لوازم خانگی

حداقل هزینه خرید خانه در دبی چه میزان است؟

هزینه خرید ملک در دبی

یکی از مهم ترین قسمت های یک سرمایه گذاری موفق در هر موضوع برآورد هزینه است. به طور کلی هزینه خرید خانه در دبی و سایر اقصی نقاط کشور امارات بستگی به موقعیت ملک، نوع ملک (ویلا، آپارتمان و …) متراژ، تعداد اتاق، امکانات رفاهی، شرکت های سازنده ملک در دبی و … دارد.

تبعا خرید ملک در محله های لوکس و گران قیمت دبی مانند محله جمیرا، خیابان داون تاون، نخل جمیرا، خیابان شیخ زائد ( ساختمان برج خلیفه در آن واقع شده است) هزینه بیشتری نسبت به سایر محله های معمول آن دارد. اما به طور کلی تخمینی که در رابطه با می توان زد قیمتی حدود 400 هزار درهم می باشد.

قیمت خرید خانه در دبی به تومان

برای اطلاع از قیمت خرید خانه در دبی به تومان کافی است میزان ریان ایران به درهم امارات تبدیل شود. متاسفانه به دلیل نوسانات اقتصادی در ایران نرخ ارز دائم در تغییر است. همین الان که ما این مقاله را برای شما منتشر می کنیم؛ 1 درهم امارات متحده عربی معادل با 13,395 تومان ایران است که با فرض حداقل قیمت ملک 400 هزار درهم، مبلغی حدود 5 میلیارد و 395 میلیون تومان می باشد. بنابراین برای اطلاع از هزینه خرید خانه در دبی به تومان، کافی است قیمت روز نرخ ارز برای قیمت تمام شده مسکن چک و تبدیل شود.

هزینه خرید خانه ارزان در دبی

املاک ارزان خوش ساخت با کیفیت بالا در دبی وجود دارد که حتی از قیمت برخی از خانه های ایران نیز کمتر است! به عنوان مثال مناطق اینترنشنال سیتی، فیورادر گلف ورد، آکسفورد رزیدنس و… جزو محله های خرید خانه ارزان در دبی، به حساب می آیند.

توجه کنید که وجود خانه ارزان در دبی، ابدا به معنای پایین بودن کیفیت آن ها نیست! حتی خانه های ارزان هم امکانات رفاهی مانند پارکینگ، موقعیت مکانی مناسب، چشم اندازهای زیبا و سایر موارد رفاهی نیز دارند. تنها تفاوت در نوع خانه و متراژ آن است.

هزینه  های جانبی خرید خانه در دبی

هزینه های خرید ملک در دبی و همه جای دنیا تنها شامل هزینه خرید نبوده بلکه هزینه جانبی نیز به هزینه نهایی اضافه می شود. این هزینه ها شامل موارد زیر است:

  • هزینه های مربوط به انتقال سند و ثبت آن
  • هزینه مربوط به عوارض و کمسیون مشاور املاک در دبی
  • هزینه های مربوط به برق، آب و گاز
  • هزینه خدماتی مانند بیمه

شرایط خرید ملک در دبی

یک سری شرایط برای خرید خانه در دبی مانند: داشتن حداقل مبلغ قیمت خانه در دبی به درهم، برای متقاضیان وجود دارد که لازم است حتما از آن ها اطلاع داشته و پس از بررسی هر یک، اقدام به خرید ملک در دبی کنید.

  • اولین شرایط خرید خانه در دبی این است که: حدودا 400 هزار درهم پول امارات متحده عربی یا حدود 5 میلیارد و 500 میلیون تومان به پول ایران داشته باشید.
  • مطابق با ماده 4 قانون شماره 7 سال 2006 خرید ملک در امارات متحده عربی، افراد خارجی تنها اجازه دارند در مناطق ازاد امارات مانند برخی مناطق دبی، ملک دلخواه خود را خریداری فرمایند.
  • فرد متقاضی خرید خانه در دبی اجازه استفاده از وام مسکن را نداشته؛ اما می تواند از قابلیت استفاده کند.
  • پس از خرید ملک، تا 3 سال امکان فروش آن وجود ندارد.
  • خرید ملک در دبی، یکی از راه های گرفتن اقامت کشور امارات است. به طور کلی امارات متحده عربی به هیچ عنوان اقامت دائم ارائه نمی دهد. اما خوشبختانه امکان دریافت ویزای موقت 2 تا 10 سال( با قابلیت تمدید) باعث شده تا خرید ملک در دبی مورد توجه قرار گیرد.
  • برای اینکه ویزای اقامتی دریافتی با خرید ملک باطل نشود؛ لازم است در مدت زمان 6 ماه یکبار به دبی سفر کنید.
  • در نظر داشته باشید که پس از دریافت ویزای مخصوص خرید ملک در دبی، اجازه کار کردن در کشور امارات را نداشته و برای ثبت شرکت و شروع فعالیت و کار باید از دیگر خدمات ویزا مانند ویزای طلایی استفاده کنید.

هنگام خرید ملک در دبی باید به چه نکاتی توجه کنید؟

همانطور که می دانید؛ هر معامله ای لِم و قِلِقی مخصوص به خودش دارد. فرض کنید بدون تحقیق و بررسی اقدام به خرید خانه و ملک در دبی کنید؛ در نهایت چه چیزی عاید شما خواهد شد؟ ممکن است در این مسیر به پست افراد نا آگاه و سودجو افتاده که با مشاوره اشتباه، شما را درگیر هزینه های گزاف و جبران ناپذیر کنند!

حال که اهمیت این موضوع برای شما مشخص شد؛ بیاید تا نکات تاثیرگذار هنگام خرید ملک در دبی، را که باید به آن توجه کنید بررسی کنیم:

  • یکی از مهم ترین نکاتی که هنگام خرید خانه دبی باید رعایت کنید این است که از مسیر درستی رفته و با یک مشاور املاک معتبر که شناخت خوبی روی بازار املاک و مستغلات دبی و امارات داشته باشد مشورت کنید.
  • اگر به هدف مهاجرت و دریافت اقامت، قصد خرید ملک در دبی و امارات را دارید؛ بایستی تمامی نکات و قوانین را بررسی کنید.
  • قبل از خرید خانه دبی، مشخص کنید که آیا قصد شما از این اقدام استفاده شخصی است؛ یا قصد سرمایه گذاری با اجاره آن را دارید
  • از نماینده مشاور املاکتان بخواهید تا تمامی موارد ملک اعم از مالکیت کامل، مالکیت اجاره ای، هزینه های نگهداری و تعمیر، شرایط پرداختی ملک و… را در اختیار شما قرار دهند.

 

دکمه بازگشت به بالا