هنر و سینما

چه کسی در «انتقام‌جویان: پایان بازی» جلوی مداخله‌ی جاودانگان را گرفت؟


جاودانه ها قرن ها بر روی زمین بوده اند اما هرگز در نبردهای مهم مانند نبرد تانوس و انتقام جویان در آخرین بازی شرکت نکرده اند ، اما س bigال بزرگ این است که چه کسی و چرا آنها را متوقف کرده است.

این حماسه پایانی ندارد ، اما دنیای سینمای مارول در 4 مرحله گسترش می یابد و بسیاری از طرفداران منتظر فیلم ها و نمایش های جدید تلویزیونی هستند.

در این موج جدید ، شخصیت های قبلی به راه خود ادامه می دهند و بازیکنان جدیدی معرفی می شوند. شانگ چی و جاودانه ها در مرحله 4 قدرت جدیدی دارند و جاودانه ها مطمئناً تجهیزات ذهنی طرفداران را در مورد دانش خود از این دنیای سینما تغییر خواهند داد.

داستان جاودانه ها ، به کارگردانی کلیه ژائو ، بعد از وقایع انتقام جویان: پایان بازی اتفاق می افتد و تیم جاودانه ها را معرفی می کند ، اعضای آن یک نژاد بیگانه جاودانه هستند که 7000 سال روی زمین زندگی می کردند ، اما هرگز چنین نبوده است. اگرچه در طول تاریخ ، انسانها تحت تأثیر تکامل خود قرار گرفته اند. در این فیلم ، جاودانه ها برای دفاع از زمین با دوستان شیطانی خود ، دویان روبرو می شوند و این نبرد تأثیر زیادی خواهد داشت. مانند دیگر فیلم های مارول ، اکثر جزئیات طرح مبهم است ، اما خلبان به طور واضح تمام داستان و همچنین رابطه فیلم با فیلم های قبلی مارول ، به ویژه انتقام جویان: بازی نهایی را نشان می دهد.

با نزدیک شدن به انتشار فیلم جاودانگی ، مارول تریلر نهایی فیلم را به اشتراک می گذارد که در آن اعضای مختلف جاودانه ها نقش خود را بر روی زمین بازی می کنند و در این تریلر ، برای اولین بار ، دویان ها و همچنین به صورت خلاصه نشان داده می شود ، دلایل دخالت افراد جاودان در امور زمینی ، مانند نبرد تانوس و انتقام جویان در بازی نهایی ، توضیح داده شده است. در این تریلر ، علاوه بر این موارد ، موارد دیگری نیز مورد بحث قرار می گیرد که باید مورد توجه قرار گیرد.

چه کسی جاودانگی را ایجاد کرده و کنترل می کند؟

جاودانه ها

جاودانگی توسط آسمانی ایجاد شد ، نژادی باستانی با توانایی فوق العاده در کنترل ماده و انرژی. همچنین در کمیک ها ، جاودانگی توسط موجودات آسمانی ایجاد شد که میلیون ها سال پیش به زمین آمدند و آزمایشات ژنتیکی زیادی انجام دادند که منجر به ایجاد دو نژاد مختلف شد: جاودانگی و دوگانه گرایی.. آسمانی اولین شکل زندگی بر روی زمین بود و به ایجاد جهان چندگانه و تکامل زندگی کمک کرد. هنگامی که آنها در عصر حجر وارد جهان شدند ، تعدادی بومی را جمع آوری کردند تا یک سری آزمایش انجام دهند ، که گفته می شود ، منجر به شکل گیری دو نژاد متضاد شد.

موجودات آسمانی قبلاً به دنیای فیلم های مارول وارد شده اند ، اما وجود آنها اغلب تحت الشعاع رویدادها و شخصیت های بزرگتر قرار می گیرد. آنها قبل از وجود جوامع بین کهکشانی و پیش از عسگاردیان وجود داشته اند و برخی از آنها برجسته ترین چهره های تاریخ صخره ابدی هستند. به گفته گردآورنده (بنسیو دل تورو) نگهبانان کهکشان ، فرشته ای به نام Seeker از سنگ قدرتمند برای نابودی کل سیاره استفاده کرد ، و سپس سر دیگر آسمانی را سر برید تا به یک سنگ جدید جدید تبدیل شود. خروج) پدر پیتر کوئیل ، ایگو (کورت راسل) نیز یک موجود آسمانی است ، بنابراین این موجودات قوی ترین اما کوچکترین حضور را در دنیای سینمای مارول داشتند و این بار قرار است نقشی بزرگتر ایفا کنند.

