هنر و سینما

نقدها و نمرات فیلم روز پرچم؛ منتقدان شان پن را دوست نداشتند (جشنواره کن ۲۰۲۱)


“جشنواره پرچم ها” ، به رهبری شان پن ، بازیگر آمریکایی برنده اسکار ، ساعاتی پیش در صحنه مسابقات اصلی در جشنواره 2021 اولین نمایش خود را ارائه داد و به نظر می رسد کیفیت پایین تر از حد انتظار است.

شان پن در دوران حرفه ای خود رابطه خوبی با جشنواره فیلم کن داشت. در سال 1997 ، او جایزه برجسته ترین بازیگر زن را برای بازی در فیلم “She’s So Loving” ساخته نیک کساوتس دریافت کرد. پن از سال 1991 با “دونده هندی” کارگردانی کرده است و 14 فیلم و فیلم کوتاه را تا به امروز کارگردانی کرده است ، که برخی از آنها ، از جمله “به سوی طبیعت وحشی” در سال 2007 ، موفقیت ناچیزی از نظر فیلمسازان و منتقدان بوده است. او موفق بود ، اما پن هرگز جلوی دوربین به موفقیت خود نزدیک نشد.

شان پن در شصتمین جشنواره فیلم کن در سال 2016 با فیلم “آخرین چهره” با بازی شارلیز ترون ، خاویر باردم ، آدل اکسارکوپوسولوس و ژان رنو حضور یافت ، اما استقبال خوبی از فیلم نشد و به نظر می رسد در روز پرچم نیز همین اتفاق رخ دهد. به پدر در این فیلم ، دیلن فرانسیس پن ، دختر شان پن ، اولین حضور خود را در سینما تجربه می کند. روز پرچم نشان دهنده صعود و سقوط رابطه بین یک مرد بزرگتر و دخترش است زیرا آنها قصد دارند روابط خانوادگی خود را ترمیم کنند.

تا کنون ، Metacritic و Ratnatomitosis نمره 58 از 100 و 80 از 100 را بر اساس امتیاز 6 و 5 دریافت کرده اند که نشان می دهد فیلم جدید پن دیگر موفقیت آمیز نیست. از آنجا که بسیاری از ایده های خوب ثبت شده در Ratnatomitosis فیلم را بی معنا یا خوب کرده اند ، به استثنای اوون گلیبرمن از ورایتی ، تقریباً هیچ منتقدی جشنواره پرچم را شایسته و خوب توصیف نکرده است.

منتقدان در مورد روز پرچم چه می گویند؟

اوون گلیبرمن در نوع خود

  • امتیاز: 90 از 100

اگرچه در روز پرچم ، پن داستان خانواده زخمی و ناقصی را بیان کرد که برای زندگی مشترک تلاش می کردند ، اما همچنان موفق شد توجه مخاطبان را به خود جلب کند و صحنه ای واقعی و دلسوزانه خلق کند.

دیوید رونی در هالیوود ریپورتر

  • امتیاز: 50 از 100

متأسفانه ، این فیلم فاقد ویژگیهای مهم و جادویی است که آن را از سایر فیلمهای مستقل متمایز می کند. اگر یک کارگردان مشهور روز جشن نمی گرفت ، شاید فیلم در بخش مسابقه جشنواره فیلم کن قرار نمی گرفت. فیلم دارای طنز قوی است ، اما جالب نیست و در ذهن باقی نمی ماند.

رابی کالین از تلگراف

  • امتیاز: 40 از 100

دیلن و شان نمایش فوق العاده ای دارند ، در این مواقع فیلم ناگهان غافلگیر کننده می شود ، اما در دقیقه های باقی مانده با نتیجه ای خسته کننده روبرو می شویم.

منبع: RottenTomatoes

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا