هنر و سینما

هر آنچه طرفداران DC از فیلم پرندگان شکاری ۲ باید بدانند


با وجود گذشت مدتی از انتشار Birds of Prey ، طرفداران دنیای DC مترقی می خواهند بدانند که آیا Birds of Prey 2 ساخته می شود یا خیر.

پرنده شکاری که با بودجه 100 میلیون دلار تولید شد ، نظرات مثبت منتقدان را دریافت کرد ، اما متأسفانه در گیشه چندان موفق نبود و چیزی حدود 200 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت. پرندگان شکاری توسط کریستینا هادسون نوشته و توسط کتی ایان کارگردانی شد و مارگو رابی برای اولین بار پس از Suicide Squad در سال 2016 نقش هارلی کوین را بازی کرد.

در فیلم پرندگان شکاری ، هارلی کوئین کاملاً از جوکر جدا می شود و پس از مدتی ، توجه پسر شرور ، رومن سیونیس (ایوان مک گرگور) را به خود جلب می کند. هنگامی که هارلی کوئین و همدستانش با کمک کارآگاه رنی مونتویا (زمانی پرز) به کاساندرا کین (الا باسکو) ، شرور شهر گاتهام معروف به مشک سیاه حمله می کنند تا به قوه قضاییه کمک کنند. در پرندگان شکاری افرادی مانند مری الیزابت وینستد در نقش هلنا برتینلی معروف به شکارچیان ، جاوالی اسمولت توسط دینا لورل لنس معروف به قناری سیاه و کریس مسینا ویکتور زاس (شریک غمگین سیاه پوست) هستند.

Birds of Prey سرانجام توضیح داد که چگونه بازیگران تصمیم گرفتند به یک تیم واحد تبدیل شوند. فیلم برای این دو آدم بد بزرگ پایان خوبی نداشت. با این حال ، یکی از آنها ، برخلاف دیگری ، از برخورد با هارلی و شرکای آن جان سالم به در برد. متأسفانه یک سال از اکران پرندگان شکاری می گذرد و دی سی هنوز انتشار پرندگان شکاری 2 را اعلام نکرده است و حتی مارگو رابی ، ستاره سینما ، فکر می کند که این اتفاق نمی افتد. اما واقعیت چیست؟

برای تصویب 2 پرنده شکاری (هنوز نه)

پرندگان شکاری

تولید Birds of Prey قبل از انتشار Suicide Squad در سال 2016 اعلام شد ، اما هنوز به طور رسمی برای Birds of Prey 2 اتفاق نیفتاده است و صحبت از دنباله ای با هارلی و دخترانی است که اکنون دیگر در تاریکی هستند. با این حال ، این بدان معنا نیست که طرفداران دیگر بازیگران فیلم (به غیر از هارلی) را در آثار دیگر نخواهند دید.

قناری سیاه در کشتن پرندگان شکاری بازی کرد

Birds of Prey 2 در انتظار تولید است ، اما برادران وارنر اعلام کرده است. و DC که دینا لنس ، که بیشتر برای بازی در نقش دینا دینا معروف است ، معروف به قناری سیاه ، در فیلم ویژه ای که از طریق HBO Max پخش می شود ظاهر می شود. میشا گرین ، نویسنده سریال Lovecraft Country برای شبکه HBO و همکاری با Smult در این مجموعه ، در حال نوشتن فیلم برای The Black Canary Spin-Off است. البته هنوز هیچ کارمندی برای این فیلم استخدام نشده است. تاریخ انتشار این دور مشخص نیست.

تاریخ صدور پرنده شکاری 2

پرندگان شکاری

تاکنون هیچ چراغ سبز برای پرورش پرندگان شکاری روشن نشده است. بنابراین ، امکان انتشار زودهنگام آن وجود ندارد ، زیرا به نظر می رسد برنامه DC چند سالی است که پر شده است. اگر Spin-off Black Canary Spin-off به خوبی در HBO Max پخش شود ، برادران وارنر به احتمال زیاد فیلم Making Birds of Prey 2 را تماشا خواهند کرد.

پرندگان شکاری زمینه را برای ادامه کار آماده می کنند

فیلم Birds of Prey با پیروزی هارلی کوئین و هم تیمی هایش در ماسک سیاه و ویکتور زاس به پایان می رسد. مهمتر از همه ، کاساندرا کین نقش اصلی را در فیلم بازی می کند و در پایان فیلم شاهد تشکیل رسمی تیم Birds of Prey با اضافه شدن Hunters ، Black Canary و Montoya هستیم. هارلی کوئین همچنین در یک ماموریت جداگانه با کاساندرا همکاری می کند. Birds of Prey 2 ممکن است اولین بازیگر زن را شامل شود ، اما ممکن است سه زن دیگر در گروه ببینیم و هارلی و کاساندرا در فیلم حضور نخواهند داشت.

پرتاب پرندگان شکاری 2

اگر Birds of Prey 2 ساخته شود ، Winstead (یکی از ستاره های کلاس اول آینده) می تواند نقطه شکارچیان را داشته باشد. شخصیت های اصلی نیمه اول سریال اسمالت و پرز هستند و شاید رابی و باسکو به نوعی درگیر داستان شوند. گمانه زنی های زیادی در مورد شخصیت بد Birds of Prey 2 وجود دارد با توجه به اینکه به نظر می رسد فیلمسازان قصد دارند از محدوده خود فراتر روند ، به احتمال زیاد این شرور یک شرور زن در فیلم خواهد بود تا یک شرور مرد که در فیلم های دیگر توسط مردان شکست می خورد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا