هنر و سینما

چه شخصیت‌هایی در ترنسفورمرز ۷ حضور خواهند داشت؟


فیلم بعدی Transformers ساخته Paramount Pictures پس از مدتی منتظر طرفداران شرکت اسباب بازی Hasbro خواهد بود. Transformers: Rise of the Beasts به کارگردانی استیون کیپل جونیور با آوردن شخصیت هایی به شکل حیوانات و آمیختن آنها با پرطرفدارترین قطعات این سریال ، تفاوت بزرگی ایجاد کرده است.

از زمان راه اندازی Transformers در سال 2007 ، به رهبری مایکل بی ، Bumblebee و Optimus Prime قوی ترین ربات های بیگانه بوده اند و شخصیت هایی مانند Jazz ، Ironhead ، Ratchet و Sidesweep نیز به حفاظت از زمین کمک کرده اند. در قسمت پایانی فیلم مایکل بی ، دینوبات هایی مانند گریملوک و استراف نیز از جمله شخصیت های اصلی هستند.

تقلب هایی مانند مگاترون ، که به طور مرتب با تیم Optimus Prime مبارزه می کنند ، نیز از جمله بازیکنان اصلی این سری هستند. اگرچه Bumblebee به عنوان بازسازی این مجموعه منتشر شد ، Transformers: Rise of the Monsters نیز یک کار جدید است که ترکیبی از روبات های مختلف را ارائه می دهد.

مانند همه فیلم های Transformers ، این فیلم نیز دارای شخصیت است. آنتونی راموس نقش یک سرباز سابق به نام نوح را بازی می کند و دومینیک فیش بک نقش النا ، یک پژوهشگر هنر را بازی می کند. این شخصیت ها با نبرد نهایی در خیابان ها برای حفظ نظم بر روی زمین روبرو هستند که آنها نیز از جمله قهرمانان جنگ هستند. اما آنها با چه شخصیتی روبرو خواهند شد؟

Optimus Prime

مبدل ها

این شخصیت همچنین نقش مهمی در این قسمت از مجموعه Transformers ایفا می کند. او رهبر خیابان بود و تا به امروز در هر فیلمی ظاهر شده است. در Bumblebee بود که آخرین بار در نقش کوچک خود به عنوان اولین ربات دیده شد. Optimus پس از شرکت در جنگهای Cybertron و سرانجام در پایان فیلم به زمین می آید. Transformers 7 در سال 1994 اتفاق می افتد و داستان سالها ادامه خواهد داشت. این فیلم نشان می دهد که چگونه و چرا Optimus Prime یک پیوند قوی با بشریت ایجاد می کند. از او به عنوان شخصیت اصلی فیلم نام برده شده است و پیتر کالن دوباره با صدای خودش صحبت می کند. Optimus در حال حاضر سلاح خود را به نام Eun Blaster دارد ، اما به دلیل سابقه فیلم قدیمی ، ممکن است او را با شمشیر و سپر در برابر قاتلان ببینیم.

ا

مبدل ها

اتوبوس بی زبان حضور خود را در تمام فیلم های Transformers حفظ می کند. پس از پایان داستان Bumblebee ، او دوباره در ظاهر یک ماشین استتار زرد و سیاه ظاهر می شود. البته ، او به لطف تغییرات سبک آفرود در این فیلم ظاهر شخصی تری پیدا کرده است ، و هنوز باید یک کپی از بازو (توپ) و ماسک رزمی معمول خود داشته باشد. به نظر می رسد شخصیت نهایی با چارلی (هیلی اشتاینفلد) خداحافظی کرده است و هنوز در این مرحله از فصل توسط سام ویتوویک (شی لوب) خریداری نشده است.

RC

مبدل ها

او به عنوان فرمانده بزرگراه ملی به Optimus Prime وفادار است. پس از اقامت کوتاهی در Transformers: Fallen Revenge ، RC آخرین بار در ابتدای Bumblebee در Cybertron در حال مبارزه دیده شد. بازگشت او نشان می دهد که او به سلامت فرود آمد و دستورات Optimus Prime را برای رفتن به مکان بعدی اجرا کرد. در قسمت قبل ، مهارت های او در مبارزه تن به تن ، شمشیرزنی و تیراندازی سریع مشهود است و او به دلیل استفاده از اشکال موتورسیکلت شهرت دارد. او دوکاتی 916 صورتی و سفید است.

سراب

مبدل ها

این بازیکن در Transformers: Dark Moon ظاهر شد و نقش مهمی در مرگ Sentinel و Megatron داشت. رنگ قرمز فراری 458 چهره ماشین او در آن فیلم است ، در حالی که Mirage دارای 7 چهره بسیار متفاوت در Transformers است. این یک پورشه 911 با نوارهای بنفش و آبی است که شبیه نسخه اصلی است ، اما لازم نیست فقط در یک شکل ظاهر شود. در داستان Transformers ، او به عنوان شخصیتی ضد جنگ و حامی Decepticans نشان داده می شود و دارای قدرتهایی است که توانایی ها نامرئی می شوند.

پرندگان شب

مبدل ها

یکی از شخصیت های جدیدی که در Transformers: The Rise of Monsters ظاهر می شود Night Bird است. این نام به بسیاری از شخصیت های افسانه ای این مجموعه داده شده است ، اما نسخه اصلی Night Bird در فیلم یک روبات زن نینجا غول پیکر بود. قبل از پیوستن به Despecies ، او به عنوان یک انسان در مجموعه متحرک اصلی ایجاد شد. داستان Night Bird در Transformers 7 تغییر کرد و او به جناح مخالف Autobots یعنی Terrorists پیوست و بدترین شخصیت در سمت راست بود. پرنده شب در این فیلم طراحی سیاه و بنفش نیسان GTR را به خود می گیرد.

تقلب

مبدل ها

بدترین شخصیت در این قسمت ، Scurge است ، که در مجموعه اکشن اصلی یک مستبد است که توسط Unicron از یک مستبد مرده ایجاد شده است. این ویژگی به عنوان روتر Galvatron عمل می کند و بسیار قدرتمند است. به نظر می رسد داستان او در این قسمت کمی تغییر کرده است ، زیرا او رهبر یک گروه تروریستی است که ارتباط چندانی با آنها در فیلم بزرگ ندارد. طرح این شخصیت ابتدا اصلاح شد و یک پنجه آبی بزرگ در سمت چپ وجود دارد که دارای چراغ زرد است.

Optimus primal

مبدل ها

با وجود Maxim در این قسمت ، Optimus Primal اولین حضور خود را در این مجموعه تجربه خواهد کرد. ما نباید آن را با Optimus Prime اشتباه بگیریم ، زیرا Optimus Prime رهبر Maxim است که با استفاده از فناوری بیولوژیکی پیشرفته شبیه گوریل نقره ای به نظر می رسد. پریمال از نوادگان نخست وزیر و احتمالاً یکی از قهرمانان Cybertron است. او اولین فردی بود که مسئول ماکسیمال ها بود که پریداکون ها را تعقیب می کرد و به جنگ های جانور معروف شد. Optimus Primal اغلب خود را متعهد به سنت هایی می داند که حداکثر گرایان بر اساس آن زندگی می کنند ، مگر اینکه برای دستیابی به نتایج دلخواه کار احمقانه ای لازم باشد.

Irazor

مبدل ها

یکی از محدودیتهای نهایی نهایی که در این سری اول مشاهده می شود Irazor است. در خط جنگ داخلی ، از آن برای نظارت و کنترل توسط یک فرد آگاه استفاده می شد. او یک عضو مطمئن و شجاع در تیمی است که شبیه یک حیوان پرنده است ، که با توجه به مهارت های پرواز او طبیعی است. او در این قسمت جدید ظاهر سلطنتی دارد و در طول فیلم با Optimus Primal و اکثر سازندگان همکاری نزدیک خواهد داشت.

کرگدن

مبدل ها

شخصیت غول پیکر و قدرتمند جنگ جهانی اول از اعضای Maximal است و شکل کرگدن به خود می گیرد. Rhinox as Transformers: Operation Thought Brain یک جانور غول پیکر است که کاملاً با شخصیت قبلی خود در کارتون مطابقت دارد ، یک ربات شگفت انگیز منحصر به فرد وفادار به هدف ماکسیم.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا