هنر و سینما

چگونه نامزدهای اسکار ۲۰۲۱ به شخصیت‌های واقعی تبدیل شدند؟


در این پست می خوانید که چگونه نامزدهای اسکار امسال ، که در نقش افراد واقعی مانند گلن کلوز ، لزلی اودم جونیور ، گری اولدمن و آماندا سیفرد بازی کردند ، از عناصر خارجی مانند لباس ، کلاه ، گریم و سیگار برای بازی کردن استفاده کردند. نقش اصلی …

بازیگران علاوه بر استعدادها و توانایی های بالقوه ، باید ویژگی هایی را که می خواهند به تصویر بکشند درک کنند و به خوبی آگاه باشند تا بتوانند آنچه در ذهن کارگردان صدا می گذرد را تشخیص دهند. این کار دشوارتر و حساس تر به نقش طراوت بخش شخصیت خواهد بود. این سیاستمدار یا هنرمند است یا یک قاتل طبیعی.

البته ، شناخت و درک شخصیت آسان نیست و تعداد کمی از بازیگران با افتخار از این چالش بیرون آمده اند. در اینجا شش بازیگر نامزد بهترین بازیگر زن در فیلم های خود آمده اند و اگر آنها را دیده اید ، موافقت می کنید که آنها شایسته این افتخار هستند.

1. آندریا دی و بیلی هالیدی در مقابل. ایالات متحده

آندریا دی.

  • قصه: لی دنیلز
  • عدد فرا بحرانی: 52 از 100

دی در کودکی از طریق معلم تئاتر و موسیقی با بیلی هالیدی آشنا شد و همیشه به ستاره ها علاقه داشت. دی گفت: “من فکر می کنم به همین دلیل آنها برای این فیلم به من مراجعه کردند ، من نمی خواهم آن را بپذیرم زیرا فکر کردن در مورد آن چیز سرگرم کننده ای است.” پس از پذیرش نقش خود ، بایگانی های تحقیقاتی و ضبط های استودیویی در استودیوی تعطیلات و همچنین تحقیقات در مورد FBI ، جنگ با مواد مخدر و اعتیاد به هروئین را مرور کرد. برای درک واقعی این ویژگی ، دی شروع به استفاده از عطر کرد ، لباس هایی را از مارک قدیمی خرید که هالیدی دوست داشت ، و همچنین برای اولین بار در زندگی خود سیگار کشید. او در مورد رشد خود در نقش و شخصیت هایدی گفت: “من نمی دانستم که من مانند آندریا دی سیگاری هستم.” “اگر می خواهم سیگار بکشم ، به هالیدی برمی گردم و به معنای واقعی کلمه احساس می کنم که هستم.”

به آماندا سیفرد در فیلم راهب

آماندا سیفرد

  • قصه: دیوید فینچر
  • عدد فرا بحرانی: 79 از 100

آمدن به ماریون دیویس ، بازیگری در سن 20 سالگی که منبع الهام بازیگران الکساندر کین در “Citizen Kane” بود ، برای سایفرد یک تجربه بی نظیر و منحصر به فرد بود. او گفت: “این بزرگترین تغییری است که من تا به حال احساس کرده ام.” در ابتدا ، سایفرد مشتاق بود در آن زمان نقش های مربوطه را بر عهده بگیرد ، اما لباس ها و جواهرات طراحی شده برای شخصیت دیویس او را در این نقش تشویق و جذاب کرد. سیفرد می گوید: “اولین باری که برای آزمایش آن در مقابل دوربین آماده می شدم ، جواهرات تقلبی زیادی پوشیدم و سبیل هایی دور گردن و کلاه گیس خود گذاشتم.” به محض اینکه کلاه گذاشتم ، تمام موهای پشتم را احساس کردم ». هیچ مستندی درباره دیویس خارج از نقشش در سینما وجود ندارد ، بنابراین سایفرد هیچ سابقه ای در ویژگی های شخصیتی خود نداشت. وی گفت: “متن بسیار قدرتمند بود و مشخص است که دیوید فینچر کار درستی انجام داده است.” رابطه ماریون و مونک تا آنجا که ممکن است به بهترین شکل و روشنی به تصویر کشیده شده است. “

3. گلن کلوز در نوحه های هالیبلی

گلن کلوز

  • کارگردان: ران هوارد
  • عدد فرا بحرانی: 38 از 100

کلوز خاطرات شکایت هیل از جیل ونس را خواند و با خانواده ونس در مورد راه رفتن ، سیگار کشیدن و حتی نشستن به دنبال محتوای شخصیت ماماو صحبت کرد. اما لباس و آرایش چیزی بود که واقعاً او را متمایز می کرد. کلوز گفت: “او بسیار بزرگتر از من است ، بنابراین ویرجینیا جانسون ، طراح لباس ، و من سخت تلاش کردیم تا پایه و اساس آن را ایجاد کنیم.” این چهره ، تی شرت و شلوار جین او است که اندازه مردان است. به سراغ متیو مونگل گریمور رفتم و از او خواستم تغییرات ظریفی در گوش و بینی من ایجاد کند که به من کمک کرد تا به فرم مامایی خود وفادار بمانم. مارسیال کورنویل انگشتر براق به دست داشت. “در طول فیلم ، ارین کروگر کار شگفت انگیزی را انجام داد ، از پروتز استفاده کرد و پوست من را رنگ آمیزی کرد و پتی دهانی استعداد با استعدادی برای نمایش های مختلف ایجاد کرد.”

4. ساشا بارون کوهن در فیلم Chicago Court 7

ساشا بارون کوهن

  • قصه: آرون سورکین
  • عدد فرا بحرانی: 76 از 100

بارون کوهن ، که می توان او را مردی با هزار چهره در نظر گرفت ، از همان لحظه ای که می گوید: “من برای فیلم یک بورات درست کردم!” این لباس را به عنوان بزرگترین راهنمای شخصیت خود معرفی می کند! بارون کوهن پس از ماه ها تحقیق ، مشاهده و خواندن هر قسمتی از هافمن ، زمان زیادی را صرف همکاری با طراح لباس کرد تا واقع بینانه ترین نگاه را به نقش بیابد. به گفته وی ، انتخابهایی که او باید انجام می داد همه ویژگی های شخصیتی او ، مانند تمسخر ، عصیان و تلاش آنها برای تضعیف روحیه سازمان را نشان می داد. برای مناطق غیرحزبی فیلم ، کوهن تمام تلاش خود را کرد تا این لباس کمتر پر زرق و برق و معمولی باشد. این تقسیم بندی غیرعلنی در تصویرسازی هافمن مشهود بود ، که در بیشتر عمر خود با ناامیدی دست و پنجه نرم می کرد. بارون کوهن گفت: “من می خواهم اهمیت آن ، هوش آن و مبارزه بین ماهیت بحث برانگیز و درد درونی آن را درک کنم.”

5. گری اولدمن در فیلم راهب

گری اولدمن

  • قصه: دیوید فینچر
  • عدد فرا بحرانی: 79 از 100

اولدمن به ضبط برادر کوچکتر منک ، جوزف ال منکیویچ ، به عنوان بستری برای اجراهایش ، بدون فیلم مستندی از نویسنده فیلم هرمان جی منکیویچ بر اساس آن روی آورد. باب اسفنجی می گوید: “من بیوگرافی ، متن و جو منکویچ را داشتم و فقط باید از تخیل خود استفاده کنم.” لباس منک به او کمک کرد تا بازی کند و اولدمن به نقش اضافه کرد. او می گوید: “می خواستم به بدن گلابی شکل برسم که نشان می داد او الکلی است.” منک نوشیدنی حرفه ای ویسکی است. “وقتی شروع کردم به برداشتن شکم و فهمیدن نحوه پوشیدن پیراهن و بالش ، مانتو را کمی محکم کردیم ، انگار لباسی بود که هم اندازه بود اما دیگر تنگ نبود.” مهمتر از همه ، حفظ تعادل شخصیت های طنز و دوست داشتنی در کنار آن در لبه تیز مانکیویچ ، کار بزرگی است که اولدمن به خوبی انجام داده است.

6. لزلی اودم جونیور در یک شب در میامی

لسلی ادوم

  • کارگردان: رجینا کینگ
  • عدد فرا بحرانی: 83 از 100

اودم ، بازیگر نقش مرحوم سام کوک ، بازیگر و خواننده فقید در اولین کارگردانی رجینا کینگ ، گفت که احیای روح پادشاه صدا با ساعت ها گوش دادن به موسیقی او مهمترین کار اوست. او همچنین با یک معلم زبان محلی تمرین کرد تا کلمه واقعی کوک را بیاموزد. آنها روی عبارات و تمرینات خاصی کار کردند تا صدای طبیعی صحبت کردن او را تغییر دهند و به صدای بلندتر سام نزدیک شوند ، که باعث دلسوزی بیشتر او شد. اگرچه کوک به خاطر شخصیت و بازی خود شناخته می شود ، اودم می خواهد مطمئن شود که ظاهر متعادل او پس از خواندن و شنیدن داستانهای عزیزانش خوب به نظر می رسد. اودم می خواهد نشان دهد که سم شخصیتی نیست که به راحتی در هر جا و همه جا پیدا شود. تجربه بازی در نقش Sam برای Odem به عنوان یک کارآفرین ، خواننده و هنرمند سیاهپوست به این معنی بود که او دارای شخصیت منحصر به فردی بود و شبیه بودن به او آسان نبود.

منبع: hollywoodreporter

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا