاص ترین… تولید کننده تشک بادی ، سرسره بادی ، قلعه بادی ، جامپینگ مراکز بازی با ما در ارتباط باشید .

 

دکمه بازگشت به بالا