اما چرا جاودانگی اجازه ورود به زندگی فانی را ندارد؟

جاودانه ها

س Theالی که همیشه در ذهن مخاطب باقی می ماند این است که چرا جاودانگی ، با وجود اینکه هزاران سال بر روی زمین بوده است ، هرگز در بزرگترین جنگ ها و درگیری های روی زمین شرکت نکرده است ، به ویژه هنگامی که تانوس نیمی از جهان را نابود کرد. هنگام جمع آوری سنگهای جاودانه این سوال به عنوان اساس تریلر جاودانه مطرح شد. در آخرین تریلر ، دان ویتمن (کیت هرینگتون) مستقیماً از سرسی (جما چان) می پرسد که چرا آنها در هیچ یک از بزرگترین جنگ ها ، درگیری ها و مسائل تاریخ شرکت نکرده اند. نژاد بشر ، و سرسی توضیح داد که سلستیال به آنها گفته است این کار را تا رسیدن دو مرد انجام دهید. آنها هرگز به این سرزمین حمله نکرده اند و در امور آن دخالت نکرده اند. این پاسخ ممکن است کمی ساده باشد ، اما در هر صورت هیچ کمکی به انتقام جویان جاودانه در نبرد ابدی و بازی نهایی نکرد زیرا دویان ها دشمنان انتقام جویان نبودند و مشکلی ایجاد نمی کردند ، اما آنها می توان مطمئن بود که موارد بیشتری از آن وجود دارد. همانطور که در خبرگزاری های مختلف گزارش شده است ، تمام دلایل غیبت آنها در فیلم جاودانه ها بررسی خواهد شد و علاوه بر این ، کوین فیگی در مقطعی اظهار داشته است که تأثیر مهمی بر داستان خواهد داشت. جاودانه ها در راه هستند ، و هنوز ممکن است سیاست عدم دخالت مربوط باشد.

چرا در جریان کار نمی میرد 4 آنها مداخله کردند

جاودانه ها

اگر جاودانه ها قبل از شروع رویدادها در سینمای مارول وجود داشتند ، چرا دخالت آنها اینقدر طول کشید؟ داستان سه مرحله اول دنیای سینمایی مارول ، که معمولاً با نام Infinity Epic شناخته می شود ، بر تانوس و تلاش او برای یافتن سنگ ابدی متمرکز است و او می خواهد جهان را با نابودی نیمی از عمر خود متعادل کند. داستان مرحله 4 کمی تغییر کرده و جهان های زیادی به روایت فیلم ها اضافه شده است. البته هنوز تأثیر این دنیای چندنفره و حماقت و هرج و مرج ایجاد شده در قسمت پایانی قسمت 1 مجموعه Loki هنوز مشخص نیست. علاوه بر همه اینها ، آژاکس (سلما هایک) در تریلر ، به وجود چیزی یا شخصی اشاره می کند که بسیار خطرناک است و باعث هرج و مرج می شود که حتی جاودانان و دوگانه گراها را نمی توان نادیده گرفت. تریلر نهایی نشان می دهد که دویان ها قبلاً روی زمین بودند و روی صحنه نشان می دهد ایکاروس (ریچارد مدن) در حال دفاع از یک کودک در برابر یک دویانت است. بنابراین ما باید چیزی متفاوت و جدید در این فیلم ببینیم که همه تیم های جاودانه را دوباره به هم متصل می کند و همچنین می توانیم حضور آسمانی ها را در این اثر مشاهده کنیم.

چیزهای زیادی در مورد جاودانگی وجود دارد که مارول آنها را مخفی نگه داشته است. این دنیای سینما به خاطر پیچ و خم هایش مشهور است و مطمئناً آنچه درباره جاودانگی ، نقش آن بر روی زمین ، و آنچه باید و نباید تا کنون انجام دهد همه چیز نیست و پاسخ به این س asال به این سادگی ها نیست. به نظر می رسد. ما می بینیم که جاودانه ها از دستورات آسمانی پیروی می کنند و از زمانی که وارد جهان شده اند درگیر جنگ یا امور دیگری نشده اند ، اما ممکن است آسمانی چیزهایی را پنهان کند که تأثیر زیادی بر آینده فیلم ها و تلویزیون مارول خواهد داشت. مطلع شود

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا