هنر و سینما

جدیدترین تریلر فصل چهارم سریال «کارآگاه حقیقی» را تماشا کنید


جدیدترین تریلر فصل چهارم سریال «کارآگاه حقیقی» (True Detective) با عنوان «سرزمین شب» (Night Country) طرفداران این سریال را به آلاسکا می برد تا شاهد روایت تاریک و حیرت انگیز دیگری در ماه های سرد و دائما شب این سرزمین باشند؛ این بار با حضور جودی فاستر در نقش اصلی.

فصل چهارم سریال آنتولوژی شبکه HBO جودی فاستر و کالی ریس در نقش دو کارآگاه را نشان می دهد که ظاهرا گذشته چندان خوبی با یکدیگر ندارند. این دو در حال تحقیق در مورد ناپدید شدن هشت دانشمند از یک ایستگاه تحقیقاتی قطب شمال هستند که همزمان با دوره طولانی تاریکی این سرزمین رخ داده است. در خلاصه سریال آمده است:

برای حل این پرونده، کارآگاهان لیز دانورز (فاستر) و اوانجلین ناوارو (ریس) باید با تاریکی درون خود مقابله کنند و حقایق پنهانی را بیابند که زیر یخ های ابدی مدفون شده اند.

  • هر آنچه تاکنون از فصل چهارم سریال «کارآگاه حقیقی» می دانیم

علاوه بر این، تریلر فصل چهارم سریال با نشان دادن جزییات بیشتر درمورد این پرونده، نمادهای مارپیچی را به نمایش می گذارد که به نوعی امضای «کارآگاه حقیقی» است که در فصل های یک و سه هم شاهدش بودیم.

فاستر در ماه می 2022 با یک انتخاب رسمی برای بازی در این فصل انتخاب شد و یک ماه بعد ریس به پروژه پیوست. فین بنت، فیونا شاو، کریستوفر اکلستون، ایزابلا استار لبلانک و جان هاوکس نیز در این فیلم به ایفای نقش می پردازند و آنا لامب، آکا نیویانا، جون تیل، دایان بنسون و جوئل دی مونتگراند ستارگان مهمان هستند.

ایسا لوپز نویسندگی فصل چهارم سریال «کارآگاه حقیقی» و کارگردانی چند قسمت را برعهده دارد. این فیلمساز مکزیکی با «ببرها نمی ترسند» (Tigers Are Not Afraid) محصول 2017، یک درام فانتزی-ترسناک درباره ی مبارزه  با مواد مخدر مکزیک که توسط منتقدان به عنوان یکی از بهترین فیلم های آن سال معرفی شد، نام خود را مطرح کرد.

متیو مک کانهی، وودی هارلسون و نیک پیزولاتو با همکاری کری جوجی فوکوناگا که تمام فصل اول سریال را کارگردانی کرده بود، به عنوان تهیه کنندگان اجرایی «کارآگاه حقیقی: سرزمین شب» حضور خواهند داشت. جودی فاستر در این فصل به فهرست تهیه کنندگان اجرایی سریال ملحق خواهد شد و آلن پیج آریاگا به عنوان نویسنده و تهیه کننده ی اجرایی این سریال حضور خواهد داشت.

اولین قسمت سریال «کارآگاه حقیقی: سرزمین شب» 24 ژانویه 2024 (4 بهمن 1402) از شبکه HBO پخش خواهد شد.

ساعت مچی عقربه ای ناکسیگو مدل کارآگاه حقیقی کد LF13927

ساعت مچی عقربه ای ناکسیگو مدل کارآگاه حقیقی کد LF13929

منبع: The Hollywood Reporter

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا