هنر و سینما

تارانتینو برای آخرین فیلمش به بازسازی سگ‌های انباری فکر می‌کند


شاید بسیاری از طرفداران با شنیدن این خبر شگفت زده شوند. اما کوئنتین تارانتینو نویسنده و کارگردان برنده اسکار روز جمعه در مورد این نمایش صحبت کرد. او درباره انتشار رمان روزی روزگاری در هالیوود برای زندگی شخصی خود در اسرائیل و همچنین آینده شغلی خود صحبت کرد. او اعتراف کرد که دهمین فیلم برای او آخرین فیلم بود. تارانتینو ، فیلمساز حرفه ای ، می گوید زمانی که کار خود را پیدا کرد ، با توجه به سابقه فیلمسازی ، می دانست که باید آن را به پایان برساند.

تارانتینو می گوید: “اگر دن سیگل حرفه خود را در 1979 پس از بازنشستگی از آلکاتراس به پایان می رساند ، پایان خوشی داشت ، اما او دو فیلم دیگر به نام Rough Cut و Jinxed می ساخت.” به “

وی با اشاره به حرفه طولانی و موفق کلینت ایستوود ، گفت: این احمقانه است که تارانتینو حرفه خود را بر اساس دستاوردهای سایر کارگردانان در طول دوران حرفه ای خود بنا کند. تارانتینو همچنین اذعان کرد که ایستوود منزوی شده است.

کوئنتین تارانتینو در مقطعی فاش کرد که قصد دارد اولین شاهکار خود ، سگ ولگرد مستقل و آشنا در سال 1992 را به عنوان دهمین اثر خود بازگرداند.

کوئنتین تارانتینو

او می گوید: “من مدتی در فکر تکرار این فیلم بودم ، اما اکنون نه.” “من قبلاً قصد انجام آن را داشتم ، اما اکنون آن را انجام نمی دهم.”

او توضیح بیشتری نداد.

مجری برنامه همچنین درباره جنجال بر سر وجود بی اهمیت مارگو رابی و طنز در فیلم روزی روزگاری در هالیوود سوال کرد و تارانتینو گفت که ایدئولوژی مهمتر از هنر است و بر اساس ایدئولوژی من تصمیم گرفتم یک فیلم سرگرم کننده با این حال ، من اعتراف می کنم که هیچ کار دیگری را به شکل دیگری انجام ندادم ، زیرا اگر به دهه 1940 نگاه کنید ، مملو از فیلم هایی با شخصیت های تیره تر و مواردی از این دست است.

جدیدترین فیلم تارانتینو “روزی روزگاری در هالیوود” بود که در جشنواره فیلم کن 2019 به نمایش درآمد و 389 میلیون دلار با بودجه 90 تا 96 میلیون دلار فروش داشت و در رشته 10 نامزد آکادمی نود شد. جوایز او برنده جایزه اسکار بهترین بازیکن نقش مکمل برای پیت و اسکار بهترین برنامه ریز شد. به همین دلیل است که چنین فیلمی را می توان پایان شایسته ای برای یک فیلمساز موفق دانست. تارانتینو اغلب آخرین فیلم های این کارگردان را “وحشتناک” نامیده است و می گوید: به عنوان مثال ، آرتور پن ، کارگردان فیلم “بانی و کلاید” ، آخرین فیلم خود را با نام “پن و تلر. کشته می شوند” دارد. “اجازه دهید بگویم که نتیجه گیری خوب برای یک پرونده قابل قبول بسیار نادر است.”

منبع: Hollywoodreporter

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا