هنر و سینما

۹ خیانت بزرگ ابرقهرمان‌ها در سه‌گانه‌ی کاپیتان آمریکا


کاپیتان آمریکا شاید مشهورترین قهرمان دنیای سینمایی مارول باشد ، اما فیلم جایگزین استیو راجرز می شود ، حتی اگر تنها باشد ، پر از خیانت است. کاپیتان آمریکا یکی از بهترین قهرمانان MCU است که اغلب می توان روی هر چیزی حساب کرد. با این حال ، این همیشه درست نیست زیرا به نظر می رسد خیانت موضوعی تکراری در سه گانه Captain America است.

دیدن استیو راجرز از دنیای سیاه در جنگ جهانی دوم و ورود به قرن 21 جالب است و اوضاع پیچیده تر می شود. با وجود دروغ ها و خیانت های اطراف او ، مواردی وجود دارد که می تواند به اعتماد دیگران به کاپیتان آمریکا خیانت کند.

9. تونی و واندا

واندا ماکسیموف پس از ترک زندگی بد بد ، سعی می کند زندگی جدیدی را به عنوان یک انتقامجو آغاز کند. اما ، وقتی اشتباهات او در لاگوس منجر به مرگ افراد بی گناه شد و منجر به جنجال بر سر قرارداد سوکوویا شد ، همه چیز ناگهان تغییر کرد.

تونی استارک یکی از انتقام جویان بود که از این قرارداد حمایت کرد و تصمیم گرفت واندا را برای مدتی زندانی کند. اما او با کمک کاپیتان و هاوکی فرار کرد.

8. سرباز در زمستان

سرباز در زمستان

یکی از بهترین دوستی های MCU بین استیو راجرز و باکی بارنز است. بنابراین وقتی این دو مجبور شدند به عنوان دشمن متحد شوند ، غمگین تر شدند.

پس از تصور اینکه باکی سالها پیش مرده است ، استیو متوجه می شود که او به عنوان یک قاتل خونسرد ، یک سرباز تابستانی ، بازگشته است. عادلانه نیست که آن را خیانت بنامیم ، زیرا باکی این کار را در هنگام شستشوی مغزی انجام می دهد و کاپیتان برای محافظت از دوست قدیمی خود باید کمی عقب نشینی کند.

7. Wanda Attacks Vision

واندا

داستان عاشقانه غیر منتظره واندا و ویژن با Captain America: Civil War آغاز می شود. اگرچه هر دو طرف با توافق سوکوویا مخالفند ، اما بیشترین احترام را نسبت به یکدیگر دارند. ویژن حتی سعی می کند با زندانی کردن واندا از وی محافظت کند.

علیرغم رابطه آنها ، رابطه آنها پیچیده تر شد هنگامی که هوکای آمد واندا را به تیم جام بکشاند. با این حال ، قابل درک است که واندا می خواهد خود را آزاد کند.

6. زولا به جمجمه قرمز تبدیل می شود

زولا

آرنیم زولا دانشمند ماهری بود که در طول جنگ جهانی دوم با کلاه قرمزی کار کرد تا ارتش هیدرا را بسازد. اگرچه زولا بخش بزرگی از این برنامه است ، اما واضح است که او دعوا نمی خواهد.

پس از دستگیری ، زولا توسط رنجرز بازجویی شد. در مقابل آزادی ، زولا محل مخفیگاه صلیب سرخ را به ارتش آمریکا فاش کرد. اگرچه این زولا ترسو به نجات جهان کمک می کند.

5. ناتاشا سوئیچ می کند

به دلیل بی اعتمادی ناتاشا رومانوف به دولت ، کمی عجیب است که او یکی از انتقام جویان حامی قرارداد سوکوویا باشد. با این حال ، با توجه به اینکه او همچنین یک جاسوس خوب است ، جای تعجب نیست که او تنها کسی بود که در طول مبارزه موقعیت خود را تغییر داد.

ظاهراً ناتاشا ، پس از مبارزه به عنوان یکی از اعضای تیم مرد آهنی در جنگ داخلی ، آشفتگی و هرج و مرج این مبارزه را احساس کرد و احساس کرد که استیو عقب نشینی نمی کند. در نتیجه ، او به تیچالا حمله می کند تا استیو و باکی بتوانند فرار کنند.

4. راملو به استیو حمله کرد

روملو

براک رومولو ابتدا به عنوان یکی از اعضای گروه ویژه ای که از کاپیتان آمریکا در ماموریت خود پشتیبانی می کند معرفی شد. او حتی در حین عملیات نجات در Captain America: The Winter Soldier کاپیتان را از دست دشمن آزاد می کند.

پس از مرگ نیک فیوری ، تیم اعتصاب به کاپیتان حمله کرد و مشخص کرد که همه آنها اعضای هیدرا هستند. این برای استیو از جنگ جهانی دوم عجیب بوده است که دیگر نمی تواند به افرادی که با او می جنگند اعتماد کند.

3. استیو به تونی نگفت

استیو و تونی

استیو راجرز مرد جوانی است که همیشه می تواند کار درست را انجام دهد ، بنابراین جالب است که او را در شرایطی ببینید که کارهای اشتباهی انجام می دهد. وقتی تونی فهمید که باکی مردی است که سالها پیش پدر و مادرش را کشت ، از استیو پرسید که آیا از این موضوع اطلاع دارد یا خیر ، و استیو تأیید کرد که از آن خبر دارد و این باعث اختلاف نظر آنها شد. انتقام جویان را نابود می کند.

در دفاع از خود ، استیو گفت که به نظر او ، پنهان کردن پرونده از تونی باعث رنج بیشتر او می شود. با این حال ، او اعتراف کرد که این کار را برای خودش انجام داده است. به راحتی می توان فهمید که چرا چنین کاری کرده است.

به پیرس سعی می کند عصبانیت را از بین ببرد

پاریس

به نظر نمی رسد نیک فیوری دوستان نزدیک زیادی داشته باشد ، اما مشخص است که او و الکساندر پیرس سالهاست که یکدیگر را می شناسند. پیرس فیوری را ستایش می کند ، اما او را تهدیدی برای مقاصدش برای هیدرا می داند. بنابراین وقتی فیوری شروع به جستجوی حقیقت می کند ، پیرس دستور اعدام او را صادر می کند.

1. زولا هیدرا را بازسازی می کند

زولا

پس از اینکه زولا به ایالات متحده در سرنگونی صلیب سرخ کمک کرد ، پیشنهاد شد که با دولت برای ایجاد یک سازمان اطلاعاتی جدید به نام SHIELD همکاری شود. با این حال ، زولا ثابت کرد که با وجود خیانت به کلاه قرمزی ، او همچنان شرور است.

زولا ضمن کمک به ایجاد سازمان جدید ، مخفیانه هیدرا را در SHIELD راه اندازی می کند ، تا بتواند روزی برای تسخیر جهان بازگردد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا