هنر و سینما

۱۰‌ تریلر برتر تاریخ فیلم‌های ابرقهرمانی


بازاریابی ، و به ویژه تریلرها ، بخش بزرگی از تبلیغات کمیک موفق است. نمایشگرها فقط پیش نمایش فیلم نیستند ، بلکه چشم اندازی از آنچه پس از سالها ارزیابی ارزیابی می شود ، است.

از همه بهتر ، یک تریلر فیلم کمیک می تواند یک تجربه سرگرم کننده ایجاد کند که حتی جالب تر از فیلم اول باشد.

اما بیشتر آنها با گذشت زمان فراموش می شوند. همیشه فیلم های کمیک بوکی جدید وجود دارد که حواس آنها را از فیلمسازان قدیمی پرت می کند. در حالی که یک تریلر با کیفیت دوام دارد ، حتی اگر دیگر نباید در فرهنگ عمومی تبلیغ شود ، سوالی که باقی می ماند این است که چه چیزی این کاروان ها را قابل مشاهده و با دوام می کند.

1. نگهبانان کهکشان

نگهبانان کهکشان

امروزه دیدن فیلمهای قهرمانانه با آهنگهای کلاسیک راک دهه 1970 و 1980 متداول است ، اما در اوایل سال 2014 ، اولین تریلر نگهبان کهکشان آهنگ “Hooked on a Feeling” از گروه سوئدی Blue Sweden را برای مخاطبین غیرمنتظره قرار داد. به جالب است که این یک کاور بی صدا از آهنگ نیست ، بلکه اولین شاهکار در تریلر است.

این انتخاب موسیقی ، به نوعی ، اطمینان و ثبات شخصیت این فیلم قهرمانانه را برآورده می کند و در نگاه اول جذاب به نظر می رسد. این حرکت آنقدر جسورانه بود که بسیاری از خلبانان از آن تقلید کردند.

2. جوخه خودکشی جوخه

تیم خودکشی

Suicide Squad یک آشفتگی کامل بود و سعی کرد شش فیلم مختلف کمیک بوک را با هم مخلوط کند ، اما از طرف دیگر ، اولین تریلر بسیار خلاقانه بود. این تریلر که برای اشعار Queen’s Bohemian Rhapsody طراحی شده است ، از توانایی خود برای برجسته کردن زندگی درونی بدترین بازیگران استفاده کرد. قسمت ابتدایی آهنگ به وضوح تنهایی شخصیت های دادشوت (ویل اسمیت) و ال دیابلو (جی هرناندز) را نشان می دهد و سطح انرژی آهنگ به خوبی با خالی بودن تصویر تریلر مطابقت دارد.

Suicide Squad آنقدر خوب است که حتی با استفاده کم از جرد لتو به عنوان جوکر ، او پیشنهاد ساخت یک فیلم مستقل از این نسخه از شرور را داد.

3. مرد عنکبوتی

مرد عنکبوتی

اولین فیلم مرد عنکبوتی پربیننده ترین فیلم ترسناک نبود ، اما آنقدر بزرگ بود که نیاز به شروع کمپین فروش خود داشت. بنابراین ، تریلر تبلیغاتی او با تصاویری ساخته شد که به هیچ وجه در فیلم وجود ندارد. این تریلر گروهی از سارقان بانکی را نشان می دهد که با هلیکوپتر پول های سرقت شده را روی طنابی بزرگ بین برج های دوقلوی مرکز تجارت جهانی گرفتار کرده اند.

این قابل درک است که چرا این تریلر باید پس از حملات 11 سپتامبر ارسال شود. با این حال ، این یک تیزر تجاری خوب است ، به ویژه از نظر زمان بندی. حضور یک مرد نیمه عنکبوتی ، که اغلب در تریلر نشان داده نمی شود ، این تصاویر را جذاب تر می کند. و سرانجام ، مرد عنکبوتی در تور شهر نیویورک نشان داده شد ، با موسیقی هیجان انگیز و جذاب که تنها در فرهنگ زیبا و مردمی سال 2001 مشهود بود.

4. پلنگ سیاه

ببر سیاه

۲CFAW8F LUPITA NYONG’O ، CHADWICK BOSEMAN ، LETITIA WRIGHT ، BLACK PANTHER ، 2018

پس از سال ها ساخت فیلم های چند عنوان در جهان سینمایی مارول ، اولین تریلر پلنگ سیاه تأیید کرد که ما شاهد یک فیلم اکشن زنده بر اساس پادشاه واکاندا خواهیم بود. این اولین تریلر دو دقیقه ای شامل عکس های زیادی است ، کیلمونگر (مایکل بی جردن) ماسک خود را بر سر می گذارد ، دورا میلاجه درگیر می شود و یک صحنه بسته نشان می دهد که یک پلنگ سیاه (چادویک بوزمن) در صندلی خود با خیال راحت در ماشین پرواز می کند. به علاوه بر این ، عکاسی و فناوری واکاندا این مکان را به دنبال توصیف ارائه شده توسط Ulysses Claw (اندی سارکیس) کشانده است. اگر قبلاً پلنگ سیاه را ندیده اید ، باید گفت که این تیزر تماشاگران سینما را هیجان زده می کند ، گویی طرفداران برای این فیلم مرده اند.

5. نگهبان

نگهبان

فیلم های زک اسنایدر همیشه یک تریلر باورنکردنی دارند. تمایل فیلمساز برای گفتن یک داستان کوچک ، که ریشه در تجربه او در مدیریت تبلیغات دارد ، در قالب یک تریلر بسیار خوب بیان شد. این تریلر فیلم نگهبانان 2009 به طرفداران کمیک بوک و بینندگان معمولی دلیل کافی داد تا برای تماشای فیلم به سینما بروند.

تصاویر فوق العاده زیادی در این تیزر وجود داشت و آنقدر خوب بودند که نیازی به ارتباط نبود و خود تصاویر با مخاطب صحبت می کرد. برای تکمیل این تیزر عالی ، آهنگ “End is the Beginning” توسط گروه Pumpkins Smashing Group برای این تیزر گردآوری شد ، که به عنوان بخش عمده ای از فیلم بتمن و رابین تولید شد. قرار دادن این آهنگ از یک کتاب کمیک کامل در کنار تصاویر واقعی این تیزر جذاب بود و ریتم خوبی به تصاویر بخشید.

6. مرد فولادی

مرد آهنی

هیچ فیلمی در قرن بیست و یکم دقیقاً مشابه آخرین تریلر Man of Steel نیست. تنها در سه دقیقه ، آخرین تریلر زک اسنایدر برای سال 2013 صدایی محبوب با دنیای مدرن از امکانات جدید را به نمایش می گذارد. این تریلر همچنین ارزش وقت شما را دارد ، زیرا آنقدر سریع جلب نمی کند که توجه بیننده را به خود جلب کند ، اما کند است که اجازه دهید سوپرمن (هنری کاول) از یخ بگذرد و سخنان پدرش را جذب کند.

استفاده از این رویکرد هوشمندانه باعث می شود که روایت فیلم سوپرمن بیشترین تأثیر را بر بیننده اول داشته باشد. موسیقی هانس زیمر در تریلر به اندازه تصاویر جالب است. آخرین فیلم مرد آهنی درباره حمله به بشریت عجیب است ، در حالی که این تریلر به خوبی روح مردم را آرام می کند.

7. جوکر

جوکر

تاثیرگذارترین قسمت تریلر دوم جوکر این است که کاملا از احساس حماقت تقلید می کند. پس از یک شروع رسمی ، وقتی جوکر با کودک و مادرش در قطار در مسیر تریلر آشنا شد ، وضعیت ناخوشایندتر شد. در وسط تریلر ، وقتی می بینیم توماس وین (برت کالن) به آسمان مشت می زند ، این جایی است که سردرگمی نمایان می شود. صدای سازهای زهی در تصویر بسیار مثر است و تصویر حتی این تأثیر را بیشتر می کند. گویی این تریلر ما را در قلمرو توانایی های شخصیت جوکر قرار می دهد.

بسیاری دیگر از خانه های کمیک کتاب قدرت خود را با نمایش انفجار شهرها یا موجودات غول پیکر از طریق کارتون نشان می دهند. در حالی که دومین تریلر جوکر استقامت خود را با بیان احساسات ناخوشایند و ویرانگر برای مخاطب تعریف می کند.

8. شوالیه شوالیه

شوالیه سیاه

اولین تیزر شوالیه تاریکی یک سال قبل از اکران فیلم منتشر شد. در نتیجه ، هیچ تصویری از فیلم اصلی وجود نداشت و بعداً معلوم شد که واقعاً نیازی به آن نیست. تریلر با یک نماد براق بتمن در پس زمینه آغاز می شود و بروس وین (کریستین بل) و آلفرد پنی ورث (مایکل کین) در مورد تکامل اخیر شهر گاتهام صحبت می کنند. با صدای جوکر ، ناگهان نور شروع به پراکنده شدن نماد کرد.

در اینجا برای اولین بار صدای هیث لجر را به عنوان جوکر می شنویم و این صدای دیگر و بی سابقه قول او یک شرور منحصر به فرد در یک کمیک استریپ است. ما حتی مجبور نیستیم ترفندهای جادویی جوکر را تماشا کنیم تا متوجه شویم که او تهدیدی برای بتمن است. ترکیب این تصاویر با صدای جوکر برای انجام این کار کافی است.

9. لوگان

لوگان

لوگان تماشاگران را به یک فیلم قهرمان خارق العاده محدود نکرد و حتی بازاریابی این فیلم دارای شخصیت منحصر به فردی است. این تریلر یک ریتم جذاب ارائه داد که نه تنها از دیگر فیلم های مردان ایکس بلکه از اکثر فیلم های کمیک بوک نیز پیشی می گیرد. ترکیب مونولوگ هیو جکمن با آهنگ درد “Johnny Cash” زیبایی تریلر را نشان می دهد.

این ریتم علیرغم نشان دادن حرکات بدون تغییر باقی ماند. دیدگاه منحصر به فرد کارگردان فیلم ، جیمز منگولد ، بیشتر از همیشه قابل درک است. در زمینه تبلیغات تریلر ، این تریلر لوگان یکی دیگر از آثار هیجان انگیز است.

10. ثور: راگناروک

اکثر دنباله های مارول از لحن و سبک فیلم های قبلی خود پیروی می کنند ، اما ثور: رگناروک به سمت دیگری حرکت کرده است و این را می توان به راحتی از طریق تیزر باورنکردنی مشاهده کرد. این تیزر سنت قدیمی را با یک پالت رنگی روشن ، لباس های جدید برای بازیکنان قدیمی و استفاده از آهنگهای مهاجر Led Zeppelin تغییر داد.

به عنوان قسمت پایانی تیزر ، ما می بینیم که ثور هالک را دوست کاری خود می نامد و این نشان دهنده حس شوخ طبعی است که کارگردان در فیلم القا کرده است.

منبع: برخورد کننده

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا