هنر و سینما

۱۰ بازیگر غیرآمریکایی برتر در سریال‌های تلویزیونی آمریکایی


در مجموعه های تلویزیونی آمریکایی ، بازیگرانی در پشت صحنه حضور دارند ، از جمله بازیگرانی که در سراسر جهان استخدام شده اند. با این حال ، از آنجا که وظیفه آنها بازی شخصیت های سریال است ، تقریباً نمی توان تشخیص داد که یک بازیگر آمریکایی است و یک آمریکایی نیست.

این امر به ویژه در صورتی صادق است که طرفداران بازیگر را نشناسند. اما آیا این نشان دهنده استعداد آنها نیست؟ بسیاری از بازیگران با استعداد می توانند با لهجه آمریکایی بسیار خوب صحبت کنند ، بدون اینکه غیر طبیعی یا ساختگی به نظر برسند. در ادامه ، محبوب ترین ستاره های غیرآمریکایی در مجموعه های محبوب را معرفی می کنیم.

10. چارلی هونام

پخش کننده سریال

هنگامی که یک بازیگر نقش اصلی را در یک کشور خارجی بر عهده می گیرد ، مخاطب اغلب تصور می کند که اهل کشور دیگری است. چارلی هانام در نیوکاسل انگلستان متولد شد اما به دلیل بازی در نقش جکس در برنامه تلویزیونی پسران آنارشی در آمریکا بازیگر شد. محبوبیت جدید چارلی هونام به او زمان داد تا وارد فیلم هایی مانند Pacific Rim (2013) شود.

9. کیفر ساترلند

پخش کننده سریال

بازیگران اغلب به کشورهای مختلف سفر می کنند. مجازات ساترلند نیز از این قاعده مستثنی نیست. او در لندن به عنوان فرزند دو بازیگر ، دونالد ساترلند و شرلی داگلاس به دنیا آمد.

روابط کیتر ساترلند نسبت به والدینش با کانادا قوی تر است. در هر صورت ، او در سریال 24 قسمتی آمریکایی از لهجه آمریکایی استفاده کرد ، که درک بیننده بودن آمریکایی را برای بینندگان دشوار می کند.

8. اندرو لینکلن

پخش کننده سریال

صحبت از مجموعه های اکشن ، بدون شک مجموعه سریال های مرده نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت. بر اساس مجموعه ای از کتاب های کمیک ، مجموعه زامبی ها در دهه گذشته با بازی اندرو لینکلن در نقش ریک گریمز به یکی از محبوب ترین مجموعه های کمیک تبدیل شده است.

کسانی که عاشق فیلم های انگلیسی هستند ممکن است بدانند که او اهل لندن است ، اما کسانی که به تازگی او را در سریال انیمیشن The Dead دیده اند ، ممکن است در آمریکایی بودن او شک نداشته باشند. با این حال ، نام واقعی او – اندرو لینکلن نام فانتزی است – میراث واقعی او را بهتر منعکس می کند. نام اصلی اندرو کلاتربک لینکلن است.

7. چارلی کاکس

پخش کننده سریال

The Walking Dead تنها مجموعه کتاب های مصور محبوب در این لیست نیست. در دنیای قهرمانان Netflix ، مجموعه Buck با بازی Jessica Jones ، Luke Cage ، Iron Fist و Defenders ’Adventure Team بر اساس یک کتاب کمیک ساخته شده است.

چارلی کاکس مت مرداک را به عنوان وکیل معرفی کرد و از لهجه خوب آمریکایی استفاده کرد. او این کار را آنقدر خوب انجام داد که بسیاری از افرادی که این سریال را تماشا کردند کوچکترین تصوری نداشتند که کاکس در لندن متولد شده و در ساسکس شرقی بزرگ شده است.

6. کیم کاترال

پخش کننده سریال

بینندگان ممکن است آگاه نباشند که سامانتا ، بازیگر نقش سامانتا ، آمریکایی نیست. کیم کارتال در لیورپول انگلستان متولد شد ، اما خانواده وی اندکی پس از تولد وی به کانادا رفتند.

کیم کاترال بعداً برای یادگیری صعود به شهر نیویورک نقل مکان کرد. هنگامی که او به عنوان سامانتا بزرگ شد ، او زمان طلایی برای مشهور شدن داشت.

5. تام کاوانا

پخش کننده سریال

بازیگران مشهور مجموعه تلویزیونی فلش قهرمان هستند ، اگرچه با لهجه آمریکایی صحبت می کنند ، اما آمریکایی نیستند. اما ، تام کاوانا شاید مشهورترین آنها باشد.

برخلاف دیگر بازیکنان این مجموعه ، کاوانا در اتاوا ، انتاریو ، کانادا متولد شد. با این حال ، او مدتی در غنا ، آفریقا زندگی کرد ، جایی که خانواده اش در سن کمتر از شش سالگی به آنجا نقل مکان کردند.

4. استفان مویر

پخش کننده سریال

استیون مویر با بازی در نقش خون آشام بیل کامپتون در سریال True Blood در بین بینندگان تلویزیون مشهور شد. شخصیت او با لهجه محلی آمریکایی صحبت می کرد ، اما در زندگی واقعی او آرایشگر برنت وود در اسکس انگلستان بود.

نقش مویر در نقش بیل در فیلم True Blood نه تنها او را مشهور کرد بلکه او را با آنا پاکوین آشنا کرد ، که بعداً با او ازدواج کرد. آنا پاکین نیز بازیگر است ، اما در اصل آمریکایی نبود و در کانادا متولد شد.

3. رایان کوانتن

پخش کننده سریال

سوکی و بیل یا آنا پاکین و استیون مویر تنها افرادی نیستند که توسط بازیگران غیرآمریکایی به تصویر کشیده می شوند ، اما بسیاری از طرفداران از آن بی خبر هستند. رایان کوانتون نقش جیسون را بازی می کند ، برادر خوش تیپ اما نه چندان هوشمند. کوانتن متولد سیدنی استرالیا است و تا به امروز در لس آنجلس و سیدنی زندگی کرده است.

به دومینیک کوپر

پخش کننده سریال

سومین و آخرین سری کمیک ذکر شده در این لیست ، سریال واعظ است. داستان این سریال درباره یک مبلغ متولد تگزاس است که بعدها قدرت قابل توجهی پیدا کرد. این سریال در طول فصل پخش شد. دومینیک کوپر نقش جسی کاستر را بازی کرد.

اگر طرفداران سریال فقط از کوپر یا نقش هاوارد ، پدر تونی استارک در دنیای فیلم مارول اطلاع نداشته باشند ، ممکن است تعجب کنند که کوپر در واقع انگلیسی است ، اما آمریکایی نیست ، زیرا او در لندن متولد شده است.

1. کاترین لنگفورد

پخش کننده سریال

برخی از بازیگران آنقدر خوش شانس هستند که با اولین نقش های اصلی خود مشهور شوند. این همان اتفاقی بود که برای کاترین لنگفورد رخ داد وقتی او در سریال تلویزیونی “13 دلیل برای انجام این کار” نقش هانا را بازی کرد. این سریال بر اساس تاریخ آمریکا ساخته شده است ، اما خود لنگفورد آمریکایی نیست. در عوض ، او اهل پرت ، استرالیای غربی است.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا