هنر و سینما

شانگ چی بزرگ‌ترین فیلم مارول درباره‌ی آتلانتیس خواهد بود


اژدهایان شانگ چی و افسانه ده حلقه شاید پیشگامان آتلانتیس بوده اند. تا کنون ، مارول به طور مستقیم در پادشاهی زیردریایی و خانه نیمور ، خلبان معروف زیردریایی ، در فیلم صحبت نکرده است.

در مرد آهنی 2 ، اشاره گر نقشه به یک مکان به ظاهر تصادفی از اقیانوس اطلس ، به آتلانتیس اشاره می کند و نشانه ای از وجود این شهر مخفی زیر آب در مارول است. البته احتمالاً در فیلم هیچ اشاره ای به این شهر نشده است.

اشاره واضح تر اما غیرقابل انکار به انتقام جویان: پایان بازی در مکالمه بین اوکویه و بیوه سیاه (اسکارلت جوهانسون) مشاهده می شود. وقتی ناتاشا از واکنش واکاندا درباره زلزله های عجیب زیر آب پرسید ، اوکویه گفت که آنها بدون دخالت آنها به این موضوع رسیدگی می کنند. به طور معمول ، چنین صحبت هایی در یک فیلم ضروری به نظر نمی رسد ، اما اگر هدف آن شامل آتلانتیس در پلنگ سیاه: واکاندا ابدی باشد ، ممکن است بهترین باشد ، به ویژه از آنجایی که انتظار می رود نیمور بدترین بازیکن این مجموعه باشد. به

شانگ چی

بیشتر صحبت های آتلانتیس در انتقام جویان: پایان بازی است ، اما به نظر می رسد نمونه های بیشتری را در شانگ چی و افسانه ده حلقه می بینیم. در تریلر دوم ، شاهد حضور اژدهایان آبی رنگی هستیم که در آب صف آرایی کرده اند. گفته می شود این موجود برای مارول به عنوان محافظی بزرگ شناخته می شود. مشخص نیست از چه چیزی دفاع می کند ، اما احتمالاً محافظ اصلی آتلانتیس است. همچنین ، در یک مورد مشابه ، اژدهای نگهبان غول پیکر در کمیک های مارول به آتلانتیس نگاه می کند. بنابراین می توان گفت که سازندگان برای گفتن این داستان شانگ چی را انتخاب کرده اند و از عناصر اصلی کمیک در آن استفاده خواهد شد.

این که آیا این اژدها محافظ اصلی آتلانتیس است ، آیا هنوز هم می توان این موجود را با این شهر معروف مرتبط دانست. در سال های اخیر ، کمیک های کشتی نیمار دارای اژدهای آتلانتیک متعددی است که به نظر می رسد نوعی آتلانتیس بومی جهان مارول است. خود شانگ چی در یکی از کمیک بوک های اخیر خود با یکی از این اژدها ها روبرو شد. اگرچه ممکن است اژدها در پایگاه نارنگی یا جاهای دیگر زندگی کرده باشد ، اما واضح است که آتلانتیس محل تولد او بوده است.

با توجه به نقش نیمور و مردم آتلانتیس در کمیک ها ، باید وجود و اهمیت این شهر در شانگ چی و اسطوره ده حلقه را نشان داد. به عنوان مثال ، شانگ چی می تواند هنگام صحبت در مورد این اژدها به زبان ماندارین یا دیگران ، به شهر آتلانتیس نیز اشاره کند. نبرد شانگ چی با این موجود ممکن است بهترین پاسخ به امید طرفداران برای دیدن آتلانتیس در این سریال باشد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا