هنر و سینما

کدام انیمیشن‌ها شانس بیشتری برای بردن اسکار ۲۰۲۲ دارند؟


با نزدیک شدن به مراسم اسکار ، مانند هر سال ، گمانه زنی های زیادی در مورد فیلم ها و فیلم هایی که در طول سال ساخته و منتشر شده است وجود دارد. در این پست ما فیلم ها را صدا می کنیم ، برخی از آنها مدعی اصلی جوایز بزرگ هستند و برخی دیگر زمان زیادی برای رسیدن به آنها ندارند.

نتفلیکس و سونی “Michels vs Machines” ، خانواده ای طنزآلود از آخرالزمان روبات ها و “Pixar” لوکا را تولید کرده اند ، داستانی طنزآمیز در مورد انسان شدن دو موجود دریایی در رودخانه ایتالیایی ، عجیب و شخصی. سپس با جذب داستان قدیمی شکل جدیدی در می آید. به نظر می رسد این دو فیلم از رقبای فعلی خود جلوتر هستند.

میچلز در مقابل ماشین

میشل در مقابل ماشین

فیل لورد و کریس میلر ، برنده اسکار ، با “مرد عنکبوتی ؛ در مرد عنکبوتی” (مرد عنکبوتی: در نسخه عنکبوتی) ، از رویکرد دو بعدی مایانا ، کارگردان تازه کار مایا پشتیبانی کردند و Sony Pictures ImageWorks این نسخه جدید را توسعه داده است. فناوری برای ایجاد کتابهای تصویری متحرک در میان نقص های طبیعی انسان. آنها جهان روبات ها را با لبه نرم و سازمان یافته تقسیم کردند. کتی بازیگر خارخان (ویرایش شده توسط ابی جاکوبسون) و پدر دوستدار طبیعت (ویرایش شده توسط دنی مک براید) با هم اختلاف ندارند ، اما باید با خانواده های خود متحد شوند تا با یک قیام وحشتناک هوش مصنوعی به نام پل (به نقل از ‘و اولیویا کلمن]روبرو شوند.

لوکا

لوک

پیکسار به همراه لوکا ، به لطف اولین آهنگ انریکو کازاروسا ، بزرگترین هنر دو بعدی را با فناوری CG ایجاد کرد. او کتابی در قالب داستانی درباره یک پسر 13 ساله (ویرایش شده توسط Jacob Trimbley ، بازیگر فیلم “Wonder”) و بهترین دوستش آلبرتو (با بازی جک دیلن گرازر) نوشت که به محض تبدیل شدن به انسان تبدیل شد. متولد شد آنها از آب بیرون آمدند این دو با موتورسیکلت و ورزشهای تابستانی هیجان انگیز سوار می شوند و در دنیای انسانها گشت و گذار می کنند ، اگرچه هویت واقعی خود را پنهان می کنند ، اما غرق زیبایی شهر ساحلی شده اند.

کاساروزا با الهام از هایائو میازکی ، اردمان و لونی تونز ، نقاشی ها و هنرهای زنده را به انیمیشن تبدیل کرده است و جلد نقاشی هایی را برای کاراکترها ، پس زمینه ها و نقاشی های قابل فهم به تصویر اضافه کرده است. برای پیکسار تبدیل هیولای غول پیکر دریایی یک چالش است.

رایا و آخرین اژدها

رایا و آخرین اژدها

با بازی “رایا و آخرین اژدها” ، دیزنی دختر آسیای جنوب شرقی (با روایت ماری تران) را به یک جنگجوی خشن تبدیل کرد و به عنوان تجربه ای شبیه به انتقام جویان وارد قلمرو مارول شد. این تبلیغات حماسی تر از موآنا است ، بسیاری از فرهنگ های جنوب شرقی آسیا را از طریق دنیای رویایی Commandra و پادشاهی های تقسیم شده (موضوعی در زمان همبستگی در زمان واقعی در نابودی ویروس) در بر می گیرد.

قلب دوستی رایا و اژدهای آب جادویی سیسو است (انتشارات اوکوآفینا). دن هال (برنده جایزه اسکار برای “قهرمان بزرگ 6”) کارگردانی این انیمیشن را با کارلوس لوپز استرادا انجام داد که قبلاً برای ساخت یک فیلم بزرگ به انیمیشن دیزنی آمده بود و نویسنده ، نویسنده ، کی نوین ، نویسنده مارول. او تجربه خلق داستانهای قهرمانانه را داشت و با آنها بود.

