هنر و سینما

چرا فروش بیوه‌ی سیاه برای مارول و دیزنی ناامید‌کننده است؟


موقعیت جدید بیوه سیاه در گیشه به پایین ترین حد خود رسیده است و می تواند در آینده مشکلاتی را برای فیلم های مارول ایجاد کند.

مارول برای اکثر انتقام جویان اصلی فیلم های مستقل تولید کرده است ، از جمله یک مجموعه تلویزیونی جدید برای بازیگران جدید ، اما ناتاشا رومانوف ، یکی از اولین انتقام جویان خواهد بود که در این مجموعه گنجانده شده است. فاز 1 مارول ، با همان تمرکز اولیه باقی ماند. علی رغم مرگ ناتاشا در انتقام جویان: بازی نهایی ، Black Widow ادای احترام به شخصیت او است و او داستان جدیدی برای این سریال خلق کرده است.

این فیلم مستقل درباره ناتاشا رومانوف نه تنها در گیشه فروش خوبی نداشت ، بلکه از آن انتقاد شد که گویی واقعاً متعلق به دولت کدر مارول است ، زیرا داستان “فیلم پس از وقایع در غیرنظامیان اتفاق می افتد”. جنگ. فیلم ابدی با دو مورد از آنها در مارول 3 ، در حالی که بیوه سیاه در مارول 4 به پایان می رسد. تماشاگران تصور می کردند که داستان بیوه سیاه در مرحله 2 یا 3 مناسب تر است و بهتر است زندگی خانوادگی ناتاشا را در نظر بگیریم. در آن زمان و رابطه نزدیک او با کلینت بارتون.

به دلیل همه گیر شدن کرونا ، تاریخ اکران Black Widow بیش از یک سال به تعویق افتاد ، و مردم را مجبور کرد فیلم مستقل این بازیگر را که از سال 2010 با مارول بوده ، بعداً تماشا کنند. قبل از آن ، The Black Widow قرار بود با Marvel Spider-Man: Away from Home اولین فیلم فاز 3 باشد. اگرچه این اولین فیلم مارول بود که از سال 2019 اکران شد ، اما نبوغ آن موفقیت سریال های Vandavision ، Falcon و Winter Winter and Loki را که در Disneyplus منتشر شد تحت الشعاع قرار داد. اگرچه این همه دلیل کاهش فروش فیلم نیست ، اما چرا نقش بیوه سیاه در گیشه آینده درخشان مارول و دیزنی را نشان نمی دهد؟

فروش بیوه سیاه در هفته انتشار کاهش یافت

Black Widow در 9 ژوئیه در سینماها اکران شد و همچنین برای افرادی که دارای حساب شخصی DisneyPlus بودند با 30 دلار در ماه به فیلم دسترسی پیدا کردند. در حالی که فیلم های بزرگی مانند Silent Place 2 و Fast and Furious 9 قبل از The Black Widow فروش خوبی داشتند ، اما در اولین هفته خود در Corona توانستند بیشترین فروش را داشته باشند. در هفته ای که افتتاح شد 219.2 میلیون دلار در سراسر جهان درآمد داشت و 80.4 میلیون دلار فروش خانه داشت. طرفداران مارول بیش از هر زمان دیگری مشتاق بازگشت به سینما هستند ، زیرا Black Widow بیشترین فروش بلیط را در سال 2021 داشته و پیش فروش فیلم های آینده مارول مانند Dr. Who را بیشتر کرده است. عجیب و مرد عنکبوتی. با افزایش درآمد فروش DisneyPlus ، Black Widow پس از The Black Panther و Captain Marvel سومین فیلم مستقل نهایی مارول شد.

در حالی که به نظر می رسید موفقیت هفته افتتاحیه فیلم نشان دهنده اندازه تجارت است ، معاملات هفته دوم مانند آب سرد در بدن این تفکر بود. علاوه بر رکوردی که در هفته اول اکران ثبت شد ، The Black Widow یک رکورد دیگر برای فیلم مارول به نام خود ثبت کرد که بیشترین کاهش فروش جعبه در هفته دوم بود. کاهش 67 درصدی که بسیار فراتر از 62 درصد افت مورچه ای است. این تصویر در هفته دوم پس از Space Chaos 2 که بازخورد ضعیفی دریافت کرد ، در فروش دوم شد. اگرچه Black Widow نظرات مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرده است و با وجود 82 رتبه بندی منتقدان و 91 بیننده راتون تومیتوز ، آینده سینمای مارول می تواند به چالش کشیده شود.

چرا فروش دفتر Black Widow مارول را آزار می دهد

عنکبوت

در یک دهه گذشته ، فیلم های مارول در گیشه های سینمای سراسر جهان با موفقیت روبرو شده اند و طرفداران از تماشای آنها در تصاویر لذت برده اند. تقریباً دو سال پس از اکران ، بازی نهایی به عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ شناخته شد و از تایتانیک و آواتار پیشی گرفت ، تا اینکه آواتار پس از انتشار مجدد ، در مارس 2021 این عنوان را در چین بازگرداند. بازی نهایی تنها 11 روز پس از انتشار 2 میلیارد دلار فروش داشت ، بنابراین می توان گفت که مارول فیلم را برای فروش در گیشه آماده می کند. بیوه سیاه ، دومین فیلم مارول از زمان اکران ، افت ناامید کننده ای برای مارول داشته است.

از آنجا که Black Widow در فصل کرونا سه بار به تعویق افتاد ، امید می رود با اکران آن ، نه تنها طرفداران مارول بلکه دوستداران فیلم در سراسر جهان به سینماها بازگردند. این فیلم به جای اکران در حافظه ناتاشا ، بازگشت مارول به سینما را به عنوان راهی برای جبران تمام ضررهای سال بدون اکران 2020 لقب داده است. سینما بهترین راه برای استفاده از مارک ها و بازاریابی مانند مخاطبان است ، اما با توجه به کاهش بی سابقه فروش بیوه سیاه ، سینماها ممکن است بهترین روش فیلمبرداری در آینده نباشند و این نشان می دهد که مارول در کنار “تولید ناکارآمد ، در مقایسه با استقبال کم تماشاگران نمی تواند گلوله کند”.

اپیدمی کرونا هنوز به پایان نرسیده است ، بنابراین فروش بیوه های سیاهپوست ممکن است به دلیل حضور یک بیننده عادی فیلم باشد. برای مارول انتظار فروش در انتهای بازی چندان منطقی نیست ، زیرا تأثیر Corona بر فروش جعبه قبلاً پیش بینی شده بود. Black Widow پروژه ای است که مشهورترین شخصیت مارول را شامل می شود و کاهش فروش آن می تواند مشکلاتی در فیلم شانگهای و افسانه ده حلقه ایجاد کند. قبل از اکران شانگهای در سپتامبر 2021 بسیاری از اتفاقات ممکن است رخ دهد ، از جمله ثبات و محدودیت های کرونا ، اما در مورد بیوه سیاه ، ما باید تدابیری را در نظر بگیریم. مارول در موفقیت فیلم در گیشه تخصص دارد.

تاثیر فروش بیوه سیاه در DisneyPlus بر آینده سینما

عنکبوت

علیرغم کاهش فروش فیلم در سینماها ، Black Widow در هفته ای که از طریق فروش در DisneyPlus در سراسر جهان افتتاح شد ، 60 میلیون دلار جمع آوری کرد و امیدها را زنده نگه داشت. Black Widow اولین فیلمی بود که برای حساب DisneyPlus منتشر شد ، بنابراین در مقایسه با کرولا و مولان ناعادلانه است. با درآمد هفتگی دیزنی پلاس کمتر از یک سوم فروش دفتر هفته اول ، با توجه به مبلغ جمع آوری شده ، هنوز می توان انتظار فروش فیلم های آینده مانند این را داشت. این نیز برای دیزنی خوب است ، زیرا درآمد بسیار بیشتری نسبت به رفتن به سینما دارد.

موفقیت Black Widow در DisneyPlus منجر به کاهش شدید فروش جعبه در هفته دوم می شود. در حالی که تماشای فیلم در سینما به معنای صدا ، تصویر و تمرکز بهتر است ، بلیط برای یک خانواده بسیار گران است و تماشای همان فیلم با قیمت 30 دلار در تلویزیون خصوصی می تواند یک گزینه باشد. حساب ویژه همچنین مزایای بسیار دیگری را برای بینندگان ارائه می دهد ، مانند دسترسی به مدت 30 روز ، به این معنی که بینندگان می توانند به جای اینکه بارها و بارها به فیلم مراجعه کنند ، در هر زمان چندین بار فیلم را تماشا کنند. در دومین بازدید بلیط بیشتری بخرید به کسی که می خواهد دوباره نگاه کند. به همین ترتیب ، این روش احتمالاً بهترین گزینه برای کسانی است که با وجود گسترش کرونا هنوز از تماشای فیلم در سینما ناراحت هستند.

دریافت پول برای Black Widow از طریق یک حساب شخصی برای Marvel خبر خوبی است ، اما می تواند به این معنی باشد که فروش فیلم در آینده در خطر است. هنگام محاسبه درآمد فیلم های اخیر ، از فروش گیشه برای ارزیابی موفقیت فیلم استفاده شده است ، زیرا بازی های آنلاین و DVD ها تا پایان اکران فیلم وجود نداشت ، اما در حال حاضر اکثر فیلم ها در رسانه های دیگر At at نمایش داده می شوند. زمان ارزیابی بازگشت فیلم سخت تر شد. موفقیت فیلم های آنلاین تهدید بزرگی برای سینماهایی است که قبلاً درصدی از درآمد خود را از طریق دسترسی به سرویس هایی مانند Netflix از دست داده اند و موفقیت مارول در دیزنی پلاس در نتیجه دو برابر شده است. فروش دفتر Black Widow گواه این است که فیلمی که در سینما و DisneyPlus نمایش داده می شود می تواند در نهایت به آینده مارول آسیب برساند.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا