هنر و سینما

شب در بهشت؛ یک نوآر جنایی خشن و تاریک اما نفس‌گیر


فیلم شب در بهشت ​​به طرز ماهرانه ای ساخته شده است و اگرچه بسیار ترسناک است ، اما تصاویر تاریک و خونین تکان دهنده و جالب هستند.

پارک هون جونگ نویسنده و کارگردان کره ای به لطف نامه 2013 گانگستر New World Gangster که به دلیل طرح و شخصیت خود مشهور است ، در رده جنایت آسیایی مشهور شده است.

هون جونگ در شش فیلم خود به نام شب در بهشت ​​تصویری خشن و بی اساس از دنیایی را تعریف می کند که توسط قانون اراذل و اوباش یا فقدان عدالت تعریف شده است.

انتقام موضوع اصلی شب در بهشت ​​است ، زیرا اکثر فیلمسازان وقتی به جنایات خود بسنده می کنند به دنبال انتقام هستند. شب در بهشت ​​به طرز عاقلانه ای طراحی شده بود و گرچه وحشتناک بود ، اما تصاویر تاریک و خونین جذاب و جالب بودند.

Tae Guo ، یکی از اعضای یک باند در سئول به رهبری یانگ دو سو (پارک هو سان) ، در مناطق فقیرنشین شهر به دلیل صداقت و اعتماد به نفس مورد احترام است ، که در دنیای جنایتکار کمتر رایج است. یک باند رقیب ، بوک سونگ ، که مشتاق همکاری با او است ، به دنبال فریب او و افرادش است. اما به نظر نمی رسد Taego یک دوست سریع باشد.

تایگو هیچ اشتباهی نمی کند وقتی بیشتر وقت خود را با خواهر و برادرزاده بیمار خود می گذراند ، که به نظر می رسد با او رابطه ای عاشقانه دارند و تنها منبع آرامش Taegoo هستند.

با این حال ، دنیای داخلی تایگو پس از کشته شدن اعضای خانواده اش فرو ریخت و او را ناامید کرد و خانواده اش انتقام گرفتند. ته گو پس از قتل سئونگ ، رهبر باند ، در پی پرونده قتل خانواده اش به جزیره مبهم ججو پناهنده شد و در حال بررسی پرونده های جنایت فجیع بود.

تائه گو ، کاملاً شکسته و چیزی برای از دست دادن ندارد ، در حالی در جزیره جوجو گم می شود که در کنار کوتو (لی جی یانگ) ، فروشنده اسلحه ، و برادر زاده اش ، جائه یون (جون یو بین) زندگی می کند. تایگو روزهای خود را با مشروبات الکلی و سیگار می گذراند و از زیبایی خیره کننده جزیره تعجب نمی کند زیرا الکل زیادی می نوشد و با شیاطین داخل مبارزه می کند.

در همین حال ، Jae Yeon با شیاطین درون مبارزه می کند ، زیرا در غیر این صورت نمی تواند رفتار بی ادبانه و بی ادبانه خود ، درد غیرقابل توضیح ، گناه و تنهایی خود را پنهان کند.

شب در بهشت

Jae-yeon گرم و نزدیک Tae-go می شود و آنها بسیار مریض می شوند و این دو به دلیل خطاهای زیاد و عشقشان به Malchu به هم نزدیک می شوند.

یکی از بزرگترین نقاط قوت شب های در بهشت ​​، هیجان و ظرافت شخصیت هایی است که نقش مهمی در آنها دارد. با پیشرفت فیلم ، خطر موقعیت های سخت و ترسناک افزایش می یابد.

چا سونگ وون به دنبال انتقام از ته گو است ، زیرا او تنها مسئول مرگ رئیس خود و شیطنت های عمومی ناشی از این حادثه است. نتیجه این انتقام خشونت خونین است.

نقش های Taegoo و Jae Yeon به طور غیرقابل انکاری در هم تنیده شده و به مرگ زودرس محکوم شده اند اما توسط دنیایی بی رحم عذاب داده شده اند.

شبهای در بهشت ​​، علاوه بر جلوه های بصری خیره کننده و سرگرم کننده ، دارای یک بازی درخشان با شخصیت هایی مانند کوتو است که در آخرین لحظه موفق به رحمت می شود.

اگرچه این فیلم دلخراش به پایان می رسد ، اما خود به خود ادامه می یابد. لحن دلگیر ، خشونت آمیز و بدبینانه آسمان شب او را با موجی از استعداد بازیگری و درک طبیعی که مظلومان را تا انتها تحت تأثیر قرار می دهد ، روشن می کند.

این فیلم در 9 آوریل 2021 شب در بهشت ​​منتشر شد و می تواند در Netflix پخش شود. این فیلم 132 دقیقه طول می کشد و هنوز رتبه ای دریافت نکرده است.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا