هر آنچه درباره فیس لیفت لندکروز باید بدانید؟
کیت فیس برای نو کردن ظاهر خودرو است. فیس لیفت خودرو شامل تغییراتی در ظاهر خودرو مانند تغییرات طراحی داخلی، برخی تغییرات مکانیکی و… است. کیت فیس لیفت خودرو برای نو کردن ظاهر خودرو است. فیس لیفت خودرو شامل تغییراتی در ظاهر خودرو مانند تغییرات طراحی داخلی، برخی تغییرات مکانیکی و… است. تغییرات مکانیکی کیت فیس لیفت خودرو شامل تغییرات موتور، لاستیک خودرو، دیفرانسیل، انتقال قدرت، گیربکس و. است.
فیس لیفت یکی از بهترین خدمات ارائه شده برای تغییر نمای بیرونی و داخلی خودرو است. با تهیه کیت فیس لیفت خودرو هزینه بسیار کمتر از خرید خودرو مدل جدید خواهد بود. همچنین ظاهر بهتر و عملکرد بهتری نسبت به خودروی مدل جدید خواهید داشت. بهترین راه خرید کیت فیس لیفت خرید از یک واردکننده لوازم یدکی خودرو است.
کیت فیس لیفت لندکروز
کیت فیس لیفت در واقع یک کیت برای اصلاح خودروی قدیمی تویوتا لندکروزر است. طی چندین سال گذشته به دلیل قوانین محدودکننده واردات خودرو کیت فیس لیفت لندکروز به عنوان یک راه حل کاربردی در میان علاقه مندان به خودروهای جدید تویوتا لندکروز شناخته می شود.
با کیت فیس لیفت لندکروز در صورت پرداخت کمتر افراد می توانند با چهره لندکروزر خود را آپدیت کنند. هزینه فیس لیفت لندکروز با توجه به تمایل و سلیقه مشتری برای فیس لیفت لندکروز برای تمامی قسمت های داخلی و خارجی خودرو متفاوت است. تغییر جنس صندلی، نصب آپشن های جدید، تعویض رینگ و لاستیک، نصب سقف جیر و نصب مانیتور اندروید لندکروز از جمله گزینه های اصلی در پک فیس لندکروزر است.
کیت فیس لیفت لندکروز 2021
این کیت فیس لیفت لندکروز تبدیل کامل به منظور تغییر ظاهر خودروی شما و تبدیل تویوتا لندکروزر FJ200 شما از مدل (2008-2015) به مدل جدید L است. کیت فیس لیفت لندکروز به روز رسانی ظاهر لیفت را از سال 2009-Up آغاز می کند. و برای مدل تویوتا لندکروز J200 (2008-2015) مناسب است.
شرح
سپر جلو کیت فیس لیفت لندکروز
سپر جلو از PP (پلی پروپیلن) با کیفیت بالا ساخته شده است.
سپر جلو به پشتیبانی از PDC (سنسورهای پارک) مجهز نیست.
سپرعقب کیت فیس لیفت لندکروز
سپر عقب مجهز به رفلکتور قرمز است
*لامپ برای بازتابنده قرمز شامل نمی شود
سپر عقب مجهز به صفحه محافظ محافظ است
سپر جلو و عقب از پلی پروپیلن با کیفیت بالا ساخته شده است.
توری مرکزی کیت فیس لیفت لندکروز
رنگ: قاب کروم با نوارهای افقی نقره ای
توری مرکزی از پلی پروپیلن (PP) با کیفیت بالا ساخته شده است.
چراغ های کیت فیس لیفت لندکروز
چراغ های جلو:
چراغ های جلو LED ظاهر لیفت صورت
چراغ های جلو مجهز به لنز پروژکتور و لامپ
چراغ های گردان: WY21W
چراغ های عقب:
نور موقعیت: LED
چراغ ترمز: LED
چراغ گردان: لامپ هالوژن
نور معکوس: لامپ هالوژن
چراغهای مه شکن:
محفظه نور: آلومینیوم دایکاست
ضد آب: IP67
گلگیرهای جلو کیت فیس لیفت لندکروز
گلگیرها از فولاد با کیفیت بالا ساخته شده و برای فرآیند رنگ آمیزی (پرایم شده) آماده شده اند. گلگیرها برای حفظ فاصله چرخ های کارخانه طراحی شده اند. (بدون نیاز به تغییر فاصله چرخ ها). کلاه هود از فولاد مرغوب ساخته شده و برای فرآیند رنگ آمیزی (پرایم شده) آماده شده است.
جنس: فولاد ضد زنگ
درب صندوق عقب از فولاد مرغوب ساخته شده و برای فرآیند رنگ آمیزی (پرایم شده) آماده شده است.
جنس: فولاد ضد زنگ
موارد کیت فیس لیفت لندکروز 2021
سپر جلو
سپرعقب
جلوپنجره
مجموعه چراغ های جلو (چپ و راست)
چراغ های عقب (چپ و راست)
بازتابنده عقب (چپ و راست)
چراغهای مه شکن
گلگیرها
کلاه کاپوت
درب صندوق عقب
لوازم جانبی مناسب
ابعاد بسته بندی:
طول (سانتی متر): 215
عرض (سانتی متر): 55
ارتفاع (سانتی متر): 90
وزن (کیلوگرم): 50
کیت فیس لیفت هایلوکس
کیت فیس لیفت تویوتا هایلوکس مخصوص شما طراحی و تولید شده که شامل قطعات استایل خارجی برای خود مونتاژ است تا بتوانید به روشی ساده و سریع ظاهری منحصر به فرد به خودروی خود ببخشید. قسمت های بدنه کیت فیس لیفت تویوتا هایلوکس به رنگ مشکی، محافظ و ساختاری رنگ آمیزی شده است.
اطلاعات فنی کیت فیس لیفت تویوتا هایلوکس
سپر جلو
توری سپر
گریل جلو
روکش چراغ مه شکن
چراغ مه شکن
چراغ های عقب
لامپ های سر
شراره گلگیر
اتصالات قطعات
کیت فیس لیفت لکسوس
فیس لیفت به معنای تغییر ظاهر و به روز رسانی مدل خودرو برای رفع ایرادات آن است. کیت فیس لیفت لکسوس ویژگی های آن را تجدید می کند یا ظاهر خودرو را نسبت به حالت اولیه آن زیباتر می کند.
این تغییر اتفاقی در خودروهای لکسوس ممکن است جزئی باشد. مثلا تغییر نور. یا برعکس، می تواند اساسی و بسیار کلی باشد. مثلا تعویض موتور یا دیفرانسیل. بنابراین زمانی که تصمیم به تغییر فیس لیفت لکسوس می گیرید، گزینه هایی دارید. با کیت فیس لیفت لکسوس علاوه بر تغییر ظاهر لکسوس شما، عملکرد آن را بهبود و بهینه می کند. این مدل جدید بر اساس پلت فرم قبلی ارائه خواهد شد.
فیس لیفت لکسوس دو نوع مختلف دارد. تغییرات جزئی یا تغییرات عمده ظاهری. با کیت فیس لیفت لکسوس جزئی ساختار اولیه طراحی بیرونی و کابین خودرو تغییرات عمده ای نخواهد داشت. در نگاه اول تفاوت زیادی بین مدل اصلی و فیس لیفت وجود نخواهد داشت. اما تغییرات کوچکی مانند تغییر در گرافیک داخلی جدید چراغ ها ایجاد شده است.
شرکت لکسوس، چند سال پس از عرضه یک مدل خودرو، با ایجاد تغییراتی در ظاهر آن و بهینه سازی برخی از قطعات، باعث بهبود طراحی و عملکرد مدل قدیمی می شود. در واقع همان طور که گفته شد فیس لیفت برای بهبود ظاهر خودرو و بهبود عملکرد خودرو است.
موارد کیت فیس لیفت لکسوس
سپر جلو و عقب
گاردهای جلو و عقب
چراغ های جلو و عقب
تعویض یا نصب المان باربر
تعویض روکش جلو
تعویض گلگیرهای جلو
درب صندوق عقب
تعویض شیشه درب عقب خودرو توجه داشته باشید که عواملی مانند نوع خودروی لکسوس می تواند در قابلیت تعویض یا نصب هر یک از موارد فوق تعیین کننده است.
درخواست حذف خبر:
با استناد به ماده 74 قانون تجارت الکترونیک مصوب 1382/10/17 مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خاموشی چراغ رشته صنایع فلز برابر با توقف چرخ تولید است
به گزارش قدس خراسان، در سال تحصیلی جاری براساس اطلاع مردم فلز در پایه دهم امام خمینی(ره) مشهد با وجود کارگاه های مجهز، بودجه مناسب و معلم، جذب دانش آموز نداشته و قرار است این کارگاه مجهز جمع آوری شود، با توجه به اهمیت تربیت کار به ویژه در مقاطع پایه، ضمن طرح بحث آسیب های تربیت نیروی کار به بررسی این موضوع پرداختیم.
یکی از دارندگان واحد صنعتی و فعال در حوزه بازار آهن با تأکید بر مهم و کاربردی بودن رشته صنایع فلز عنوان کرد: صنعت فولاد در کشور ما جزو صنایع مادر است که عمده صنایع به این صنعت وابسته اند و کمرنگ شدن فعالان آن به این صنعت آسیب خواهد زد.
نیما نوعی ادامه داد: هنرستان های فنی متولی پذیرش دانش آموز یا هنرجوی فنی در رشته صنایع فلز هستند متأسفانه میل به انتخاب این رشته کم شده و مدارس مجبور به تبدیل کارگاه های خود هستند. پیشنهاد رشته ها توسط مشاوران مدارس شکل می گیرد و باید گفت ترسیم چشم انداز موفقیت و فرصت های کاری در این رشته کمرنگ است.
وی ادامه داد: دلیل دیگر این است که این رشته سرمایه قابل توجه و سنگینی نیاز دارد و دانش آموز فکر می کند برای ورود به بازار کار نیاز به یک سرمایه هنگفت برای شروع دارد و به دلیل همین نگرش از ورود به این رشته صرف نظر می کند، داوطلبان این رشته از مراکز و کارگاه هایی که در این رشته فعال هستند بازدیدی ندارند، در صورتی که این بازدیدها و دیدن فرصت های کاری متفاوت به دانش آموزان انگیزه بیشتر می دهد که متأسفانه این تعامل وجود ندارد.
این فعال حوزه صنعت تشریح کرد: تا دانش آموز از نزدیک نبیند، نمی تواند خود را در جایگاه شغلی تصور کند، این رشته از رشته هایی است که ظرفیت بالایی دارد و بستر خوبی برای پیشرفت فراهم می کند.
نوعی به کمبود نیروی فنی در صنایع مختلف اشاره کرد و گفت: ما وقتی درباره صنایع مادر صحبت می کنیم یعنی برای جذب نیرو فرصت های متفاوتی وجود دارد. فقط در بازار آهن مشهد کمبود نیروی متخصص و حتی نیمه ماهر همواره مطرح بوده و جذب بالایی در این رشته وجود دارد. سود نهفته در این رشته زیاد است و بیشتر افراد دنبال این درآمد هستند.
تغییر الگوی مهاجرت از متخصصان به نیروی کار فنی
رئیس دبیرخانه شورای گفت وگوی استان خراسان رضوی به چالش های عرضه و تقاضای نیروی کار اشاره و تصریح کرد: در عرضه و تقاضای نیروی کار با چند چالش مواجه هستیم؛ مهاجرت نیروهای فنی و نیمه فنی، تغییر نوع کسب و کارها و تحقق درآمد سریع تر در حوزه خدمات سبب شده در حال حاضر برای جذب نیروی کار صنعتی حتی به عنوان کارگر ساده در بنگاه های صنعتی مشکل جدی داشته باشیم و باید این موضوع به صورت عقلایی حل شود.
علی اکبر لبافی ادامه داد: اگر چه نرخ بیکاری رو به کاهش است ولی در این گونه مشاغل مانند رشته های صنایع فلز در جذب مشکل داریم و باید یک پروژه مطالعاتی در این زمینه انجام داد و براساس یافته ها راهکار برای اصلاح باشد، فرصت ها با آن چیزی که در آموزش های مهارتی و دانشگاهی وجود دارد همخوانی ندارد.
وی تشریح کرد: تکالیفی وجود دارد که باید دستگاه های دولتی براساس نیازسنجی که در قالب سرمایه گذاری اتفاق می افتد نیاز خود را به دانشگاه ها و مراکز آموزشی بگویند که به عنوان مثال در پنج سال آینده چه تخصص هایی در کشور یا استان نیاز داریم تا براساس نیاز این دستگاه ها دانشجو و دانش آموز جذب کنند و امروز این حلقه مفقوده وجود دارد.
لبافی خاطرنشان کرد: متولی صنعت، سازمان صمت است. سازمان صمت باید بگوید چه تعداد مجوز در حوزه های مختلف برای فعالیت صنعتی صادر کرده و این اطلاعات در سازمان صمت تجمیع می شود و بخش خصوصی مانند اتاق بازرگانی یا بدنه صنعت نمی تواند این کار را انجام بدهد. رشته های دانشگاهی ما امروز براساس میز و صندلی و وجود استاد تعریف شده نه براساس نیاز واقعی و در این زمینه حتی بسیاری از قوانین ما ناکارآمد است.
مرجع: استارلوکس