هنر و سینما

۵ دلیل که شرک بهترین شخصیت کارتونی دریم‌ورکز است (و ۵ ویژگی بد او)


شرک یکی از دوست داشتنی ترین بازیگران تاریخ نمایش است ، اما او نیز کاملاً در اشتباه است. در ادامه ، برخی از بهترین و بدترین ویژگی ها را معرفی می کنیم.

شرک یک فیلم سنتی است که توسط DreamWorks تولید شده و یکی از بهترین فیلم ها با بهترین دیزنی است. این مجموعه درس های زیادی به طرفداران خود آموخته است ، به ویژه هنگامی که صحبت از شخصیت شرک (مایک مایرز) می شود. گذشته از موضوعات خنده دار و جالب ، درک شرک به حقایق اعتراف کرده است.

مشرک بدخلقی خود را داشت و همیشه بهترین تصمیمات را نمی گرفت ، که این امر باعث رنج دیگران نیز شد. بسیاری از سیاستمداران رفتار خر (ادی مورفی) را مسخره کرده اند. اما دیو سبز غول پیکر دارای شخصیتی است که او را به یکی از محبوب ترین و واقع گرایترین شخصیت های DreamWorks تبدیل کرده است. در زیر لیستی از بهترین و بدترین زمان بسیاری از خدایان آمده است.

10. بهترین ها: او خودش را همانطور که هست دوست دارد

شرک

یکی از بهترین اشکال شرک رضایت کامل از وجود فرد است. دیو بودن آسان نیست ، زیرا اکثر مردم از آن متنفرند. و دیگر موجودات جادویی از او می ترسیدند. طرفداران از این واقعیت لذت می بردند که شرک می تواند ساکنان شهر را بترساند.

شرک خوشحال است که در خانه باتلاقی خود زندگی می کند. با وجود اینکه می داند بوی بد می دهد ، بدون قضاوت به خود اعتراف می کند و وقتی با فیونا (کامرون دیاز) ازدواج می کند ، سعی نمی کند رفتار دیو را تغییر دهد.

9. بدترین: او تنها کسی بود که در ابتدا ارسال نکرد

شرک

در حالی که ممکن است مشرک بخواهد زندگی او دیو بزرگی باشد ، او ابتدا فقط به خود فکر می کرد. شیرک قبل از اینکه بفهمد دیگر موجودات افسانه ای در مرداب زندگی می کنند ، زندگی مسالمت آمیزی داشت.

او فقط از فارکواد و فیونا پیروی می کند زیرا فارکواد قول داده زمینی را که متعلق به او است به او بدهد. در بخشهای دیگر ، تصمیم مشرک اغلب بر اساس خواسته های خود او بود.

8. بهترین: بین خوب و بد تمایز قائل می شود

شرک

شرک می تواند بد و خودخواه باشد ، اما حداقل می تواند خوب و بد را تشخیص دهد. در قسمت اول ، شرک متوجه می شود که ازدواج فیونا با فارکواد اشتباه است ، زیرا فارکواد فقط به دلایل خودخواهانه فیونا را می خواهد که او را بدبخت می کند.

در قسمت دوم ، شرک پدر فیونا را به خاطر زندانی کردن فیونا در برج مورد تمسخر قرار می دهد و می گوید که زندانی کردن دخترش فقط برای دیدن شاهزادگانش اشتباه است. شرک به دنبال کسی است که تاج و تخت را به دست آورد و به دنبال آرتور پندراگون (جاستین تیمبرلیک) است.

7. بدترین: او فیونا را به دلیل آنچه که می شنید بد بود ، رد کرد

شرک

شرک وقتی به فیونا سفر می کند تا با فارکواد ازدواج کند ، عاشق فیونا می شود. شب قبل از آخرین سفر ، مشرک جرات کرد به احساسات خود اعتراف کند. در همین حال ، الاغ نفرین فیونا را می بیند. وقتی الاغ و فیونا صحبت می کنند ، فیونا توضیح می دهد که هیچ کس هرگز نمی تواند دیو را دوست داشته باشد.

شرک همه حرف های او را شنید و در ابتدا تصور کرد که فیونا درباره او صحبت می کند و روز بعد با قلبی شکسته فیونا را گرفت و به فارکواد سپرد.

6. از همه بهتر: او فقط عاشق فیونا شد

شرک

بسیاری تصور نمی کردند که شرک عاشق فارکواد شود وقتی با فیونا به سفر می رود. شرک در ابتدا فیونا را شاهزاده ای بدون رویا می دید. در طول راه ، فیونا شخصیت بدی کشف می شود. با این حال ، شیرک عاشق فیونا بود ، هر چند می دانست که او یک انسان ساده است.

شرک بار دوم به تفاوت آنها فکر نکرد. او حاضر است همه اینها را به خطر بیندازد تا به ازدواج فیونا با فارکواد پایان دهد. وقتی دید که فیونا نفرین شده است ، برای او مشکلی نبود.

5. بدترین: او معتقد بود فیونا به شوهر قانونی نیاز دارد

شرک

Shrek 2 باعث شده طرفداران برای Shrek متاسف شوند. پس از ماه عسل ، شرک و فیونا به پادشاهی باز می گردند و به والدین فیونا هشدار می دهند که هر دو دیو هستند. در طول اقامت خود ، شرک متوجه می شود که انتظارات فیونا با آنچه اکنون دارد مطابقت ندارد. او خاطرات فیونا را می خواند ، که می نویسد تا خانم جذاب شود.

او سعی می کند آنچه را که فیونا آرزو داشت به او بدهد ، بنابراین او مخفیانه وارد شرکت تولید مادربزرگش (جنیفر ساندرز) می شود. شرک از معجون “خوشبختی ابدی” استفاده می کند تا از او انسانی فوق العاده زیبا بسازد. او معتقد است که این مورد برای فیونا جالب است ، اما این باعث تراژدی زیادی شده است.

4. بهترین ها: او همیشه افرادی را که برایش اهمیت داشتند نجات داد

شرک

نیازی به گفتن نیست که شرک قهرمان در نوع خود است. با وجود علایقش ، او همیشه از نزدیکان خود کمک می گیرد. در ابتدا ، شرک مجبور شد فیونا را از فارکواد متوقف کند. او بعداً مجبور می شود فیونا را از دست افسونگر (روپرت اورت) که تظاهر به مشرک می کند ، نجات دهد.

شرک مجبور شد تشخیص دهد که الاغ مرده یا آسیب جدی ندیده است. به راحتی می توان گفت که شرک نه تنها برای فیونا بلکه برای همه به شوالیه ای درخشان تبدیل شده است.

3. بدترین: زمانی که او قراردادی با استنلس استیل رامبل امضا کرد

شرک

شرک برای همیشه پس از استفاده از بازیگر معروف ، استیلتو اسکین (والت دورن) ، به عنوان آزارگر اصلی خود ، و شرک یکی از بدترین تصمیمات نهایی را در مورد او گرفته است. رومب وانمود می کند که با شرک نجات یافته است و با شرک می فروشد. معامله این است که روزی به عنوان دیو در ازای روزهای کودکی اش وجود دارد.

مشرک با ناامیدی از زندگی خود معاهده را امضا می کند تا دیگر دیو نباشد. این تصمیم بدترین اشتباه بسیاری از خدایان شد و رامپل را فریب داد.

به از همه بهتر: او می فهمد چه چیزی مهم است

شرک

شرک به آنچه مردم در ابتدای داستان درباره او می گویند اعتقاد زیادی دارد. او عاشق شیاطین بود و وقتی مردم او را یک جانور غول پیکر می نامیدند ، او این را باور کرد و آزرده خاطر نشد. در قسمت سوم ، شرک به آرتور توصیه می کند. او شروع به نادیده گرفتن صحبت های مردم در مورد او کرد. آنچه اهمیت دارد این است که چگونه خود و ارزش خود را می بینید.

در Shrek Forever ، شرک به خود واقعی خود بر نمی گردد و وقتی می رود ، می فهمد که برای دیگران واقعا مهم است. با وجود شکست ، او به فیونا می گوید که بهترین قسمت زندگی او دوست داشتن دوباره او است.

1. بدترین: او به زندگی خانوادگی شک داشت و دیو بود

شرک

در شرک ابدی ، شرک زندگی جدید به عنوان یک مرد در خانواده به پایان می رسد. بدترین اشتباهات او نداشتن تردید در بچه دار شدن ، پدر شدن و دیو ترسناک نبودن بود. در تولد سه سالگی خود ، شرک از جیغ ، جمعیت و مشکلات بچه ها عصبانی شد.

به همین دلیل است که مشرک در خانه بلند فریاد می زند. وقتی نوزادش شروع به گریه می کند ، از نگاه کردن به او ناامید می شود. شرک بسیار عصبانی است و تقریبا از زندگی جدید خود پشیمان است. در حقیقت ، او آرزوی داشتن آرامش روحی و آرامشی را داشت که وقتی از دیو می ترسید و در باتلاقی تنها ماند.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا