هنر و سینما

پیش‌بینی تاریخ اکران ۷ فیلم جدید مارول تا سال ۲۰۲۴


تا سال 2024 ، استودیو مارول هفت فیلم مخفی پیش رو خواهد داشت. اما چه فیلمی از مارول در این تاریخ اکران می شود؟ موفقیت دنیای فیلم های مارول به مارول و دیزنی اطمینان داده است تا برای سال آینده برنامه ریزی کنند.

برنامه ها و پروژه های آنها در دنیای فیلم های مارول در سالهای اخیر بسیار محبوب شده است و استودیو مارول تولید خود را افزایش داده است و اکنون چهار فیلم و چندین سریال در سال برای این برند می سازد. دیزنی پلاس.

اکنون که مرحله 4 در حال انجام است ، استودیو مارول همچنان با نمایش های بیشتر طرفداران خود را تحت تأثیر قرار می دهد. برنامه اکران دیزنی پلاس در حال حاضر چندان مشخص نیست و طرفداران تنها دو فیلم تأیید شده را می بینند که فصل چهارم خود را جشن می گیرند. بیوه های سیاه و شانگهای و افسانه ده حلقه هر دو با استقبال خوبی روبرو شدند و در گیشه خوب بازی کردند. جاودانه ها و مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست ، فیلم های باقی مانده 2021 در سینماها اکران می شوند و چند نمایش دیگر برای پخش در DisneyPlus باقی مانده است. همه اینها با اکران گسترده فیلم آینده مارول آغاز می شود. برنامه سال 2022 دارای چهار رتبه بندی بسیار محبوب است. دکتر. عجیب با بسیاری از دیوانگی های جهانی در ماه مارس ، Thor: Love and Thunder در ماه مه ، Black Panther: Wakanda Forever در ماه جولای و Marvels در نوامبر.

Marvel Cinematic World فقط دو فیلم برای اکران در سال 2023 تأیید کرده است. Ant and Bee Man: Kingdom of Quantum در فوریه و Guardians of the Galaxy 3 در ماه مه. استودیو مارول در ابتدا دو فیلم اکران نشده در سال 2023 داشت ، اما اخیراً این لیست گسترش یافته و شامل سه فیلم بدون عنوان در لیست آثار مارول در سال 2023 است. اگر برنامه تغییر نکند ، این اولین سالی است که پنج فیلم مارول را تماشا می کنید. علاوه بر این ، مارول اکران چهار فیلم دیگر را برای سال 2024 تأیید کرده است. بنابراین با این حساب ، هفت فیلم اکران نشده از دنیای فیلم های مارول در لیست انتظار وجود دارد. مارول و دیزنی هنوز اعلام نکرده اند که دنباله ها یا فرنچایزهای جدیدی در تاریخ اکران منتشر خواهند شد. بنابراین بد نیست پیش بینی های خود را درباره این آثار که قرار است در سال 2024 در سینماها اکران شوند ، داشته باشیم.

به تیغه (للان) – جولای

استودیو مارول

وقتی به فیلم هایی که ممکن است در جولای 2023 اکران شوند نگاه می کنیم ، Blade بیشتر از همه برجسته می شود. توسعه فیلم به آرامی آغاز شد ، اما اکنون ، نویسندگان مجموعه نگهبانان ، استیسی اوسی کوفور و بسام طارق ، کارگردان مغول مغول ، بر روی این پروژه کار می کنند. استودیو مارول پیشتر در سال 2019 اعلام کرده بود که ماهرشالا علی در نقش یک خون آشام محبوب در دنیای فیلم های مارول ایفای نقش می کند. بنابراین بلید تنها فیلم بدون تاریخ اکران در دنیای سینمایی مارول است که بازیگر ، نویسنده و کارگردان توصیفات دارد. حتی گزارش هایی مبنی بر شروع تولید در جولای 2022 منتشر شده است. این خبر می تواند به معنای اکران فیلم در 28 جولای 2023 باشد ، زیرا در طول تولید معمولی مارول تقریبا یک سال قبل از انتشار فیلم شروع می شود. عکس.

به ددپول (ددپول 3) – اکتبر ..

استودیو مارول

هنوز می توان Blade را در تاریخی نزدیک به هالووین مانند اکتبر منتشر کرد ، اما طبق گزارشات ، این بعید است. اما Deadpool 3 می تواند فیلم منتخب مارول با تاریخ اکران 6 اکتبر 2023 باشد. رایان رینولدز رسماً آمادگی خود را برای بازی در فیلم ددپول ، با درجه R اعلام کرد و این بار مارول نویسندگان باب ، لیزی و وندی مولینوکس را برای نویسندگی فیلم ددپول به همراه رینولدز استخدام کرده است. Deadpool 3 هنوز کارگردان ندارد ، اما فیگی و رینولدز می گویند فیلمبرداری این فیلم می تواند در سال 2022 آغاز شود. طبق این برنامه ، فیلم می تواند در سال 2023 اکران شود و اکتبر بهترین زمان برای ساخت آن است. فیگی گفت که تاریخ اکران فیلم را نیز می داند. اگر او نمی خواهد تا سال 2024 صبر کند ، اکتبر 2023 بهترین زمان برای انتشار Deadpool 3 است.

به چهار فوق العاده (فوق العاده 4) – نوامبر ..

استودیو مارول

این فیلم رازآلود که قرار است در نوامبر 2023 اکران شود ، اولین فیلم از بین چهار فیلم خیره کننده در دنیای سینمایی مارول است. جان واتس نیز پس از کارگردانی سه فیلم تام هالند مرد عنکبوتی به طور رسمی این فیلم را کارگردانی کرد. ممکن است او در حال حاضر بر روی فیلم کار کرده باشد یا نکند ، اما استودیو مارول عجله ای ندارد و نمی خواهد هنگام ساخت اولین فیلم از خانواده مارول هیچ اشتباهی انجام شود. اکران احتمالی مرد عنکبوتی: نرفتن به خانه دسامبر 2021 به این معنی است که واتز نمی تواند تا سال 2022 بر چهار معجزه تمرکز کند. اگر فیلم در 10 نوامبر 2023 اکران شود ، زمان زیادی برای آماده سازی واتس برای فیلم خواهد داشت و ریچ ریچاردز ، سو استورم ، جانی استورم و بن گریم را بازی خواهد کرد. بسیاری از مردم انتظار داشتند سرزمین عجایب در تابستان اکران شود ، اما نوامبر 2023 به روز شکرگزاری نزدیک می شود و این فیلم می تواند با اکران تئاتر امسال قوی ترین و گران ترین مدعی شود. این تاریخ ، زیرا خانواده در تعطیلات هستند. خودتان ببینید

به کاپیتان آمریکا (کاپیتان آمریکا 4) – فوریه

استودیو مارول

پیشرفت سریع استودیو مارول در روند تولید Captain America 4 باید به این معنی باشد که فیلم زودتر اکران می شود و فوریه 2024 یکی از محتمل ترین تاریخ ها است. به طور رسمی اعلام شد که آنتونی مککی در نقش سام ویلسون یا کاپیتان جدید آمریکا ظاهر می شود ، اما کاپیتان آمریکا 4 هنوز کارگردانی ندارد. در زمان انتشار قسمت پایانی The Falcon and Winter Soldier ، اعلام شد که مالکوم اسپلمن اولین نویسنده و دالان میسون نویسنده فیلمنامه بوده است. Captain America 4 که در 16 فوریه 2024 منتشر شد ، می تواند راه پلنگ سیاه را دنبال کرده و پلنگ سیاه را در یک ماه تاریخی منتشر کند ، که مطمئناً از نظر بازیکنان بر موفقیت آنها تأثیر زیادی خواهد گذاشت. فیلم بسته به برنامه اکران آثار باقی مانده ، این فیلم می تواند شغلی برای معرفی انتقام جویان تاریکی یا گروه Lightning و سازماندهی حضور آنها در فیلم های آینده باشد.

به زور (A-Force) – مه ..

استودیو مارول

مارول استودیو فیلم های گروهی خود را در ماه مه منتشر نکرد و دیگر منتظر چنین اتفاقی نخواهد ماند و Force یکی از آثار احتمالی است که در ماه مه 2024 منتشر می شود. فیلم های گروهی مانند The Dark Avengers ، The Lightning و The Young Avengers در DisneyPlus بهترین نمایش داده می شود ، اما فیلمی که بزرگترین قهرمانان زن در دنیای سینمای مارول را نشان می دهد ، قطعاً در سینماها نمایش داده می شود. مارول هنوز تولید و توسعه فیلم Force را تایید نکرده است. هنگام ساخت فیلم ، بازیگران بالقوه عبارت بودند از: کاپیتان مارول (بری لارسون) ، اسکارلت جادوگر (الیزابت اولسن) ، میتی ثور (ناتالی پورتمن) ، والکیری (تزا تامپسون) ، زنبور عسل (اوانجلین لیلی) ، مونیکا رامبیو (ماهی تن پاریس). شیهالک (تاتیانا ماسلانی) ، خانم مارول (ایمان ولانی) ، شوری (لتیتیا رایت) و ایرون هارت (دومینیک ترن). با اکران فیلم در 3 مه 2024 ، مارول استودیو چندین ماه فرصت دارد تا نویسنده و کارگردان تیم مناسب را پیدا کرده و وارد مراحل اصلی تولید شود.

به شانگهای (شانگ چی 2) – جولای

استودیو مارول

پس از موفقیت چشمگیر شانگهای و افسانه ده حلقه ، می توان تاریخ اکران دنباله آن را در نظر گرفت. به نظر می رسد جولای 2024 زمان زیادی در تقویم مارول برای شانگهای 2 باشد. این دنباله می تواند با آوردن فوم فانگ فوم یا افزودن مشت آهنین به دنیای سینمایی مارول ، تغییری شگرف در تاریخ ایجاد کند. داستان همچنین باید بر روابط بین شانگهای (سیمو لیو) و شیالینگ (منگر ژانگ) تمرکز کند و سازمان ده دایره را بازیابی کند. این تاریخ به استودیو مارول دو سال فرصت می دهد تا سازماندهی و ادامه تولید فیلم ، نگارش فیلمنامه و امضای قرارداد جدید با کارگردان فیلم ، دنیل دستین کرایتون ، و دیگران را به همراه داشته باشد. سه سال زمان معمول برای حضور در دنیای فیلم مارول است و در فیلمی محبوب مانند شانگهای مناسب به نظر می رسد. اکران شانگهای 2 در 26 ژوئیه 2024 نیز بر موفقیت فیلم در صحنه بوکس تأثیر می گذارد ، زیرا در حال حاضر پایان فصل تابستان است.

به کاپیتان بریتانیا (کاپیتان بریتانیا) – نوامبر

استودیو مارول

کاپیتان بریتانیا یکی از قهرمانان جدیدی خواهد بود که به زودی به دنیای سینمای مارول معرفی می شود و سالهاست شایعاتی مبنی بر ساخت فیلم خاصی درباره این قهرمان به گوش می رسد. شایعات حاکی از آن است که هنری کویل با مدیران مارول درباره نقش برایان برادوک ملاقات کرده است ، اما این پیش بینی ها تأیید نشده است. با این حال ، کاپیتان بریتانیا یکی از آثاری است که می تواند در 8 نوامبر 2024 منتشر شود. در انتقام جویان: بازی نهایی ، بحثی درباره شخصیت کاپیتان بریتانیا وجود دارد و کاپیتان بریتانیا را می توان با برنامه های متعدد مارول در چند فرهنگی مرتبط کرد. جهان در کمیک ها این ایده به وجود آمد که کاپیتان بریتانیا می تواند مردی چند وجهی با نسخه های زیاد در سراسر جهان باشد. این ایده می توانست در کاپیتان بریتانیا گنجانده شود و راه را برای کاپیتان کارتر هموار کند ، که توسط هیلی آتول در “What Happens If؟” منتشر شد. وارد دنیای لایو اکشن مارول شوید. در حالی که فیلم در مورد بسیاری از جنبه های جهان صحبت نمی کند ، کمک قهرمانان انگلستان دنیای جدیدی از کمیک های مارول را باز می کند که مارول قبلاً هرگز ندیده است.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا