برترین های کسب وکار ایرانیتکنولوژی

آموزش خرید از سایت ebay

ورود به سایت ای بی برای همگان آزاد و رایگان می باشد. شما میتوانید وارد سایت ای بی به نشانی شوید و سایت ای بی را مشاهده کرده و با آن آشنا شوید. در سایت ای بی اقلام مختلف در دسته بندی های متنوع قرار داده شده اند. برای انجام فرایند خرید و فروش در ای بی، ابتدا باید در سایت ثبت نام کنید، که در زیر آموزش ثبت نام و ایجاد حساب کاربری و آموزش خرید و فروش در ای بی، به صورت کامل ارائه شده است. جهت خرید اینترنتی از ایبی کلیک کنید.

ثبت نام در ای بی

قبل از آموزش خرید و فروش در ای بی، ابتدا ثبت نام یا ایجاد حساب کاربری، به شما آموزش داده خواهد شد.

برای ثبت نام، ابتدا وارد سایت ای بی شوید، در این صفحه گزینه ی Sign in/register را کلیک کنید، پس از کلیک فرم ثبت نام را مشاهده می کنید.

در ادامه، آموزش خرید و فروش در ای بی را برای کمک به تجارت شما، به صورت مرحله به مرحله توضیح خواهیم داد.

پس در آموزش خرید و فروش در ای بی، باید به تمامی نکات دقت کنید.

در آموزش خرید و فروش در ای بی، نکته ی دیگری که مهم است  مورد توجه قرار گیرد، کالاهای حراجی می باشد.

در ایران به دلیل وجود تحریم ها، خرید و فروش از ای بی کار سختی می باشد و ای بی ارسال کالا به ایران را ندارد. اما ما در آموزش خرید و فروش در ای بی، در این زمینه نیز به شما کمک خواهیم کرد تا بتوانید، تجارت خود را داشته باشید.

شما می توانید در سایت ای بی، کالایی که دیگر نیازی به آن ندارید را بفروشید. شما می توانید هم کالایی که متعلق به خودتان است را به فروش بگذارید و هم کالایی که توسط تولید کنندگان دیگر تولید شده اند و اکنون شما فروشنده ی آن هستید.

قبل از ورود به سایت، ابتدا باید از کالایی که قصد فروش آن را دارید، یک عکس با کیفیت گرفته و عکس را آماده داشته باشید.

در مرحله ی بعد، عکس کالا را روی صفحه بارگذاری کرده و نوع آن را که نو(new) و یا دسته دوم(used) و یا انواع دیگر است، را مشخص کنید.

در مرحله ی بعد، نوع پست را مشخص کنید، یعنی با چه نوع پستی کالا را ارسال خواهید کرد و مبلغی که برای پست در نظر می گیرید را وارد کنید.

چند نکته ی دیگر نیز وجود دارد که در آموزش خرید و فروش در ای بی باید آنها را نیز در نظر داشته باشید.

در سایت ای بی، بسیاری از کالا ها مثل انواع سلاح های سرد و گرم، انواع داروها، مواد مخدر، حیوانات زنده، بلیت های بخت آزمایی، ارزهای دیجیتال و کالاهای سرقتی را نمی توان به فروش گذاشت.

10% از هر فروش هر کالا نیز به کمیسیون ای بی پرداخت می شود.

در آموزش خرید و فروش در ای بی، اطلاعاتی ارائه شد، که با یادگیری آنها به راحتی می توانید کسب و کار اینترنتی خود را رونق دهید و در اینکار موفق شوید.

 

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی
دکمه بازگشت به بالا