ویوو و انکانتو

Vivo و Charm

لین مانوئل میراندا دو فیلم عالی دارد. “ویوو” نامه عاشقانه او به کوبا است و “دیزنی” رویایی جذاب و تحقق یافته در یک شهر جذاب کلمبیایی است. میراندا علاوه بر طوفان فکری و نوشتن هشت آهنگ اصلی برای “Vivo” ، با صاحب محبوبش آندرس (به نقل از خوان د مارکوس) صحبت می کند تا خواننده و کاریکاتوریست ، میمون کینکاجو. فقط با کسانی که در هاوانای شلوغ موسیقی پخش می کنند. مربع. تا اینکه مشکلی پیش بیاید و ویوو به میامی سفر کند تا آهنگ عاشقانه ای را به مارتا فوق ستاره بازنشسته (با صدای گلوریا استفان) با کمک نوجوان فعال گابی (احیاء شده “سیمو”) تحویل دهد.

«ویوو» به کارگردانی کرک دمیکو و نویسندگی کویرا الجزایر و تهیه کنندگی لیزا استوارت برنده اسکار ، میشل وانگ و ریچ مور با مقدمه اسکار راجر دیکنز فیلمبردار برنده جایزه ، تهیه شده است. برنده جایزه تونی و گرمی الکس لاکامویر در این فیلم به عنوان ترانه سرا و تهیه کننده موسیقی حضور داشت. از نظر انیمیشن ، Sony Pictures Image Works ترکیبی از روش های مختلف را استفاده می کند.

میراندا تمام آهنگهای “افسون” را نوشت ، که توسط فیلم برنده اسکار “Zootopia” کارگردانی شد و با کاروس کاسترو اسمیت همکاری و نویسندگی کرد. این فیلم درباره یک خانواده جادویی مجریگال است که دارای قدرت ویژه ای برای درمان ، کنترل طبیعت و تغییر است. به استثنای میرابل ، که فقدان قدرت جادویی او را کلید مشکلی می دانند.

توزیع بین المللی

انیمیشن بین المللی

رقبای زیادی در صحنه بین المللی وجود دارد ، از جمله “Bell” ، بازسازی موزیکال محبوب “Beauty and the Beast” توسط معلم انیمه اسکار مامورو هوسودا ، که دانش آموزان را در دبیرستان Suzo for Reality U می آورد ، جایی که او تبدیل به چهره ای از بل ، خواننده مشهور جهان ، با موجودی ناشناخته آشنا می شود.

“فرار” ، فیلم محبوب دو بعدی به کارگردانی یوناس پور راسموسن ، کارگردان دانمارکی ، داستان یک پناهنده افغان را روایت می کند که زندگی 20 ساله خود را به صورت تصویری روایت می کند.

Summit of the Gods (به انگلیسی: Summit of the Gods) یک فیلم فرانسوی به کارگردانی پاتریک ایمبرت است که بر اساس پرفروش ترین مانگا درباره یک عکاس و کوهنورد ژاپنی است که از یافتن کاوشگرانی که به نظر می رسد در هیمالیا گم شده اند ، ناامید است.

“آن فرانک کجاست” ، به کارگردانی آری فولمن و تصویری دو داستان از خاطرات فرانک ، اهمیت میراث هولوکاست امروز او را نشان می دهد.

“جنگ های تک شاخ” ، به کارگردانی آلبرتو واسکز ، دنباله ای برای پسر پرنده است ؛ کودک فراموش شده (پسر کوچک: کودک فراموش شده) یک خرس عروسکی را در حال مبارزه با یک اسب شاخ در یک جنگ آخرالزمانی قرار می دهد.

در زیر لیستی از متقاضیان وجود دارد که قضاوت در مورد آنها دشوار است تا زمانی که همه آنها را پیدا کرده باشیم.

انیمیشن های پیشتاز

  • خوشگل
  • فرار کردن
  • لوکا
  • میچلز در مقابل ماشین ها
  • رایا و آخرین اژدها

کاریکاتورها ادعا می خواهند

  • بازگشت به خارج از کشور
  • Cryptozoo
  • افسون
  • رون اشتباه می کند
  • آهنگ 2 (خواندن 2)
  • پیشگویی شاه گوزن ها
  • کنفرانس خدا
  • جنگ تک شاخ
  • ویوو
  • آن فرانک کجاست

کاریکاتوری که شانس چندانی ندارد

  • خانواده آدامز 2
  • فرزند رئیس ؛ بچه رئیس: امور خانواده
  • هتل ترانسیلوانیا 4 (هتل ترانسیلوانیا: ترانسفورمانی)
  • Paw Patrol: The Movie
  • یک روح بی فکر
  • اژدهای آرزو

منبع: indiewire

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا