هنر و سینما

نخستین تصاویر فیلم کوچه‌ی کابوس گیرمو دل تورو با بازی بردلی کوپر و کیت بلانشت را ببینید


اولین عکس از “کوچه کابوس” به کارگردانی گیلرمو دل تورو فضای منحصر به فرد و رویایی این تریلر فکری را نشان می دهد.

گیلرمو دل تورو یکی از بهترین کارگردانان قرن 21 و یکی از مشهورترین فیلمسازان محسوب می شود. ما همیشه دل تورو را با فیلم معروف “Pen Labyrinth” به یاد می آوریم. فیلمی تخیلی با اشاره به نوعی پازل که شاید به دلیل رفتار خوب بزرگترین بازیگران ، مخاطب را تا انتها مجذوب خود کرده است. اکنون ، فیلمساز 55 ساله قصد دارد یک داستان رویایی تاریک را دوباره با یک داستان بزرگسالانه به سینما برساند.

شب شب یازدهمین فیلم دل تورو است ، با بازی بردلی کوپر در نقش استنلی “استنلی” کارلایل ، یک جوان بلندپرواز که می تواند مردم را تحت تأثیر قرار دهد. او با روانپزشکی با بازی کیت بلانشت ملاقات می کند که در استثمار و تأثیرگذاری بر افراد مختلف مهارت بیشتری نسبت به استانتون کارلایل دارد. در اولین تصاویر منتشر شده از این فیلم ، علاوه بر این دو شخصیت ، می توان ظاهر و ظاهر ویلم دافو را در کوچه کابوس نیز مشاهده کرد.

در کنار کوپر ، بلانشت و دفو ، تونی کلت ، ران پرلمن ، رونی مارا ، دیوید استراتنرن و ریچارد جنکینز بازیگران محبوب کوچه کابوس هستند. این فیلم بر اساس کتابی با همین نام نوشته ویلیام لیندسی گرشام و نویسندگی گیلرمو دل تورو و کیم مورگان است.

این فیلم قرار است در 17 دسامبر اکران شود و اولین تریلر آن به زودی منتشر می شود.

در سال 2017 ، گیلرمو دل تورو با فیلم “شکل آب” برنده شیر طلایی جشنواره فیلم ونیز شد و در اسکار ، گلدن گلوب و بفتا درخشید. تماشاگران فیلم از ظاهر آب استقبال کردند و منتقدان داستان فیلم ، آهنگ ، موسیقی ، جلوه های ویژه و نقش سالی هاوکینز در نقش الیسا اسپوزیتو را تحسین کردند. به همین دلایل ، من کنجکاو بودم که در مورد بازگشت دل تورو به سینما با کوچه کابوس بعد از چهار سال بدانم.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا