هنر و سینما

بیوه‌ی سیاه؛ شرح ۸ صحنه‌ی حذف‌شده از فیلم


در حال حاضر نسخه دیجیتالی Marvel Studios ‘Black Widow’ وجود دارد. این فیلم به کارگردانی کیت شورتلند ، داستان بعد از کاپیتان آمریکا را نشان می دهد: جنگ داخلی ، که در آن بینندگان برای اولین بار با خانواده ناتاشا رومانوف ملاقات می کنند و در واقع ، داستان زمینه ساز ادامه فرنچایز می شود.

وقتی Black Widow در حساب DisneyPlus خود منتشر شد ، هیچ برنامه ای حذف نشد ، اما Marvel هشت صحنه را از نسخه های دیجیتال و خانگی حذف کرد و همچنین پایان کمی متفاوت را نشان داد. دیدن صحنه های حذف شده در مارول و درک اینکه داستان اصلی چگونه به نظر می رسد ، همیشه برای بینندگان جذاب است.

گاهی اوقات به راحتی می توان فهمید که چرا این صحنه ها از داستان حذف شده اند ، زیرا چیزهای زیادی به داستان نمی افزایند اما بقیه را می توان حفظ کرد. پایان نسخه های دیجیتالی بسیار قوی تر از چیزی است که مارول در سینماها و دیزنی پلاس نشان داده است. عدم حذف این نمایش ها تأثیر ویژه ای بر روایت کلی فیلم داشت و مطمئناً طرفداران می خواهند درباره آنها بدانند.

1. غذا بخرید

عنکبوت

اولین صحنه حذف شده بیوه سیاه یک سری کوتاه از پنهان شدن ناتاشا در نروژ است. او قبل از رفتن به خانه امن خود به مغازه خواربار فروشی می رود. رادیو فروشگاه اخبار غیر عمدی در مورد فرار استیو راجرز و ناتاشا رومانوف را پخش می کرد. این راهپیمایی به وضوح یادآور تعهد نیروی انتظامی در سراسر جهان برای یافتن بیوه های سیاه است. بسیاری از عکسهای زیبا به شکل نروژی نیز ارسال شد. با این حال ، این صحنه چیز خاصی به طرح اضافه نمی کند و فقط داستان را کند می کند. بنابراین حذف منطقی است.

به لبخند

عنکبوت

این مجموعه نسخه جامع تری از معرفی تسک مستر است و از یک سو میزان اقدامات ژنرال دریکوف بر بیوه های سیاه را قبل از اینکه تسکمستر بررسی رفتارهای گذشته ناتاشا را آغاز کند ، نشان می دهد. در کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی. شاید هدف از این نمایش این بود که مشخص کند Taskmaster وضعیت و اقدامات انتقام جویان را بررسی کرده است و درایکوف قدرت زیادی دارد ، زیرا در این مجموعه او توانست به طور کامل تصویر دوربین امنیتی فرودگاه را وارد کند. باز هم ، حذف این سکانس منطقی است ، زیرا مانند صحنه قبلی ، چیزی به داستان اضافه نمی کند ، بلکه فقط روند روایت را کند می کند. ناسازگاری این صحنه به جذابیت بیشتر تصویر کمک کرد.

3. تعقیب دوچرخه

عنکبوت

این یک قسمت کوتاه است که در آن ناتاشا و یلنا سعی می کنند از تسک مستر و دیگر بیوه های سیاه فرار کنند. ناتاشا دوچرخه سواری کرد و به مکان ناشناخته ای رفت و یلنا آنها را به عنوان محلی به دام افتاده دید و ناتاشا گفت وقتی هشت سال پیش به بوداپست رسید ، این خانه غیرمعمول آنجا نبود و سرانجام آنها مجبور شدند پله ها را ترک کنند. این صحنه ممکن است زنده بماند ، زیرا نشان می دهد که چگونه ناتاشا و یلنا Taskmaster را مسدود کردند. گفتگوی بیوه سیاه سابق تا حدودی یادآور اقدامات قبلی ناتاشا در بوداپست هشت سال پیش است. داستان بیوه سیاه در سال 2016 ظاهر شد ، به این معنی که ناتاشا در سال 2008 به سپر پیوست ، همان سالی که تونی استارک خود را مرد آهنی معرفی کرد و (طبق کمیک ها ، تیچالا در پل واکاندا پلنگ سیاه شد. در واقع ، سال 2008 بود شروع همه اقدامات در دنیای فیلم مارول ، و احتمالاً بهتر بود اگر آن رتبه حذف نمی شد.

4. مبارزه با گولاگ

عنکبوت

این قسمت درباره فرار ارتش سرخ از زندان گولاگ است. الکسی ، با بازی الیور ریشتر ، مورد حمله خرس ماژور قرار می گیرد زیرا الکسی او را تحقیر می کند. نقش ریشتر در Black Widow کوتاه مدت است و عدم رعایت این سکانس آن را از بین می برد ، اما حضور این صحنه در فیلم چیز خاصی به داستان نمی افزاید. در پایان نبرد ، الکسی روی زمین می افتد و سپس ناتاشا از راه می رسد و با کنار گذاشتن این 30 ثانیه مطمئناً در روایت فیلم تداخلی ایجاد نمی شود.

5. برای بیوه ها اعمال شود

عنکبوت

از عنوان مشخص است که در مورد این نمایش است. در این سکانس ، ملینا ، پس از خیانت دروغین به خانواده اش ، درایکف شرور را ملاقات می کند و همزمان رفتار بیوه را مشاهده می کند. در واقع ، پشت صحنه این برخورد ناتاشا است که قبل از ملاقات با درایکوف ، سعی کرد او و تعداد دشمنان احتمالی را شناسایی کند. بیوه های سیاه در اتاق قرمز با حرکات هماهنگ تمرین می کنند و ظاهر زیبایی دارند که نشان دهنده تسلط برتر آنها بر درایکوف است. تصاویر این صحنه حذف شده در قسمت تلویزیونی گنجانده شد و به دلیل مدت زمان آن ، بهتر است در فیلم بماند.

6. دنبالم کنید

عنکبوت

این نمایش همچنین در تلویزیون پخش می شود و پس از رسیدن ناتاشا و خانواده اش به اتاق قرمز اتفاق می افتد و نشان می دهد که راس به دنبال ناتاشا است. راس دوست ناتاشا ، ریک میسون را که در بازداشت موقت است می یابد و مامور خصوصی می خواهد او را تهدید کند که میسون را مجبور به همکاری با او می کند. دیدن ژنرال راس و میسون در کنار هم جالب است ، اما شاید این سکانس برای حفظ عناصر مشکوک در قسمت پایانی فیلم حذف شد. در این صحنه ، به ناتاشا یک یادداشت برتر داده می شود که روی آن نوشته شده است “دنبال من بیا” ، و با این کار ، طبیعتاً بینندگان احساس می کنند که ناتاشا برنامه ای در سر دارد و این می تواند داستان را گسترش دهد.

7. برو صحبت کن

عنکبوت

این راهپیمایی در هنگام ورود به اتاق قرمز انجام می شود ، جایی که ملینا با نگهبانان قرمز در مورد تخریب پایگاه مداری دراکوف صحبت می کند. راشل وایز رابطه دشوار ملینا و گارد سرخ را با مهارت های بازی او به وضوح نشان می دهد ، اما با وجود این صحنه هنوز قابل مشاهده است. تنها چیزی که مخاطبان باید بدانند این است که هدف ملینا از بین بردن پایگاه است و برای ماموریت به خوبی آماده شده است. این سکانس داستان را خراب می کند ، به ویژه در پایان فیلم.

8. اوهایو

عنکبوت

مهمترین صحنه ای که بیوه سیاه از دست داد پایان دیگر او بود ، جایی که ناتاشا به خانه جوان خود در اوهایو بازگشت ، با موهای سفید و سفید ، مانند یلنا. در این صحنه مفرح و تکان دهنده ، دختر بچه با الهام از شجاعت و شجاعت بیوه سیاه ، ناتاشا را شناخت و از دیدن او خوشحال شد. در واقع ، بهتر بود که مارول فیلم را با همان سکانس به پایان برساند. این لحظه هیجان انگیز بینندگان را به یاد اهمیت Black Widow برای مردم دنیای سینمایی مارول می اندازد و این نمایش قطعاً از سری قبل بهتر است. صحنه هایی در دنیای سینمای مارول وجود دارد که تلاش برای ایجاد ارتباط بین فیلم های مختلف ، روند داستان را مختل می کند. متأسفانه ، این امر در پایان فیلم Black Widow ، حتی در صحنه پس از فیلم صادق است.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا