هنر و سینما

کوئنتین تارانتینو شاید دیگر فیلم نسازد


کوئنتین تارانتینو در مورد آینده حرفه خود در پادکست های فیلم صحبت می کند. آیا کارگردان “Pulp Fiction” و “Warehouse Dogs” دهمین فیلم را می سازد؟

کوئنتین تارانتینو در سی سال گذشته تأثیر زیادی بر دنیای فیلم و شیوه بیان غیر درام در سینما داشته است. فیلمساز پنجاه و هشت ساله ای که هرگز از بیان خشونت آمیز فیلم خودداری نکرده است و علاوه بر صحنه های خونین و پر هرج و مرج ، اکشن دیدنی ، گفتگوی جالب و طنزآمیز با برخی از وقایع تاریخی و حتی نوستالژی حتی می تواند مورد توجه قرار گیرد. به عنوان مهمترین عنصر سینما تارانتینو تا کنون تنها 9 فیلم بلند ساخته است و همیشه می گوید پس از ساخت دهمین فیلمش از سینما خداحافظی می کند ، اما به نظر نمی رسد جرات ساخت این فیلم را داشته باشد. زیرا او معتقد است که آخرین کار بسیاری از فیلمسازان مشهور یک فیلم ضعیف است.

او در بخشی جدید از پادکست Pure Cinema گفت: “شاید من نباید فیلم جدیدی بسازم ، زیرا در حال حاضر با خداحافظی با پایان چنین سینمایی مشکلی ندارم.” اغلب سه فیلمی که کارگردان استعداد قبل از کار نهایی ساخته بود بسیار خوب بودند. یک فیلم عالی برای پایان دادن به کار یک بازیگر. “به عنوان مثال ، زیبا بود که دن سیگل با فیلم” فرار از آلکاتراس “از سینما خداحافظی کرد ، اما او دو فیلم دیگر با این پول ساخت ،” خدای من ، خدای من “.

جدیدترین فیلم تارانتینو “روزی روزگاری در هالیوود” بود که در جشنواره فیلم کن 2019 به نمایش درآمد و 389 میلیون دلار با بودجه 90 تا 96 میلیون دلار فروش داشت و در رشته 10 نامزد آکادمی نود شد. جوایز او برنده جایزه اسکار بهترین بازیکن نقش مکمل برای پیت و اسکار بهترین برنامه ریز شد. به همین دلیل است که چنین فیلمی را می توان پایان شایسته ای برای یک فیلمساز موفق دانست. تارانتینو اغلب آخرین فیلم های این کارگردان را “وحشتناک” می نامد و می گوید: به عنوان مثال ، آرتور پن ، کارگردان Bonnie and Clyde ، کشته شد ، آخرین فیلم ، پن و تلر. “اجازه دهید بگویم که نتیجه گیری خوب برای یک پرونده قابل قبول بسیار نادر است.”

تارانتینو فاش کرد که قصد دارد پس از کناره گیری از رهبری به همراه همسر و فرزندانش به داستان نویسی و دنیای ادبیات روی آورد. او نوشتن کمیک “روزی روزگاری در هالیوود” را چند ماه پیش آغاز کرد.

منبع: Gamespot

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا