بهترین برند لوازم یدکی ایرانی

آیا برندهای معتبر لوازم یدکی خودرو در ایران را میشناسید؟

برندهای معتبر زیادی هستند که در حوزه لوازم یدکی خودرو  از جمله لوازم یدکی برلیانس و …. در حال فعالیت میباشند، اما بهترین راهکار برای شناخت هر چه بهتر و انتخاب ایده آل از بین برندها، تحقیق و بررسی است برندها و شرکت های زیادی از جمله آذین یدک تهران و سایر در زمینه فروش لوازم یدکی در حال فعالیت هستند. در اینجا در مورد برندهای معتبر صحبت می کنیم.

اسامی لوازم یدکی خودرو

آشنایی با بهترین مارک و برند های لوازم یدکی خودرو

  1. شرکت تولیدی و صنعتی امیرنیا ، از بهترین برند های قطعات یدکی

شرکت تولیدی و صنعتی امیرنیا که در سال 1369 در تبریز فعالیت خود را آغاز کرده است ، یکی از شرکت های خوب و مطرح در تولید قطعات یدکی مربوط به سیستم تعلیق و فرمان خودرو های سواری می باشد. تعداد زیاد محصولات در کنار کیفیت بالا و قیمت مناسب از جمله ویژگی های این گروه تولیدی و صنعتی بوده که آن را به یکی از مهم ترین تولیدکنندگان قطعات یدکی خودرو در خاورمیانه تبدیل کرده است. همچنین تمامی محصولات و قطعات امیرنیا مطابق با استاندارد های روز جهانی ارائه می گردد.

  1. صنایع تولیدی و قطعه سازی کروز ، غول تولید لوازم یدکی

اگر کمی اطلاعات درباره خودرو و یا قطعات خودرو داشته باشید حتما نام شرکت کروز ( CROUSE ) را شنیده اید. شرکت کروز که در سال 1361 تاسیس شده است ، یکی از بزرگترین و معروفترین تولیدکنندگان قطعات خودرو می باشد. عمده قطعات تولید شده توسط این شرکت شامل : دسته فرمان ، قطعات برقی ، ضبط خودرو و کاتالیست می باشد.

  1. شرکت ایساکو ، یکی از بهترین مارک های لوازم یدکی خودرو

شرکت ایساکو جز شرکت های رده بالا و خوب در حوزه ی تولید و توزیع قطعات خودرو می باشد. ایساکو از سال 1382 به بعد در زمینه ی تهیه و توزیع قطعات یدکی ایرانخودرو شروع به فعالیت کرد و نامی آشنا در زمینه ی تولید لوازم یدکی خودرو است.

  1. ان تی کا (NTK) ، بهترین برند و مارک خارجی لوازم یدکی در ایران

از مارک های خوب خارجی قطعات یدکی خودرو ، برند ntk ژاپن بوده که یکی از معروفترین قطعات این برند سنسور اکسیژن می باشد. به دلیل وجود سنسور اکسیژن ان تی کا تقلبی در بازار لوازم یدکی خودرو ، حتما سنسور اکسیژن را از فروشگاه های معتبر تهیه کنید. پخش لوازم یدکی خودور بهفر یدک به صورت حضوری و آنلاین اقدام به فروش سنسور اکسیژن ان تی کا اصل با گارانتی و ضمانت یکساله می نماید. که شما می توانید برای اطلاع از  از قسمت فروشگاه بهفر یدک دیدن فرمایید.

  1. گروه قطعات خودرو عظام ، از بهترین برند های لوازم یدکی خودرو

گروه قطعات خودرو عظام که فعالیت خود را از سال 1376 آغاز کرده و از 12 شرکت بزرگ تشکیل شده و همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد.

  1. شرکت روژان صنعت (RSCO)

یکی دیگر از مارک های خوب لوازم یدکی خودرو در کشورمان برند روژان صنعت ( آر اس کو ) می باشد. روژان صنعت فعالیت خود در حوزه ی تولید قطعات یدکی را از سال 1397 شروع کرد و بیشتر به تولید قطعاتی مانند بلبرینگ چرخ ، پلوس و گیربکس مشغول  است. هدف این شرکت تولید محصولاتی با کیفیت بالا و بهره گیری از استاندارد های روز دنیا در کنار بهره مندی از قیمت مناسب می باشد.

  1. گروه تولیدی رفیع نیا

رفیع نیا ، یکی دیگر از تولیدگران در حوزه ی لوازم یدکی خودرو بوده که با رقابت با بازار خارجی توانسته در این سال ها اعتبار و جایگاه خوبی به دست آورده و به عرضه ی قطعات با کیفیت و قیمت مناسب بپردازد. این شرکت در سال 1379 با هدف تولید سیبک خودرو در شهر تبریز فعالیت خود را آغاز کرده و روز به روز بر کیفیت و تعداد قطعات خود افزود. شما می توانید در قسمت فروشگاه سایت بهفر یدک ، لیست موجودی محصولات این برند را مشاهده کنید.

  1. شرکت بتاسرامد یا همان بی ای جی ( B.I.G )

گروه صنعتی بتاسرامد که با نام بی ای جی شناخته می شود در تولید قطعات برقی ، به ویژه انواع رله های خودرویی فعالیت می کند. این شرکت که در سال 1384 در تهران یه ثبت رسید ، در ابتدا به فعالیت در حوزه خدمات مهندسی بخصوص در حوزه ی برق مشغول بود و سپس از سال 1387 به بعد با تولید رله و یونیت های الکتریکی برای ایران خودرو وارد صنعت خودرو شد.

معرفی 5 برند شناخته شده در حوزه تولید و پخش لوازم یدکی خودروها

1. شرکت لوازم مسافرتی
این شرکت یکی از قوی ترین شرکت های لوازم یدکی به شمار می رود. این کلمه را بارها شنیده اید اما توجه نکرده اید مثلا آینه پژو 207 کروز و محصولات مشابه این شرکت مطمئنا سالم و دارای گارانتی خوبی هستند. فروشگاه قطعات فیت ارتباط مستقیم با این شرکت دارد و محصولات کروز با قیمت کمتری نسبت به سایر عمده فروشان به شما فروخته می شود.
2. شرکت تولیدی امکو
حتما نام Emco را شنیده اید، این یکی از بهترین برندهای قطعات خودرو است، به خصوص در خرید برف پاک کن، برف پاک کن برند Emco و سایر محصولات امکو با کیفیت و قیمت مناسب. لازم به ذکر است کلیه محصولات شرکت Emco به خصوص شیشه پاک کن در فروشگاه لوازم جانبی فیت به فروش می رسد. یدک فیت، عمده فروش قطعات خودرو، با تمام تولیدکنندگان برتر در سراسر جهان ارتباط مستقیم دارد. و به همین دلیل در بین مردم محبوب هستند.

3. شرکت تولیدی قطعات یدکی امیرنیا
این شرکت در شهر تبریز قرار دارد و از سال 1348 فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده است.این گروه محصولات زیادی را تولید کرده است. محصولات باکیفیت و مقرون به صرفه آن، آن را به یکی از 10 برند برتر لوازم خانگی تبدیل کرده است.

4. شرکت لوازم خانگی اعظم غل
تولیدکنندگانی مانند اعظم و ایساکو جزو برترین تولیدکنندگان در ایران هستند و شما می توانید محصولات اعظم را در فروشگاه یدک فیت پیدا کرده و سفارش خود را ثبت کنید.
5. شرکت ایساکو
همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم، ایساکو یکی از بهترین شرکت های تولید کننده در ایران است. این شرکت در سال 1361 شروع به کار کرد و در این زمینه پیشرفت خوبی داشته است و مردم هنوز هم این برند را می شناسند. وقتی اسم ایساکو به میان میاد، بدون معطلی خرید میکنم..

 

دکمه بازگشت به بالا