۷ فیلم بزرگ که اکرانشان احتمالا تا ۲۰۲۲ به تعویق افتاده است

[ad_1]

برخی از بهترین فیلم های سال 2021 ممکن است به دلیل شیوع کرونا تا سال 2022 به تعویق بیفتد.

عناوین برتر سال ، از جمله Black Widow ، Fast and Furious 9 و A Silent Place 2 ، اولین فروش خود را در گیشه تجربه کردند ، اما به دلیل انتشار آثار ، سود آنها به زودی کاهش یافت. روز سخت تر شد. ورود Delta Corona بینندگان را از رفتن به سینما بی میل کرده است و استودیو ممکن است انتشار مجدد آثار خود را به سال 2022 موکول کند.

تصمیم برای به تعویق انداختن یا پخش نشدن یک فیلم تا حد زیادی به وضعیت همه گیری کرونا بستگی دارد. با افزایش سریع بیماری عروق بیماری کرونا قلب در ایالات متحده ، حتی موفقیت اکثر بروکرات ها نامشخص است. پتانسیل کاهش شدت بیماری قلبی و پیامدهای آن ، شرایط بهتر برای محیط استودیو. در نتیجه ، استودیو تصمیمات بزرگی می گیرد.

ممکن است اکران هر فیلم به تقویم سال آینده موکول شود و استودیو باید منتظر بهبود سلامت عمومی به طور کلی باشد ، که عناوین محبوب تر را به تعویق می اندازد. در چهار ماه آخر سال 2021 ، بسیاری از فیلم ها از مارول گرفته تا فیلم های اکشن گران قیمت اکران می شوند. این پروژه ها که قرار بود در این مدت راه اندازی شوند ، می توانند به ژانویه یا حتی دیرتر موکول شوند.

1. زهر: اجازه دهید اعدام شود

فیلم پاییزی

  • کارگردان: اندی سارکیس
  • بازیکنان: تام هاردی ، وودی هارلسون ، امبر سینا

سونی پیکچرز در مورد انتشار دنباله فیلم Venom (2018) با بازی تام هاردی واقعا گیج شده است. دنباله Venom: Let Carnegie Come On قرار است 24 سپتامبر به طور انحصاری در سینماها اکران شود. با این حال ، استودیو فیلم را در 15 اکتبر منتشر کرد. پس از اتمام انتشار ، شایعه شد که سونی تصمیم گرفته است تا انتشار Venom 2 را تا ژانویه 2022 به تعویق بیندازد ، اما بعداً این گزارش ها تکذیب شد. هنوز مشخص نیست که این فیلم در سال 2022 اکران می شود یا خیر ، اما پیش بینی ها همچنان باقی است. به احتمال زیاد یک شکست وجود دارد و در حالی که موفقیت دفتر سونی در اولویت قرار دارد ، بینندگان باید در سال جدید به فیلم نگاه کنند.

به زمان مرگ وجود ندارد

فیلم پاییزی

  • کارگردان: کاری جوجی فوکوناگا
  • بازیکنان: دنیل کریگ ، رامین مالک ، لیا سیدوکس

آخرین حضور دانیل کریگ در نقش جیمز باند در فیلم The Time Is Not Dead سه بار از تاریخ اکران آن در 4 مارس 2020 به تعویق می افتد. این فیلم که قرار است در 8 اکتبر 2021 اکران شود ، ممکن است دوباره به تعویق بیفتد. مترو گلدوین مایر یک حساب شخصی برای این فیلم باز کرد و اواخر سپتامبر آن را در سراسر جهان منتشر کرد. در حال حاضر به نظر نمی رسد که زمان مرگ آن وجود داشته باشد ، در ماه اکتبر و فقط در سینماها اکران می شود ، اما با گسترش همه گیری کرونا ، هیچ تضمینی وجود ندارد.

3. تلماسه

فیلم پاییزی

  • کارگردان: دنیس ویلنوو
  • بازیکنان: تیموتی شالامی ، زندایا ، جیسون موموآ

اقتباس طولانی مدت دنباله داستان فرانک هربرت ، قلعه شنی ، با بازی استورم ، شند ، زندایا و ربکا فرگوسن ، در 22 اکتبر در Hubby Max در سینماها اکران می شود. دنیس ویلنوو ، مدیر Tel Sand ، Warner Bros. او در سخنرانی خود گفت که از تصمیم استودیو برای انتشار فیلم در سرویس پخش راضی نیست. این فیلم قرار بود در اول اکتبر ، قبل از اکران در 22 اکتبر ، اکران شود. این پروژه یکی از بزرگترین آثار منتشر شده در مرحله نهایی 2021 است و هیچ اطلاعات خاصی نمی تواند تاخیر آن را دوباره نشان دهد ، اما با گسترش همه گیری کرونا ، Tel -e نیز منتشر می شود. -سند در سال 2022.

4. برای همیشه

  • کارگردان: کلپ ژائو
  • بازیکنان: آنجلینا جولی ، ریچارد مدن ، کیت هرینگتون

سومین فیلم مارول در فاز 4 (که به تازگی آغاز شده است) در 5 اکتبر ، بیش از هشت ماه پس از تاریخ اکران اولیه 12 فوریه 2021 ، اکران می شود. کوین فیگی ، کارگردان استودیو مارول ، خاطرنشان کرد که فیلم ، مانند The Black Widow ، می تواند همزمان در سینماها و حسابهای DisneyPlus نمایش داده شود. برآوردهای جدید درباره جاودانهان ، بر اساس گزارشات اخیر ، نشان می دهد که تاریخ اکران فیلم بستگی به دستاوردهای شانگهای و افسانه ده حلقه در دفتر دارد. انتظار می رود که آثار دنیل کرایتون 55 میلیون دلار در افتتاحیه جمع آوری کند ، 25 میلیون کمتر از هفته افتتاحیه Black Widow در ماه جولای. اگر شانگهای مانند بسیاری از فیلم های دیگر در سال 2021 از قفسه خارج شود ، احتمالاً مارول تاریخ اکران جاودانه خود را به 2022 منتقل می کند.

5. داستان وست ساید

  • کارگردان: استیون اسپیلبرگ
  • بازیکنان: آنسل آلگورث ، راشل زیگلر ، مدی زیگلر

بازسازی استیون اسپیلبرگ از موزیکال وست ساید 1961 در 10 دسامبر منتشر می شود. در ابتدا ، فیلم قرار بود یک سال زودتر اکران شود ، اما اکنون ، شاید حتی با تشدید شیوع کرونا ، این پروژه در سال 2022 اکران شود. تأخیر نسبتاً کوتاه در تاریخ وست ساید می تواند استودیوها را در قرن بیستم مجبور به حرکت کند. تاریخ اکران فیلم به دلیل کیفیت بالای آن تا سال بعد. در حال حاضر ، هیچ خبری از پخش یا رزومه در سرویس پخش وجود ندارد ، اما همه چیز بستگی به Corona و مدیریت و برنامه های موجود در استودیو دارد.

6. مرد عنکبوتی: هیچ راهی به خانه ندارید (مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست)

  • کارگردان: جان واتس
  • بازیکنان: تام هالند ، زندایا ، آلفرد مولینا

سونی قصد دارد Spider-Man: No Way Home بعد از جاودانه ها در 17 دسامبر منتشر کند. سومین فیلم مرد عنکبوتی که مدتها منتظرش بودیم مطمئناً در سینماهای سراسر کشور اکران می شود ، زیرا Spider-Man: No Way Home رکورد انتقام جویان را می خواند ، که قبلا توسط Avengers: Final Game برگزار شده بود. این فیلم توسط استودیو سونی تولید می شود ، اما پایان تاریخ اکران آن ممکن است به نتایج و اجراهای فیلم مارول بستگی داشته باشد که به زودی پاییز امسال اکران می شود. شایعاتی درباره Venom 2 در مورد Spider-Man: No Way Home نیز منتشر شده است و صحبت هایی مبنی بر انتشار این اثر در سال 2022 مطرح شده است ، اما سونی هنوز در این مورد اظهار نظری نکرده است. با توجه به نگرش مبهم استودیو در مورد Venom 2 ، شاید بهتر باشد بینندگان منتظر سال 2022 با فیلم Home باشند. در آن زمان ، تماشاگران نسبت به قبل از همه گیری کرونا به سینما نزدیک تر بودند و می توان به شکایات بینندگان از فیلم به خوبی پاسخ داد. نیازی به گفتن نیست که اجرای این فیلم می تواند بر شاهکار دنیای سینمایی مارول تأثیر بگذارد.

7. پادشاه پادشاه

  • کارگردان: متیو وان
  • بازیکنان: جما آرترتون ، استنلی توچی ، آرون تیلور جانسون

King Man جدیدترین فیلم مهم سال 2021 است که 22 دسامبر اکران می شود. پیش درآمد فیلم The King’s Man به کارگردانی متیو وان در هشت تاریخ مختلف منتشر شد. فیلم King Man در اوایل سال 2019 فیلمبرداری شد و قرار بود 15 نوامبر همان سال روی پرده سینماها برود. دیزنی ممکن است تاریخ اکران فعلی را به دلیل تاخیر در فیلم های قبلی و عدم انتشار فیلمی از فرانچایز در سال 2017 حفظ کند. احتمال انتشار در تاریخ اعلام شده بسیار زیاد است ، اما به دلیل نوع Corona Delta و زمان آن در سال 2021 بر فیلم ها تأثیر می گذارد ، ممکن است تاخیرهای دیگری در آینده رخ دهد.

منبع: Screenrant

[ad_2]

دکمه بازگشت به بالا