هنر و سینما

فیلم‌برداری «آواتار: آخرین بادافزار» ماه نوامبر آغاز خواهد شد


پروژه Avatar: The Last Airbender ، که ترکیبی از نمایش های زنده و متحرک است ، در ماه مه 2022 به پایان می رسد.

مجموعه Nickelodeon با انتشار Netflix ، بزرگترین بستر اینترنت ، احیا شد. از آنجا که این شبکه قبلاً به ساخت سریالی با واقعیت و داستان آنگ علاقه نشان داده است ، تماشای دوباره Avatar: The Last Badware برای Netflix خبر خوبی است.

وقتی نتفلیکس اولین قصد خود را برای ساخت آواتار اعلام کرد: The Last Badfzar ، خالقان اصلی ، مایکل دی مارتینو و برایان کونیتزکو ، روی داستان عاشقانه خود سخت کار کردند. دی مارتینو و کونیتسکو پس از سالها توسعه ، Netflix را در اواخر سال 2020 ترک کردند.

آنها به اختلاف نظر در مورد ایجاد اشاره کردند ، اما Netflix اصرار داشت که تولید باید ادامه یابد. گفته می شود که از ابتدای سال 2021 ، آلبرت کیم ، که مدیر پروژه است ، به این مجموعه پیوست. با این حال ، از آن زمان ، هیچ خبر رسمی در مورد Avatar: The Badware بالاخره منتشر شد.

آواتار

Netflix قصد دارد یک آواتار ایجاد کند: جدیدترین Badfazar ، که منجر به انتشار اخبار مربوط به شروع عکاسی پروژه شد. طبق برنامه شایعات شمال هالیوود (منتشر شده توسط CBR) ، فیلمبرداری این سریال در ماه نوامبر در ونکوور کانادا آغاز می شود. عکاسی توسط استودیو Trade Winds انجام می شود و گفته می شود عکاسی تا ماه مه 2022 به پایان می رسد.

Netflix هنوز این خبر را تأیید نکرده است ، بنابراین طرفداران باید در حال حاضر اخبار ثابت را دنبال کنند ، به خصوص اینکه تاریخ شروع تولید تغییر می کند. از زمانی که دی مارتینو و کونیتسکو پروژه را ترک کردند ، طرفداران Avatar: The Last Malware قصد Netflix را برای ساخت این سریال باور نکرده اند.

ایده های آنها در مورد دلیل خروج دی مارتینو و کونیتسکو از پروژه آنها را بیشتر ناامید کرد. شایعاتی مبنی بر پیر شدن شخصیت قطر نیز باعث ایجاد افکار احتمالی رابطه عاشقانه بین او و زوکو شده است. مدتی طول کشید تا اولین فیلم رابطه ای بین کاتارا و زوکو برقرار کند ، اما او در نهایت انگ را انتخاب کرد.

اگر فیلمبرداری Avatar: جدیدترین برنامه پرفروش Netflix در اواخر سال 2021 آغاز شود ، به این معنی است که در ماه های آینده اطلاعات بیشتر و بیشتری در مورد این سریال خواهیم شنید. اسامی بازیگرانی که نقش آنگ ، کاتارا ، سوکا و زوکو را بازی می کنند باید قبل از شروع تولید اعلام شود. همچنین ممکن است سری Avatar: The Last Badware تا پایان سال 2022 برای انتشار در Netflix آماده شود.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا